Η Carlsberg μεταξύ των νέων μελών της Ένωσης Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Βιομηχανιών Αναψυκτικών

Κοινοποίηση:

O δανέζικος κολοσσός της μπύρας Carlsberg ξεχωρίζει μεταξύ των νέων μελών της Ένωσης Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Αναψυκτικών (UNESDA). Μέσω αυτής της κίνησης, η Carlsberg αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της στον χώρο των αναψυκτικών, αλλά και να προωθήσει τους στόχους βιωσιμότητας της, εκμεταλλευόμενη την εμπειρία και το δίκτυο της ένωσης.

Αναφορικά με την είσοδο της εταιρείας στην UNESDA, ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος διεθνών εμπορικών σχέσεων της Carlsberg, Christian Wuff  Søndergaard δήλωσε χαρακτηριστικά πως «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε μέλη της UNESDA. Η συμμετοχή μας ως μέλος αποτελεί ένα νέα σημαντικό κεφάλαιο για μας καθώς, συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε στην αγορά των αναψυκτικών και δίνουμε περισσότερη έμφαση στις επιχειρήσεις μας. Είμαστε πρόθυμοι να προωθήσουμε τους κοινούς μας στόχους και να δημιουργήσουμε ένα πιο ευρώ και βιώσιμο τοπίο όσον αφορά την βιομηχανία των αναψυκτικών για τους καταναλωτές. Ανυπομονούμε για όσα επιφυλάσσει το κοινό μας μέλλον».

Η είσοδος της Carlsberg στην UNESDA συμβαδίζει με το πρόγραμμα βιωσιμότητας της εταιρείας «Together Towards ZERO», που έχει ως στόχο να εκμηδενίσει τους ρύπους διοξειδίου της μέχρι και το 2040, και να περιορίσει όσο το δυνατόν περισσότερο την σπατάλη νερού στις ζυθοποιίες της.

Μαζί με την Carlsberg στην UNESDA εισήχθησαν η Monster Energy, η Royal Unibrew, η Ουγγρική Ένωση Αναψυκτικών (MAGYUSZ) και η Πολωνική Ομοσπονδία της Ένωσης Εργαζομένων της  Βιομηχανίας Φαγητού (PFPZ), ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των μελών της στα 39. Μεταξύ των μελών της είναι και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Αναψυκτικών (ΣΕΒΑ).

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση ο κλάδος των ευρωπαϊκών αναψυκτικών υποστηρίζει αυτή τη στιγμή περισσότερες από 1,8 εκατ. δουλειές και περιλαμβάνει περισσότερα από 500 εργοστάσια παραγωγής ανά την επικράτεια της γηραιάς ηπείρου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Μανιφέστο 7 σημείων για στρατηγική θέση της μπύρας στα προϊόντα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής

Στα στρατηγικά προϊόντα της Ε.Ε για μια βιώσιμη αγροτική πολιτική ζητούν να συμπεριληφθεί η μπύρα οι Ευρωπαίοι ζυθοποιοί με μανιφέστο 7 σημείων. Προκρίνουν μια σειρά από κίνητρα και επενδύσεις ώστε η Ευρώπη να παραμείνει κορυφαία παραγωγός μπύρας.