Σημαντική μείωση κατανάλωσης νερού πέτυχε ο κολοσσός της μπύρας Heineken εντός του 2024

Κοινοποίηση:

Σημαντική μείωση κατανάλωσης νερού πέτυχε η Heineken to 2024, με τον ολλανδικό κολοσσό να δαπανά 11% λιγότερα ύδατα το περασμένο έτος, απ’ ότι το 2018. Φέτος, η εταιρεία έχει επεκτείνει το πρόγραμμα της για αποτελεσματική διαχείριση νερού σε 56 χώρες.

Σε μερικές χώρες, όπως η Ιταλία και η Βραζιλία, η Heineken κατόρθωσε να μειώσει την κατανάλωση νερού της κατά 13% και 9% αντίστοιχα. Κεντρικό σημείο της στρατηγικής της κορυφαίας παραγωγού μπύρας είναι να μοιράζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα της τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές.

Άξιο αναφοράς είναι ότι το 2024, περίπου το 75% του συνόλου του κριθαριού και των λυκίσκων που χρησιμοποίησε για την παρασκευή των προϊόντων της η Heineken, παράχθηκε με βιώσιμες μεθόδους. Με το 90% της χρήσης νερού της Heineken να συνδέεται με το χώρο της γεωργίας, σε μεγάλο βαθμό οι πρακτικές τις καθορίζονται από το πλαίσιο που έχει θεσπίσει η πλατφόρμα Πρωτοβουλία Βιώσιμης Γεωργίας (SAI).

Όπως αναφέρει η Heineken, το περασμένο έτος κατόρθωσε να μειώσει την κατανάλωση νερού της σε επίπεδο που αντιστοιχεί στο 29% της συνολικής χρήσης των παγκόσμιων επιχειρήσεων της. Παράλληλα, έχει προβεί σε πρωτοβουλίες για αναπλήρωση υδάτινων πόρων σε περιοχές που αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα λειψυδρίας. Αναλυτικότερα, σ’ αυτές τις περιοχές στόχος της Heineken είναι να αναπληρώσει 1,5 λίτρα νερού σε τοπικούς υδροφόρους ορίζοντες για κάθε λίτρο μπύρας που παράγει, ενώ μέχρι και το 2030 σκοπός της εταιρείας είναι να εξισορροπήσει πλήρως τη χρήση νερού στα προϊόντα της.

Πληροφορίες από ESM

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Νέα τριλογία Wild Ale αποκάλυψε η μικροζυθοποιία Seven Island

Πέντε χρόνια μετά από την πρώτη της Wild Ale η μικροζυθοποιία Seven Island ανακοίνωσε την νέα της τριλογία «The Forbidden Eden». Η πρώτη ετικέτα της τριλογίας είναι μια μπύρα που ωριμάζει επί 18 μήνες σε δρύινα βαρέλια και διακρίνεται από αρώματα και γεύση αγριοκέρασου και βατόμουρου, τα οποία δίνουν στην ετικέτα το χαρακτηριστικό της ρουμπινί χρώμα. Η δυνατή ετικέτα έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 7,5%.

Με μια stong bitter ετικέτα έκανε ποδαρικό το νέο ζυθοποιείο της Μυτιληνιάς Sigri Brewery

Η stong bitter ετικέτα «To Know Us Bitter» αποτελεί την πρώτη μπύρα που παράχθηκε στο ζυθοποιείο της Sigri Brewery. Η νέα ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Μυτιλήνη διαθέτει περιεκτικότητα αλκοόλ 6% και θα διατίθεται σε κουτάκι 440ml και σε βαρέλι.

Προτεινόμενα

Νέα εκτικέτα μη αλκοολούχας ΦΙΞ με γεύση σαγκουίνι λανσάρει η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Το λανσάρισμα της ετικέτας νέας Άνευ Σαγκουίνι ανακοίνωσε η επωνυμία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ΦΙΞ. Με την προσθήκη του νέου προϊόντος, η σειρά ΦΙΞ Άνευ αποτελείται πλέον από τρεις επιλογές (κλασική ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι).