Σημαντική μείωση κατανάλωσης νερού πέτυχε ο κολοσσός της μπύρας Heineken εντός του 2024

Κοινοποίηση:

Σημαντική μείωση κατανάλωσης νερού πέτυχε η Heineken to 2024, με τον ολλανδικό κολοσσό να δαπανά 11% λιγότερα ύδατα το περασμένο έτος, απ’ ότι το 2018. Φέτος, η εταιρεία έχει επεκτείνει το πρόγραμμα της για αποτελεσματική διαχείριση νερού σε 56 χώρες.

Σε μερικές χώρες, όπως η Ιταλία και η Βραζιλία, η Heineken κατόρθωσε να μειώσει την κατανάλωση νερού της κατά 13% και 9% αντίστοιχα. Κεντρικό σημείο της στρατηγικής της κορυφαίας παραγωγού μπύρας είναι να μοιράζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα της τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές.

Άξιο αναφοράς είναι ότι το 2024, περίπου το 75% του συνόλου του κριθαριού και των λυκίσκων που χρησιμοποίησε για την παρασκευή των προϊόντων της η Heineken, παράχθηκε με βιώσιμες μεθόδους. Με το 90% της χρήσης νερού της Heineken να συνδέεται με το χώρο της γεωργίας, σε μεγάλο βαθμό οι πρακτικές τις καθορίζονται από το πλαίσιο που έχει θεσπίσει η πλατφόρμα Πρωτοβουλία Βιώσιμης Γεωργίας (SAI).

Όπως αναφέρει η Heineken, το περασμένο έτος κατόρθωσε να μειώσει την κατανάλωση νερού της σε επίπεδο που αντιστοιχεί στο 29% της συνολικής χρήσης των παγκόσμιων επιχειρήσεων της. Παράλληλα, έχει προβεί σε πρωτοβουλίες για αναπλήρωση υδάτινων πόρων σε περιοχές που αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα λειψυδρίας. Αναλυτικότερα, σ’ αυτές τις περιοχές στόχος της Heineken είναι να αναπληρώσει 1,5 λίτρα νερού σε τοπικούς υδροφόρους ορίζοντες για κάθε λίτρο μπύρας που παράγει, ενώ μέχρι και το 2030 σκοπός της εταιρείας είναι να εξισορροπήσει πλήρως τη χρήση νερού στα προϊόντα της.

Πληροφορίες από ESM

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παράγει αξία για την ΑΜΘ η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, στόχος η ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας

Τις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ιωάννης Ζαμπούκης μαζί με την ομάδα Αντιδημάρχων του την Πέμπτη 29 Μαΐου. Στο επίκεντρο της επίσκεψης ήταν η συζήτηση για μελλοντικές συνέργειες σε όλα τα επίπεδα, στον τομέα του τουρισμού, της γαστρονομίας και ανάδειξης τοπικών προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας και βιώσιμης ανάπτυξης.

Προτεινόμενα

Επιστροφή στην κερδοφορία το 2026 ακολουθώντας το δρόμο της μικροζυθοποιίας προσδοκά η ΕΖΑ

Την επιστροφή της σε δρόμους κερδοφορίας έπειτα από αρκετά χρόνια προσδοκά η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, η οποία έχει αποφασίσει να πορευτεί ως μικροζυθοποιία περιορίζοντας την

Άνοιξε επίσημα το καινοτόμο ζυθοποιείο της Carlsberg στην Κίνα

Ο όμιλος Carlsberg ανακοίνωσε τα επίσημα εγκαίνια του 27ου ζυθοποιείου της στην Κίνα, και συγκεκριμένα στην πόλη Φοσάν, την «Πρωτεύουσα νερού της Κίνας», συνεχίζοντας την στρατηγική τoυ Δανού κολοσσού σε αναπτυσσόμενες αγορές.