Με μια επετειακή sour ale ετικέτα γιορτάζει τα 8 χρόνια λειτουργίας της η Noctua

Κοινοποίηση:

Με μια επετειακή ξινοδροσιστική sour ale με περιεκτικότητα αλκοόλ 5,5% γιορτάζει τα 8 χρόνια λειτουργίας της η μικροζυθοποιία Noctua. Παρότι τα γενέθλια της έχουν παρέλθει εδώ και κάποιους μήνες, η νέα ετικέτα της αθηναϊκής μικροζυθοποιίας δικαιώνει και με το παραπάνω τον χρόνο που χρειάστηκε για τη δημιουργία της.

Πρόκειται για μια ξανθιά θολή μπύρα που διακρίνεται από δροσιστική και όξινη γεύση, που διακρίνεται από αρώματα φρούτων του πάθους, η οποία είναι ιδανική για τις ζεστές καλοκαιρινές ημέρες που πλησιάζουν.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της Noctua για την επετειακή ετικέτα έχει ως εξής:

Αργήσαμε λίγο αλλά η επετειακή μας μπύρα (για τα 8 χρονια που στη πραγματικότητα είναι ήδη 8μιση+ αλλά δεν πειράζει σημασία έχει οτι είναι γευστικότατη) ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!

Σας παρουσιάζουμε μια ξινοδροσιστική sour ale με γεύσεις και αρώματα από passion fruit στο 5.5% alc.

Ξεδιψαστική και οτι πρέπει για τις ζεστές μέρες που ήδη ήρθαν.

Ευχαριστούμε ολα τα άτομα που μας έχουν ακούσει,  στηρίξει,  βοηθήσει, αγαπήσει, ιδρώσει μαζί μας όλα αυτά τα χρόνια που φτιάχνουμε craft μπύρα στην Αθήνα μας.

Στην υγειά μας και στα επόμενα που έρχονται

Be Wise, Drink Craft Beer και να θυμάστε να στηρίζετε τις τοπικές σας μικροζυθοποιίες

Noctua Team 2025

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Εντυπώσεις από το 4ο Peloponnese Beer Festival (Οnly Craft)

Το Peloponnese Beer Festival στέφτηκε με επιτυχία για τέταρτη συνεχόμενη φορά χαρίζοντας στους επισκέπτες του ένα τριήμερο γλέντι με πολύ μουσική και ακόμη περισσότερη μπύρα. Η συντακτική ομάδα του Beer & Brunch μεταφέρει τις εμπειρίες της.

Οι λυκίσκοι «κρυφό» όπλο στην μάχη κατά του καρκίνου και χρόνιων νοσημάτων δείχνουν νέες μελέτες

Θετικές επιδράσεις στην υγεία ανθρώπων, αλλά και ζώων, φαίνεται πως έχουν οι λυκίσκοι που παραδοσιακά χρησιμοποιούνται για την παραγωγή μπύρας, παρουσιάζοντας μεταξύ άλλων αντικαρκινικές και