Καθιερώνεται η μπύρα χωρίς αλκοόλ, στοίχημα η κατάκτηση της γεύσης

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Την ραγδαία άνοδο της μπύρας χωρίς αλκοόλ μέσα στην επόμενη δεκαετία προβλέπει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία βασικό «στοίχημα» για τους παίκτες του κλάδου αποτελεί η βελτίωση της γεύσης.

Έρευνα αγοράς της Allied Market Research, (Μη αλκοολούχα αγορά μπύρας-Παγκόσμια Ανάλυση Ευκαιριών και Πρόβλεψη Βιομηχανίας 2014-2034») αναδεικνύει πως η αγορά για την μη-αλκοολούχα μπύρα οφείλει την ανάπτυξη της στην τάση για πιο υγιεινή ζωή, στα καινοτόμα προϊόντα και στην αυξανόμενη αποδοχή των καταναλωτών. Όπως αναφέρει η έρευνα, η στροφή προς μια βελτιωμένη υγεία και προς την μεγαλύτερη υπευθυνότητα ως προς την κατάποση αλκοόλ είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες για την επέκταση της στην αγορά.

Ακόμα, η έρευνα υπογραμμίζει την αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που αποφεύγουν την κατανάλωση του αλκοόλ και στρέφονται σε επιλογές με λιγότερα ζάχαρα, με τις μπύρες χωρίς αλκοόλ να τους δίνουν την ιδανική επιλογή λόγω των θετικών τους επιδράσεων στην καρδιακή λειτουργία και στην ποικιλία του εντερικού μικροβιώματος.

Πέραν της τάσης για ένα πιο υγιεινό lifestyle, όμως, παρατηρείται η αύξηση του ενδιαφέροντος για μηαλκοολούχες επιλογές στην Αυστραλία και στην Λατινική Αμερική, όπου οι διαδικτυακές πωλήσεις τους έχουν αποκτήσει σημαντική δυναμική, και οι αναβαθμισμένες τεχνολογίες που έχουν συμβάλλει στην καθιέρωση τους στην αγορά.

Η παγκόσμια αγορά για τις μη-αλκοολούχες μπύρες ενισχύθηκε και από την παραγωγή πολλών νέων προϊόντων με τους παραγωγούς να επιχειρούν το παγκόσμιο αποτύπωματα τους, έχοντας ως βασική ανησυχία την προσκόλληση των καταναλωτών σε συγκεκριμένα brands.

Όσον αφορά τους ζυθοποιούς, τα δεδομένα της έρευνας δείχνουν πως πολλές εταιρείες ποντάρουν στην ανάμειξη φρούτων και μη-αλκοολούχων μπυρών, ενώ πολλοί ζυθοποιοί άρχισαν να εισέρχονται στην κατηγορία μέσω συνεργασιών και συγχωνεύσεων των επιχειρήσεων τους.

Η έρευνα τονίζει πάντως πως η κατηγορία ακόμα έχει να αντιμετωπίσει σημαντικές δυσκολίες, όπως η απώλεια της γεύσης κατά την αφαίρεση του αλκοόλ, τα υψηλά κόστη παραγωγής και την αντίληψη πως αποτελούν μια λιγότερα σοφή επιλογή από τις αντίστοιχες αλκοολούχες μπύρες.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Με ρυθμό ανάπτυξης 11,4% τρέχει η παγκόσμια αγορά της India Pale Ale έως το 2025

Η παγκόσμια αγορά της India Pale Ale αναμένεται να φτάσει τα 70,1 δισ. δολάρια μέχρι το 2025, με ρυθμό ανάπτυξης 11,4%, δείχνει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία η αύξηση του πληθυσμού, νέοι και τα social media τροφοδοτούν τη ζήτηση.  Η έκθεση της Allied Market Research αποτιμά το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς India Pale Ale  σε 32.905,6 εκατομμύρια δολάρια το 2018, με την Ευρώπη να αντιπροσωπεύει σχεδόν το 46,5% του μεριδίου.

Αναβάθμιση μέσω επενδύσεων για την Corfu Beer

Aπό τη Δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές» του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ), με επενδυτικό σχέδιο συνολικού προϋπολογισμού 200.000 ευρώ  χρηματοδοτήθηκε η Κερκυραϊκή Ζυθοποιία «Corfu Beer».