Αποκαλυπτήρια για τη νέα συνεργατική ετικέτα από τις μικροζυθοποιίες Sourmena-Midnight Circus

Κοινοποίηση:

Τη νέα συνεργατική ετικέτα τους BRÜDER WEIß BIER παρουσιάζουν οι gypsy μικροζυθοποιίες Sourmena Brew και Midnight Circus. Με αφορμή το λανσάρισμα της, την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου στο Sxedia cafe-bar, και την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου στο Κλειδί Urban Gastronomy στη Λαμία θα πραγματοποιηθούν αποκαλυπτήριες εκδηλώσεις, όπου οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν την τελευταία δημιουργία των δύο ζυθοποιείων.

Η συνεργατική ετικέτα είναι φτιαγμένη με παραδοσιακή συνταγή από τα βάθη της Βαυαρίας και περιεκτικότητα 5% αλκοόλ και αυθεντικές φρουτώδεις νότες μπανάνας και γαρύφαλλου. Ακόμα διαθέτει απαλή βυνώδη βάση, με αφράτη υφή και χαλαρό σώμα. Η ετικέτα είναι σχεδιασμένη από τον Αντώνη Βαβαγιάνη, με ένα σχέδιο που έχει ως σκοπό να αποπνέει χιούμορ, ανεμελιά και και δημιουργικότητα.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση η BRÜDER WEIß είναι μια μπύρα που αποδεικνύει τους δεσμούς φιλίας μεταξύ των δύο ζυθοποιών, προσφέροντας μια κλασική, δροσιστική και απόλυτα απολαυστική εμπειρία. Τους στενούς δεσμούς των δύο εταιρειών αντιπροσωπεύει άλλωστε και η ονομασία της εν λόγω ετικέτας, αφού στα γερμανικά η λέξη bruder σημαίνει αδερφός.

Η νέα μπύρα είναι διαθέσιμη σε καταστήματα λιανικής (κάβες, παντοπωλεία), αλλά και σε pubs, bars, εστιατόρια, μεζεδοπωλεία και καφετέριες. 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Η Diageo πούλησε στην Asahi το 65% της East African Breweries έναντι 2,3 δισ. δολαρίων

Η Diageo, εταιρεία παραγωγής Johnnie Walker και Guinness, συμφώνησε να πουλήσει το 65% των μετοχών που κατέχει στην East African Breweries, στην ιαπωνική Asahi Holdings για 2,3 δισ. δολάρια (1,96 δισ. ευρώ). Η συμφωνία πρόκειται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2026.

Δύο νομάδες ζυθοποιοί με αγάπη για τον τόπο τους

Δύο νοµάδες ζυθοποιοί που γνώρισαν την τέχνη της µπύρας κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο εξωτερικό, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάµεις τους δηµιουργώντας τη µικροζυθοποιία Πρεβέζης, µε την ονοµασία «Local Heros».