Μπύρα αφιερωμένη στην Ναυμαχία της Μυκάλης ετοιμάζει η Samos Beer

Κοινοποίηση:

Την παραγωγή της συλλεκτικής μπύρας «Στενό Μυκάλης» ετοιμάζει η ελληνική ζυθοποιία Samos Beer, με αφορμή τα 200 χρόνια από την ιστορική ναυμαχία.

Η συλλεκτική έκδοση, αποτελεί μια Imperial Stout με πλούσια γεύση, αρώματα σοκολάτας και καφέ, μακριά επίγευση, εμπεριέχει 10,5% αλκοόλ και αποτελεί την, κατα δήλωση της, σημαντικότερη απόπειρα της εταιρείας μέχρι στιγμής. Η παραγωγή της μπύρας είναι περιορισμένη και όποιος θέλει να την δοκιμάσει θα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα στο ζυθοποιείο. Η «Στενό Μυκάλης» διατίθεται μόνο σε κουτάκια των 440ml.

Σύντομη ιστορική ανασκόπηση

Η επέτειος της Ναυμαχίας της Μυκάλης (6 Αυγουστου 1824) αποτελεί μια από τις σημαντικότερες, αν όχι τη σημαντικότερη, της Σάμου. Στα στενά της Μυκάλης ο ελληνικός στόλος κατόρθωσε να συντρίψει τα τουρκικά πλοία και να αποτρέψει μια νέα σφαγή αντίστοιχη των Ψαρών. Στην μάχη αυτή οι Τούρκοι έχασαν τουλάχιστον 1.000 άνδρες και δεν επιχείρησαν ποτέ ξανά εισβολή στο νησί. Καθότι η νίκη συνέπεσε με την γιορτή της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, ο τότε πολιτικός ηγέτης και στρατιωτικός του νησιού, Λυκούργος Λογοθέτης και η Γενική Συνέλευση των Σαμίων αποφάσισαν να συνδέσουν τα δύο γεγονότα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Ακάθεκτη συνεχίζει την πορεία της η κορυφαία ζυθοποιός AB InBev

Χαμόγελα πρέπει να δημιουργεί στους επενδυτές της AB InBev η οικονομική της έκθεση για το δεύτερο τρίμηνο, με την κορυφαία βέλγικη ζυθοποιεία να ξεπερνά τις προβλέψεις των αναλυτών, σημειώνοντας μια άνοδο 10,2% στα κέρδη της, έναντι των εκτιμώμενου 8,3%, την ώρα που οι βασικοί ανταγωνιστές της φαίνεται να δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στα προβλήματα της αγοράς.

Επιστρέφει στον «θρόνο» της η Corona Extra

Μετά από έναν χρόνο απουσίας, η Corona Extra απέκτησε ξανά τον τίτλο του πολυτιμότερου brand στον χώρο της μπύρας, που της είχε «κλέψει» η Heineken για το 2023, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή άνοδο της εμπορικής της αξίας κατά 40% και 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια,γεγονός που την καθιστά την πιο γρήγορα ανερχόμενη εταιρεία μπύρας παγκοσμίως, όπως υποστηρίζει η ερευνητική εταιρεία Brand Finance.