Διπλασιάζεται η αγορά μπύρας χωρίς αλκοόλ στην Γερμανία

Κοινοποίηση:

Τα στοιχεία της Ομοσπανδιακής Στατιστικής Υπηρεσίας της Γερμανίας, Destatis, υπογραμμίζουν την μεταστροφή των προτιμήσεων του καταναλωτικού κοινού για πιο υγιεινές επιλογές και για μείωση της ποσότητας αλκοόλ που καταναλώνουν.

Η τελευταία δεκαετία είναι ιδιαίτερα δημιουργική για τους παραγωγούς μη αλκοολούχων μπυρών με τις ζυθοποιίες της Γερμανίας να έχουν παράξει, το 2023,  556  εκατομμύρια λίτρα και την αξία των πωλήσεων τους να αγγίζει τα 548 εκατομμύρια ευρώ.

Η έρευνα της Destatis δείχνει και την σταδιακή εδραίωση των Radler, μιας ανάμειξης λεμονιού με μπύρα, με την παραγωγή της να αυξάνεται από τα 328 εκατομμύρια λίτρα το 2014 στα 363 εκατομμύρια λίτρα το 2023.

Παρά την ανοδική τους τάση οι μη αλκοολούχες μπύρες αδυνατούν ακόμα να πλησιάσουν τα νούμερα των μπυρών με αλκοόλ, με τις τελευταίες να παρουσιάζουν μείωση της παραγωγής τους κατά 14% την τελευταία δεκαετία, αλλά να αγγίζουν ακόμα τα 7,2 δισεκατομμύρια λίτρα.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί καλούνται να αντιμετωπίσουν και τις συνέπειες της ύφεσης με τις τιμές της μπύρας να έχουν αυξηθεί κατά 11,6% μεταξύ του 2022 και του 2023, και τους παραγωγούς να τονίζουν πως αυτή η πρωτοφανής αύξηση οφείλεται στην ακρίβεια των πρώτων υλών και της μεταφοράς.

Η έρευνα της Destatis δημοσιεύτηκε την εβδομάδα της International Beer Day, της παγκόσμιας γιορτής της μπύρας που διεξάγεται κάθε χρόνο την πρώτη Παρασκευή του Αυγούστου. H International Beer Day αποτελεί έμπνευση του Jesse Avshalomov και της παρέας του στο Santa Cruz της Καλιφόρνια το 2007, και έκτοτε έχει αποτελέσει έναν παγκόσμιο θεσμό που γιορτάζεται από πλήθος μπυραριών ανά τον κόσμο. Σκοπός της γιορτής είναι να ωθήσει τους καταναλωτές να δοκιμάσουν νέες ετικέτες και «ενώσει» τον κόσμο μέσω της μπύρας.

 Με πληροφορίες από DW, aussierdlerbote και Journee Mondiale

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Επέστρεψε με νέα εμφάνιση η συνεργατική NEIPA «Ωκυρρόη»

Σε νέα συσκευασία επέστρεψε η συνεργατική New England IPA (NEIPA) «Ωκυρρόη» από τις Ζυθοποιιές Αναστασίου και Πηνειού. Πρόκειται για μια φρέσκια μπύρα NEIPA που διακρίνεται από λυκίσκους Motueka, Galaxy και Citra και έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 5,5% ABV. Στη γεύση της διακρίνονται αρώματα ροδάκινου και τροπικών φρούτων ενώ το χρώμα της είναι θολό κίτρινο.

Η Diageo υπερδιπλασιάζει την παραγωγή Guinness για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση

Η Diageo σχεδιάζει μια σημαντική επέκταση του νέου ζυθοποιείου της αξίας 200 εκατομμυρίων ευρώ στο Littleconnell, Co Kildare, ως απάντηση στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για τις μπύρες Guinness και Guinness 0.0.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στηρίζει ως χορηγός το ZIRIA Music Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., με την μπύρα ΒΕΡΓΙΝΑ, ανακοίνωσε τη χορηγία της στο ZIRIA Music Festival 2025, ένα από τα πιο διαδραστικά φεστιβάλ, που επιστρέφει δυναμικά από τις 28 έως τις 30 Αυγούστου στο Χιονοδρομικό Κέντρο Ζήρειας.

Προτεινόμενα

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer παρουσιάζουν τη συνεργατική ετικέτα «Θαλλώ»

Η English golden ale «Θαλλώ» είναι το γέννημα της νέας συνεργασίας της Ζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer. Πρωταγωνιστής της ετικέτας με περιεκτικότητα αλκοόλ 4,5% είναι η βρετανική ποικιλία λυκίσκου Harlequin.