∆ιασταυρώσεις ποικιλιών βυνοποιήσιµου κριθαριού «Τρέχει» το Ινστιτούτο Σιτηρών του ΕΛΓΟ ∆ΗΜΗΤΡΑ

Κοινοποίηση:

του Λεωνίδα Λιάμη

Το βελτιωτικό πρόγραµµα, που ξεκίνησε να εφαρµόζεται από το 2017, κυρίως διότι οι ποικιλίες που καλλιεργούνται για την παραγωγή βυνοποιήσιµου κριθαριού είναι αποκλειστικά ξένης προέλευσης και συχνά εµφανίζουν προβλήµατα προσαρµοστικότητας, βρίσκεται στο τελικό στάδιο αξιολόγησης και την επόµενη τριετία, θα είναι έτοιµο να δώσει στην αγορά ποικιλίες υψηλής παραγωγικότητας και ποιότητας, άριστα προσαρµοσµένες στις ελληνικές εδαφικές και κλιµατικές ξηροθερµικές συνθήκες. Όπως σηµειώνει στο B&B ο ερευνητής του ΕΛΓΟ – ∆ήµητρα, Ιωάννης Μυλωνάς, το βυνοποιήσιµο κριθάρι έχει πλεονεκτήµατα έναντι άλλων σιτηρών στα µεσογειακά-ξηροθερµικά περιβάλλοντα, γεγονός σηµαντικό λαµβάνοντας υπόψη ότι το κλίµα της χώρας µας γίνεται συνεχώς πιο ξηροθερµικό.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 14 του Beer & Brunch

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Στην πρώτη 3άδα των βραβείων καινοτομίας EWWR η Golden Ale της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών βραβείων για καινοτόμες προσπάθειες μείωσης απορριμμάτων EWWR βρίσκεται η μπύρα «Golden Ale» της Ζυθοποιίας Αναστασίου, η οποία ζυθοποιήθηκε με υπολείμματα ψωμιού της έτερης εταιρείας του Χαλανδρίου Bread BC. Η τελική επιλογή των νικητών θα γίνει στο Leeuwarden  της Ολλανδίας στις 12 Ιουνίου.

Επεκτείνει την παρουσία της στο τένις η Stella Artois, επίσημη μπύρα του ATP Tour ως το 2028

Επίσημη μπύρα και Gold Partner του ATP Tour θα είναι ως και το 2028 η premium επωνυμία της AB InBev, Stella Artois. Στα πλαίσια της συνεργασίας αυτής συμπεριλαμβάνονται αρκετές από τις κορυφαίες διοργανώσεις τένις, όπως τα Nitto ATP Finals στο Τορίνο.