∆ιασταυρώσεις ποικιλιών βυνοποιήσιµου κριθαριού «Τρέχει» το Ινστιτούτο Σιτηρών του ΕΛΓΟ ∆ΗΜΗΤΡΑ

Κοινοποίηση:

του Λεωνίδα Λιάμη

Το βελτιωτικό πρόγραµµα, που ξεκίνησε να εφαρµόζεται από το 2017, κυρίως διότι οι ποικιλίες που καλλιεργούνται για την παραγωγή βυνοποιήσιµου κριθαριού είναι αποκλειστικά ξένης προέλευσης και συχνά εµφανίζουν προβλήµατα προσαρµοστικότητας, βρίσκεται στο τελικό στάδιο αξιολόγησης και την επόµενη τριετία, θα είναι έτοιµο να δώσει στην αγορά ποικιλίες υψηλής παραγωγικότητας και ποιότητας, άριστα προσαρµοσµένες στις ελληνικές εδαφικές και κλιµατικές ξηροθερµικές συνθήκες. Όπως σηµειώνει στο B&B ο ερευνητής του ΕΛΓΟ – ∆ήµητρα, Ιωάννης Μυλωνάς, το βυνοποιήσιµο κριθάρι έχει πλεονεκτήµατα έναντι άλλων σιτηρών στα µεσογειακά-ξηροθερµικά περιβάλλοντα, γεγονός σηµαντικό λαµβάνοντας υπόψη ότι το κλίµα της χώρας µας γίνεται συνεχώς πιο ξηροθερµικό.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 14 του Beer & Brunch

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της σε φοιτητές

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης επισκέφθηκε το Deree – The American College of Greece, στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας και της επιχειρηματικής της φιλοσοφίας στους φοιτητές του Τμήματος Marketing and Strategy.