Η Birra Moretti εκθρόνισε την Carling ως κορυφαία βαρελίσια μπύρα στην Αγγλία

Κοινοποίηση:

Η Ιταλική θυγατρική της Heineken, Bira Moretti, εδραιώνεται ως η κορυφαία βαρελίσια μπύρα στην Αγγλία, αρπάζοντας τα «σκήπτρα» από την Carling, έπειτα από την αύξηση των πωλήσεων της κατά 9,6% στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, γεγονός που μεταφράζεται σε 246,7 εκατομμύρια λίρες, όπως αναφέρει η αναλυτική εταιρεία CGA.

Την ίδια ώρα η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Carling, Molson Coors, ακολουθεί μια πτωτική πορεία, παρότι προχώρησε σε μια επένδυση 10 εκατομμυρίων λιρών στην ζυθοποιία της, Tadcaster brewery, σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει την εμπορική επιτυχία των brands της, και μολονότι κινήθηκε υψηλότερα από το προβλεπόμενο στο πρώτο τρίμηνο του έτους, χάρη στην επιτυχία της θυγατρικής της, Madri lager.

Σε δηλώσεις της στην πλατφόρμα the drinks business, η διευθύντρια του τμήματος των βρετανικών brands μπυρών της Heineken, Veronica Sica, ανέφερε ότι τα τελευταία χρόνια οι Μεσογειακές lager, και ιδιαίτερα αυτές με προέλευση από την Ισπανία και την Ιταλία, βιώνουν θεαματική άνοδο, ελέω της μεταστροφής του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για νέες επιλογές και για μειωμένη, αλλά ποιοτικότερη κατανάλωση.

Βλέποντας την Bira Moretti να κερδίζει έδαφος  στις προτιμήσεις των Άγγλων καταναλωτών, η Heineken πρόσφατα προχώρησε σε μια διαφημιστική καμπάνια αξίας πολλών εκατομμυρίων, που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, προωθητικές ενέργειες στην τηλεόραση και τα social media, ενώ η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε την νέα της ετικέτα, Sale di Mare, μια αφιλτράριστη premium lager που εμπεριέχει αλάτι από τις Ιταλικές θάλασσες.

Η επιτυχία της Birra Moretti έρχεται λίγο καιρό μετά από το υποτονικό πρώτο εξάμηνο της Heineken, που είδε τις μετοχές της να χάνουν το 10% της αξίας τους, με τον Ολλανδικό κολοσσό να σημειώνει αύξηση 2,1% στις πωλήσεις του, έναντι του προβλεπόμενου 3,2%, και μόλις 12,5% στα λειτουργικά του έσοδα, χαμηλότερα δηλαδή από το αναμενόμενο 13,2%.

Με πληροφορίες από the drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Η Πράγα απαγορεύει τις νυχτερινές εκδρομές σε pubs σε αναζήτηση πιο πολιτισμένων τουριστών

Σε μια εξεζητημένη κίνηση προχώρησε η διοίκηση της πόλης της Πράγας απαγορεύοντας τις οργανωμένες βραδινές επισκέψεις σε μπυραρίες που διοργανώνονται από ταξιδιωτικά γραφεία, σε μια