Η Birra Moretti εκθρόνισε την Carling ως κορυφαία βαρελίσια μπύρα στην Αγγλία

Κοινοποίηση:

Η Ιταλική θυγατρική της Heineken, Bira Moretti, εδραιώνεται ως η κορυφαία βαρελίσια μπύρα στην Αγγλία, αρπάζοντας τα «σκήπτρα» από την Carling, έπειτα από την αύξηση των πωλήσεων της κατά 9,6% στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, γεγονός που μεταφράζεται σε 246,7 εκατομμύρια λίρες, όπως αναφέρει η αναλυτική εταιρεία CGA.

Την ίδια ώρα η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Carling, Molson Coors, ακολουθεί μια πτωτική πορεία, παρότι προχώρησε σε μια επένδυση 10 εκατομμυρίων λιρών στην ζυθοποιία της, Tadcaster brewery, σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει την εμπορική επιτυχία των brands της, και μολονότι κινήθηκε υψηλότερα από το προβλεπόμενο στο πρώτο τρίμηνο του έτους, χάρη στην επιτυχία της θυγατρικής της, Madri lager.

Σε δηλώσεις της στην πλατφόρμα the drinks business, η διευθύντρια του τμήματος των βρετανικών brands μπυρών της Heineken, Veronica Sica, ανέφερε ότι τα τελευταία χρόνια οι Μεσογειακές lager, και ιδιαίτερα αυτές με προέλευση από την Ισπανία και την Ιταλία, βιώνουν θεαματική άνοδο, ελέω της μεταστροφής του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για νέες επιλογές και για μειωμένη, αλλά ποιοτικότερη κατανάλωση.

Βλέποντας την Bira Moretti να κερδίζει έδαφος  στις προτιμήσεις των Άγγλων καταναλωτών, η Heineken πρόσφατα προχώρησε σε μια διαφημιστική καμπάνια αξίας πολλών εκατομμυρίων, που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, προωθητικές ενέργειες στην τηλεόραση και τα social media, ενώ η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε την νέα της ετικέτα, Sale di Mare, μια αφιλτράριστη premium lager που εμπεριέχει αλάτι από τις Ιταλικές θάλασσες.

Η επιτυχία της Birra Moretti έρχεται λίγο καιρό μετά από το υποτονικό πρώτο εξάμηνο της Heineken, που είδε τις μετοχές της να χάνουν το 10% της αξίας τους, με τον Ολλανδικό κολοσσό να σημειώνει αύξηση 2,1% στις πωλήσεις του, έναντι του προβλεπόμενου 3,2%, και μόλις 12,5% στα λειτουργικά του έσοδα, χαμηλότερα δηλαδή από το αναμενόμενο 13,2%.

Με πληροφορίες από the drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα