Η Birra Moretti εκθρόνισε την Carling ως κορυφαία βαρελίσια μπύρα στην Αγγλία

Κοινοποίηση:

Η Ιταλική θυγατρική της Heineken, Bira Moretti, εδραιώνεται ως η κορυφαία βαρελίσια μπύρα στην Αγγλία, αρπάζοντας τα «σκήπτρα» από την Carling, έπειτα από την αύξηση των πωλήσεων της κατά 9,6% στο τελευταίο τρίμηνο του 2024, γεγονός που μεταφράζεται σε 246,7 εκατομμύρια λίρες, όπως αναφέρει η αναλυτική εταιρεία CGA.

Την ίδια ώρα η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Carling, Molson Coors, ακολουθεί μια πτωτική πορεία, παρότι προχώρησε σε μια επένδυση 10 εκατομμυρίων λιρών στην ζυθοποιία της, Tadcaster brewery, σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει την εμπορική επιτυχία των brands της, και μολονότι κινήθηκε υψηλότερα από το προβλεπόμενο στο πρώτο τρίμηνο του έτους, χάρη στην επιτυχία της θυγατρικής της, Madri lager.

Σε δηλώσεις της στην πλατφόρμα the drinks business, η διευθύντρια του τμήματος των βρετανικών brands μπυρών της Heineken, Veronica Sica, ανέφερε ότι τα τελευταία χρόνια οι Μεσογειακές lager, και ιδιαίτερα αυτές με προέλευση από την Ισπανία και την Ιταλία, βιώνουν θεαματική άνοδο, ελέω της μεταστροφής του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για νέες επιλογές και για μειωμένη, αλλά ποιοτικότερη κατανάλωση.

Βλέποντας την Bira Moretti να κερδίζει έδαφος  στις προτιμήσεις των Άγγλων καταναλωτών, η Heineken πρόσφατα προχώρησε σε μια διαφημιστική καμπάνια αξίας πολλών εκατομμυρίων, που περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, προωθητικές ενέργειες στην τηλεόραση και τα social media, ενώ η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε την νέα της ετικέτα, Sale di Mare, μια αφιλτράριστη premium lager που εμπεριέχει αλάτι από τις Ιταλικές θάλασσες.

Η επιτυχία της Birra Moretti έρχεται λίγο καιρό μετά από το υποτονικό πρώτο εξάμηνο της Heineken, που είδε τις μετοχές της να χάνουν το 10% της αξίας τους, με τον Ολλανδικό κολοσσό να σημειώνει αύξηση 2,1% στις πωλήσεις του, έναντι του προβλεπόμενου 3,2%, και μόλις 12,5% στα λειτουργικά του έσοδα, χαμηλότερα δηλαδή από το αναμενόμενο 13,2%.

Με πληροφορίες από the drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Next best thing στις εναλλακτικές πρωτεΐνες οι ζύµες της µπύρας

Στο συνεχώς εξελισσόµενο τοπίο των plant-based προϊόντων και στη δύσκολη πρόκληση της ανάπτυξης φυσικών προϊόντων µε ελάχιστη επεξεργασία και χωρίς τη χρήση επιβλαβών προσθέτων, η µαγιά µπύρας εµφανίζεται ως ένα πανίσχυρο εργαλείο για τη δηµιουργία νέων πρωτεϊνικών επιλογών, που έρχονται όχι µόνο να αντικαταστήσουν τα παραδοσιακά κρέατα και γαλακτοκοµικά προϊόντα, αλλά να ενσωµατωθούν µε επιτυχία σε προϊόντα αρτοποιίας αντικαθιστώντας ακόµα και τα αυγά.

Με ρυθμό ανάπτυξης 11,4% τρέχει η παγκόσμια αγορά της India Pale Ale έως το 2025

Η παγκόσμια αγορά της India Pale Ale αναμένεται να φτάσει τα 70,1 δισ. δολάρια μέχρι το 2025, με ρυθμό ανάπτυξης 11,4%, δείχνει έρευνα αγοράς, σύμφωνα με την οποία η αύξηση του πληθυσμού, νέοι και τα social media τροφοδοτούν τη ζήτηση.  Η έκθεση της Allied Market Research αποτιμά το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς India Pale Ale  σε 32.905,6 εκατομμύρια δολάρια το 2018, με την Ευρώπη να αντιπροσωπεύει σχεδόν το 46,5% του μεριδίου.

Διπλασιάζεται η αγορά μπύρας χωρίς αλκοόλ στην Γερμανία

Ραγδαία ανάπτυξη βιώνει η αγορά των μη αλκοολούχων μπυρών στην Γερμανία, με τις πωλήσεις να διπλασιάζονται την τελευταία δεκαετία. Εντούτοις ακόμα δεν μπορούν να πλησιάσουν την μπύρα με αλκοόλ, η οποία παραμένει η αγαπημένη συνήθεια των Γερμανών.