Η επιτυχία των «Ανοιχτών Ζυθοποιείων» αναδεικνύει την αγάπη των καταναλωτών για ελληνική μπύρα

Κοινοποίηση:

Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στην 5η εκδήλωση «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» δείχνοντας πως το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τον εγχώριο ζύθο είναι πολύ ισχυρό και πως ο κλάδος της μπύρας στην Ελλάδα έχει ακόμα περιθώρια ανάπτυξης.

Όπως αναφέρει η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών καταναλωτές όλων των ηλικιών παρευρέθηκαν σε όλα τα ζυθοποιεία που συμμετείχαν στην δράση επιδεικνύοντας ιδιαίτερο ζήλο για να γνωρίσουν τον ελληνικό ζύθο και να δουν από κοντά την παραγωγική διαδικασία της μπύρας και τα διαφορετικά είδη που έχουν να προσφέρουν οι εγχώριες ζυθοποιίες.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών, Σοφοκλής Παναγιώτου, εξέφρασε την ικανοποίηση του με την προσέλευση του κόσμου και δήλωσε πως μέσα από τέτοιου είδους πρωτοβουλίες «καλλιεργείται η κουλτούρα της μπύρας και αναπτύσσεται ο κλάδος μας, ο οποίος γνωρίζει μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές τα τελευταία χρόνια.»

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ένωσης ζυθοποιών έχει ως εξής:

«Με πολύ μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε για 5η φορά η δράση «Ανοιχτά Ζυθοποιεία 2024» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών, με επισκέψεις του κοινού στα ζυθοποιεία – μέλη της Ένωσης σε όλη τη χώρα.

Οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των μελών της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και επισκέφθηκαν τα ζυθοποιεία της επιλογής τους κατά τη διάρκεια της δράσης «Ανοιχτά Ζυθοποιεία 2024», το διήμερο 28.09 και 29.09.24. Χαρακτηριστική ήταν η προσέλευση επισκεπτών όλων των ηλικιών, οι οποίοι κατέκλυσαν τους ζυθοποιούς με ερωτήσεις γύρω από τον ζύθο, δείχνοντας μεγάλο ενδιαφέρον για την παραγωγική διαδικασία της μπύρας, τα διαφορετικά είδη και τις κατηγορίες της.

Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών, κ. Σ. Παναγιώτου, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την αθρόα προσέλευση του κοινού στα ζυθοποιεία σε όλη την Ελλάδα και ​ ευχαριστούμε θερμά για το πραγματικό ενδιαφέρον που έδειξε στα προϊόντα μας αλλά και στους ανθρώπους που τα δημιουργούν. Μέσα από τέτοιου είδους δράσεις, καλλιεργείται η κουλτούρα της μπύρας και αναπτύσσεται ο κλάδος μας, ο οποίος γνωρίζει μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές τα τελευταία χρόνια καθώς δείχνουν πιο ενημερωμένοι και επιζητούν καλύτερη γνώση. Η μαζική συμμετοχή στη δράση μας, ταυτόχρονα μας γεμίζει με υποχρεώσεις και ευθύνες για τον κλάδο, ώστε να αναζητήσουμε και άλλες ανάλογες πρωτοβουλίες που προωθούν την κουλτούρα της μπύρας. Μπορεί τα Ανοιχτά Ζυθοποιεία να διεξάγονται μια φορά το χρόνο, ωστόσο η επαφή του κοινού με την μπύρα είναι συνεχής αφού διαρκεί καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς».

Η πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» πραγματοποιείται με στόχο τη γνωριμία των καταναλωτών με τον ζύθο, την εξοικείωσή τους με τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, με τις πρώτες ύλες και την επαφή με τους ίδιους τους ζυθοποιούς, που βρίσκονται πίσω από την παραγωγή των προϊόντων.

Τα ζυθοποιεία-μέλη της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών ​ που συμμετείχαν φέτος στη δράση ήταν τα παρακάτω :

  • Αθηναϊκή Ζυθοποιία AE : Αττική, Πάτρα, Θεσσαλονίκη
  • Elixi Μικροζυθοποιία: Δροσιά Χαλκίδας, Εύβοια
  • Ζυθοποιία Πηνειού ΙΚΕ: Λάρισα
  • Ικαριακή Ζυθοποιία: Ικαρία
  • Κρητικές Ζυθοποιίες -Ζηδιανάκης ΑΕ: Ηράκλειο Κρήτης
  • Κρητική Ζυθοποιία ΑΕ : Χανιά Κρήτης
  • Μικροζυθοποιία Κυκλάδων στην Τήνο: Τήνος
  • Μικροζυθοποιία Local streets beer: Βόλος
  • Μικροζυθοποιία Septem OE : Ωρολόγιο Αυλωναρίου , Εύβοια
  • Ολυμπιακή Ζυθοποιία ΑΕ : Ριτσώνα Εύβοιας
  • Πρότυπη Μικροζυθοποιία Θεσσαλονίκης: Θεσσαλονίκη
  • Siris Craft Brewery: Σέρρες

Η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών και τα μέλη της, ευχαριστούν τον κόσμο που συμμετείχε με πραγματικό ενδιαφέρον και αυθεντική περιέργεια στη δράση τους και μοιράστηκαν μαζί την αγάπη τους για τον ζύθο και ανανεώνουν το ραντεβού τους για το τελευταίο σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου 2025».

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Τέλος η ζυθοποιία της Heineken στο Βιετνάμ λόγω μείωσης της ζήτησης

Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, πρόκειται να κλείσει ένα από τα ζυθοποιεία της στο Βιετνάμ λόγω της μειωμένης ζήτησης και των αλλαγών στα καταναλωτικά πρότυπα στη χώρα. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η εγκατάσταση στην κεντρική επαρχία Κουάνγκ Ναμ θα αναστείλει τη λειτουργία της από αυτόν τον μήνα.

Εντυπώσεις από το 4ο Peloponnese Beer Festival (Οnly Craft)

Το Peloponnese Beer Festival στέφτηκε με επιτυχία για τέταρτη συνεχόμενη φορά χαρίζοντας στους επισκέπτες του ένα τριήμερο γλέντι με πολύ μουσική και ακόμη περισσότερη μπύρα. Η συντακτική ομάδα του Beer & Brunch μεταφέρει τις εμπειρίες της.

Εγκρίθηκε η ανάπλαση των ιστορικών εγκαταστάσεων της πρώην «Ζυθοποιίας ΦΙΞ» στην Θεσσαλονίκη

«Πράσινο φως» για την υλοποίηση της ανάπλασης των εγκαταστάσεων της πρώην «Ζυθοποιίας ΦΙΞ» στη Θεσσαλονίκη, αφού μέσω της έκδοσης του Προεδρικού Διατάγματος (ΦΕΚ Δ’ 805/2024)