Με «αέρα» Ατλαντικού η νέα ετικέτα της νομαδικής ζυθοποιίας Seven Island Brewery

Κοινοποίηση:

Με «αέρα» Ατλαντικού συστήνεται η νέα ετικέτα της νομαδικής ζυθοποιίας από την Κέρκυρα, Seven Islands Brewery, σε συνεργασία με την αμερικανική 3 Sons Brewing.

Ο λόγος για την σκουρόχρωμη imperial stout «G.O.O», συντομογραφίας για το God of Oceans, που παράγεται από τον συνδυασμό 7 διαφορετικών βυνών και διακατέχεται από το πάθος  των δύο ζυθοποιίων για την ζύμωση ποιοτικών μπυρών. Το γέννημα της διεθνούς συνεργασίας είναι μια μπύρα που διακατέχεται από σειρά μοναδικών αρωμάτων και γεύσεων, όπως μπανάνα, καραμέλα, καφέ και σοκολάτα προσδίδοντας της έναν συνδυασμό καπνιστού και συνάμα γλυκού προφίλ.

Με ονομασία «Βασιλιάς των Ωκεανών» την συσκευασία της νέας ετικέτας δεν θα μποτούσε να κοσμεί άλλος παρά ο θεός της θάλασσας Ποσειδώνας κρατώντας την εμβληματική του τρίαινα. Στην ελληνική μυθολογία ο ολύμπιος θεός διοικούσε την θάλασσα και χαρακτηριζόταν για τον αδυσώπητο και απρόβλεπτο χαρακτήρα του, όπως και τα νερά που βρισκόντουσαν υπό την ευθύνη του. Αυτόν τον τολμηρό και έντονο χαρακτήρα προσπάθησαν να δώσουν στην ετικέτα τους η Seven Island και η 3 Sons Brewing.

Η ανακοίνωση της ετικέτας πραγματοποιήθηκε από τα Νησιά Φερόε, όπου και είχαν βρεθεί για το διεθνές φεστιβάλ μπύρας Mikkeller Beer Celebration Faroe Islands (MBCFI) που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Torshavn. Στην φετινή εκδήλωση παρευρέθηκαν 25 διεθνής ζυθοποιίες τόσο από την Ευρώπη όσο και από την άλλη μεριά του Ατλαντικού.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα