Απόβαση στη Σερβία για κορυφαίες ελληνικές μικροζυθοποιίες στις αρχές Νοεμβρίου

Κοινοποίηση:

Απόβαση στη Σερβία και στην πάμπ Samo Pivo θα πραγματοποιήσουν οι μπύρες από κορυφαία ονόματα της ελληνικής craft σκηνής την Παρασκεύη 1 και το Σάββατο 2 Νοεμβρίου.

Όσοι λάτρεις της μπύρας παρευρεθούν στον χώρο της Samo Pivo θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις συνταγές κορυφαίων μικροζυθοποιίων από όλη την επικράτεια της Ελλάδα, όπως η μικροζυθοποιίες Αναστασίου από το Χαλάνδρι και η Paragon από την Ηλιούπολη, που σύντομα ετοιμάζονται να παρουσιάσουν το προϊόν της νέας τους συνεργασίας, της Septem από την Εύβοια, της ΚΥΚΑΟ από την Πάτρα, της μικροζυθοποιίας Καβάλας, της ζυθοποιίας Φτέλος από την Σαντορίνη, της 3 Brothers Brews από την Επανομή Θεσσαλονίκη, της Σόλο από την Κρήτη και της Strange Brew από το Κουκάκι.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.