H AB InBev επίσημος χορηγός του παγκοσμίου κυπέλλου συλλόγων 2025

Κοινοποίηση:

Η κορυφαία παραγωγός μπύρας παγκοσμίως, ΑΒ InBev, επεκτείνει την σχεδόν σαρανταετή της συνεργασία με την FIFA και θα αποτελέσει τον επίσημο χορηγό του ανανεωμένου παγκοσμίου κυπέλλου συλλόγων που θα διεξαχθεί το 2025.

Στο επίκεντρο της συνεργασίας είναι η επωνυμία της AB InBev, Budweiser, που θα διεξάγει εκδηλώσεις ειδικά για τους φιλάθλους και που θα παραδίδει το βραβείο για τον καλύτερο παίκτη του αγώνα. Παράλληλα, σε συγκεκριμένες αγορές από τις 11 αμερικανικές πόλεις, όπου θα διεξαχθεί το τουρνουά το φετινό καλοκαίρι θα διατίθενται και μερικές μικρότερες <<τοπικές>> ετικέτες.

Την επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών σχολίασε και ο πρόεδρος της FIFA, Gianni Infantino, που τόνισε ότι η AB InBev αποτελεί ένα σημαντικό χορηγό των διοργανώσεων της ομοσπονδίας για σχεδόν 40 χρόνια, βοηθώντας στην αναδιαμόρφωση του χώρου του ποδοσφαίρου και δημιουργώντας μοναδικές εμπειρίες για τους φιλάθλους.

Μέσω της επέκτασης της συνεργασίας τους φαίνεται να αναθερμαίνονται και οι σχέσεις των δύο πλευρών, έπειτα από την απαγόρευση της FIFA προς την AB InBev για πώληση αλκοολούχων μπυρών κατά την διάρκεια του μουντιάλ του Κατάρ το 2022. Αναφορικά με την χορηγία στην νέα διοργάνωση της FIFA, ο CEO της AB InBev, Michel Doukeris, υπογράμμισε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να ενώνει τους απανταχού λάτρεις του ποδοσφαίρου δίνοντας τους την ευκαιρία να γιορτάσουν τις επιτυχίες της ομάδας τους σε συνδυασμό με τις ετικέτες της.

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα

Σημαντική δωρεά εξοπλισμού της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή

Σε μια σημαντική δωρεά υλικοτεχνικού εξοπλισμού προς την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, προχώρησε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., επιδεικνύοντας για μια ακόμη φορά την κοινωνική ευθύνη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στηρίζει ως χορηγός το ZIRIA Music Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., με την μπύρα ΒΕΡΓΙΝΑ, ανακοίνωσε τη χορηγία της στο ZIRIA Music Festival 2025, ένα από τα πιο διαδραστικά φεστιβάλ, που επιστρέφει δυναμικά από τις 28 έως τις 30 Αυγούστου στο Χιονοδρομικό Κέντρο Ζήρειας.