H AB InBev επίσημος χορηγός του παγκοσμίου κυπέλλου συλλόγων 2025

Κοινοποίηση:

Η κορυφαία παραγωγός μπύρας παγκοσμίως, ΑΒ InBev, επεκτείνει την σχεδόν σαρανταετή της συνεργασία με την FIFA και θα αποτελέσει τον επίσημο χορηγό του ανανεωμένου παγκοσμίου κυπέλλου συλλόγων που θα διεξαχθεί το 2025.

Στο επίκεντρο της συνεργασίας είναι η επωνυμία της AB InBev, Budweiser, που θα διεξάγει εκδηλώσεις ειδικά για τους φιλάθλους και που θα παραδίδει το βραβείο για τον καλύτερο παίκτη του αγώνα. Παράλληλα, σε συγκεκριμένες αγορές από τις 11 αμερικανικές πόλεις, όπου θα διεξαχθεί το τουρνουά το φετινό καλοκαίρι θα διατίθενται και μερικές μικρότερες <<τοπικές>> ετικέτες.

Την επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών σχολίασε και ο πρόεδρος της FIFA, Gianni Infantino, που τόνισε ότι η AB InBev αποτελεί ένα σημαντικό χορηγό των διοργανώσεων της ομοσπονδίας για σχεδόν 40 χρόνια, βοηθώντας στην αναδιαμόρφωση του χώρου του ποδοσφαίρου και δημιουργώντας μοναδικές εμπειρίες για τους φιλάθλους.

Μέσω της επέκτασης της συνεργασίας τους φαίνεται να αναθερμαίνονται και οι σχέσεις των δύο πλευρών, έπειτα από την απαγόρευση της FIFA προς την AB InBev για πώληση αλκοολούχων μπυρών κατά την διάρκεια του μουντιάλ του Κατάρ το 2022. Αναφορικά με την χορηγία στην νέα διοργάνωση της FIFA, ο CEO της AB InBev, Michel Doukeris, υπογράμμισε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να ενώνει τους απανταχού λάτρεις του ποδοσφαίρου δίνοντας τους την ευκαιρία να γιορτάσουν τις επιτυχίες της ομάδας τους σε συνδυασμό με τις ετικέτες της.

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Πρώτη πλήρως ψηφιακή εγχώρια µικροζυθοποιία η Ζυθοποιία Πηνειού

Σε συνεργασία µε την ελληνική startup εταιρεία Oliveex η Ζυθοποιία Πηνειού κατάφερε να ψηφιοποιήσει πλήρως τις παραγωγικές διαδικασίες και να εφαρµόσει τεχνητή νοηµοσύνη µε σκοπό τη βελτιστοποίηση του τρόπου λειτουργίας της.

Αυγουστιάτικες Beer Stories που ταιριάζουν γάντι με ήλιο, παρέα και ήρεμη θάλασσα

Ενα ξεχωριστό, καλοκαιρινό αφιέρωμα με τίτλο «Beer Stories» ετοίμασε η ομάδα του Beer & Brunch. Άλλωστε καλοκαίρι στην Ελλάδα σημαίνει ήλιος, θάλασσα… και φυσικά παγωμένη μπύρα με την ελληνική ζυθοποιία -και την craft σκηνή στην πρώτη γραμμή- να έχει γνωρίσει εντυπωσιακή άνθιση, παρουσιάζοντας νέα αρώματα, ιδιαίτερα στυλ και τολμηρές γευστικές προτάσεις. Την ίδια στιγμή, που οι μεγάλες ελληνικές ζυθοποιίες συνεχίζουν να στηρίζουν διαχρονικές αξίες που αγαπήθηκαν από γενιές.

Η κρίση της βιομηχανίας ζύθου στη Γερμανία οδήγησε σε κλείσιμο την ιστορική Lang-Bräu

Η ιστορική ζυθοποιία Lang-Bräu στη βόρεια Βαυαρία της Γερμανίας κλείνει τις πόρτες της μετά από 172 χρόνια λειτουργίας. Η οικογενειακή ζυθοποιία, που βρίσκεται λιγότερο από μισή ώρα από τα πρώην σύνορα της Ανατολικής Γερμανίας, επέζησε δύο παγκόσμιους πολέμους και την πτώση του Σιδηρού Παραπετάσματος. Τώρα, αντιμετωπίζει το κλείσιμο λόγω των αυξανόμενων οικονομικών πιέσεων και των μεταβαλλόμενων καταναλωτικών συνηθειών των νεότερων γενεών.