Στα 312,7 δισ. ευρώ έως 2033 η αξία της παγκόσμιας αγοράς craft μπυρών

Κοινοποίηση:

Στα 312,7 δισ. ευρώ αναμένεται να φτάσει μέχρι το 2033 η αξία της παγκόσμιας αγοράς craft μπυρών, ακολουθώντας έναν ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης της τάξεως του 8,74% για την περίοδο αναφοράς 2025 με 2033, σύμφωνα με νέα μελέτη της ερευνητικής εταιρείας IMARC Group.

Το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς αναμένεται να διατηρήσει η Ευρώπη, χάρη στην πολιτιστική σημασία που έχει η βιομηχανία ζύθου της, στην αυξημένη ζήτηση των εξειδικευμένων προϊόντων, καθώς και της όλο και αυξανόμενης παρουσίας μπυραριών και φεστιβάλ που εστιάζουν στην craft σκηνή. Σε μεγάλο βαθμό η κυριαρχία της Ευρώπης στον χώρο της μπύρας οφείλεται στην πληθώρα διαφορετικών και εξειδικευμένων ετικετών της, με χώρες όπως το Βέλγιο, η Γερμανία και η Αγγλία, να φημίζονται για την μακρά ιστορία τους στον χώρο της παραγωγής μπύρας. Οι καταναλωτές στρέφονται προς ετικέτες υψηλής ποιότητας και σε μικρές παρτίδες, εκτιμώντας τις μοναδικές γεύσεις και τις παραδοσιακές μεθόδους ζυθοποίησης. Όπως αναφέρει η IMARC Group, η αξία της ευρωπαϊκής craft βιομηχανίας εκτιμάται ότι θα εξελιχθεί με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 6,57% μεταξύ 2024 και 2032.

Καθοριστική για την άνοδο της craft σκηνής είναι και η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, που έχει καταστήσει πιο προσιτές τις craft επιλογές εκτός της τοπικής αγοράς, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Μέσω του διαδικτυακού εμπορίου οι μικρότεροι και ανεξάρτητοι παραγωγοί μπορούν να διαθέσουν τις διάφορες ετικέτες τους στους απανταχού λάτρεις μπύρας ανά τον κόσμο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.