Η Carlsberg μεταξύ των νέων μελών της Ένωσης Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Βιομηχανιών Αναψυκτικών

Κοινοποίηση:

O δανέζικος κολοσσός της μπύρας Carlsberg ξεχωρίζει μεταξύ των νέων μελών της Ένωσης Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Αναψυκτικών (UNESDA). Μέσω αυτής της κίνησης, η Carlsberg αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της στον χώρο των αναψυκτικών, αλλά και να προωθήσει τους στόχους βιωσιμότητας της, εκμεταλλευόμενη την εμπειρία και το δίκτυο της ένωσης.

Αναφορικά με την είσοδο της εταιρείας στην UNESDA, ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος διεθνών εμπορικών σχέσεων της Carlsberg, Christian Wuff  Søndergaard δήλωσε χαρακτηριστικά πως «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε μέλη της UNESDA. Η συμμετοχή μας ως μέλος αποτελεί ένα νέα σημαντικό κεφάλαιο για μας καθώς, συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε στην αγορά των αναψυκτικών και δίνουμε περισσότερη έμφαση στις επιχειρήσεις μας. Είμαστε πρόθυμοι να προωθήσουμε τους κοινούς μας στόχους και να δημιουργήσουμε ένα πιο ευρώ και βιώσιμο τοπίο όσον αφορά την βιομηχανία των αναψυκτικών για τους καταναλωτές. Ανυπομονούμε για όσα επιφυλάσσει το κοινό μας μέλλον».

Η είσοδος της Carlsberg στην UNESDA συμβαδίζει με το πρόγραμμα βιωσιμότητας της εταιρείας «Together Towards ZERO», που έχει ως στόχο να εκμηδενίσει τους ρύπους διοξειδίου της μέχρι και το 2040, και να περιορίσει όσο το δυνατόν περισσότερο την σπατάλη νερού στις ζυθοποιίες της.

Μαζί με την Carlsberg στην UNESDA εισήχθησαν η Monster Energy, η Royal Unibrew, η Ουγγρική Ένωση Αναψυκτικών (MAGYUSZ) και η Πολωνική Ομοσπονδία της Ένωσης Εργαζομένων της  Βιομηχανίας Φαγητού (PFPZ), ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των μελών της στα 39. Μεταξύ των μελών της είναι και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Αναψυκτικών (ΣΕΒΑ).

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση ο κλάδος των ευρωπαϊκών αναψυκτικών υποστηρίζει αυτή τη στιγμή περισσότερες από 1,8 εκατ. δουλειές και περιλαμβάνει περισσότερα από 500 εργοστάσια παραγωγής ανά την επικράτεια της γηραιάς ηπείρου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ προχωρά η AB InBev

Επενδύσεις πάνω από 20 εκατ. δολάρια στις ΗΠΑ προχωρά η AB InBev

Η AB InBev προχωράει σε επενδύσεις άνω των 20 εκατ. δολαρίων στο Μιζούρι των ΗΠΑ. Αυτές θα εστιάσουν στην αναβάθμιση του εξοπλισμού συσκευασίας και παραγωγής μπύρας στις εγκαταστάσεις της AB InBev στο Arnold και στο St. Louis.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ εντάσσει στο χαρτοφυλάκιο της την μπύρα Cretan Kings

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) προχωρά σε μια κίνηση – ορόσημο για την ενδυνάμωση του χαρτοφυλακίου της, ανακοινώνοντας την απόκτηση του σήματος CRETAN KINGS. Πρόκειται για μια στρατηγική επένδυση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως ζυθοποιία με πλήρες, διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων.

Αισιόδοξοι παρά την πολιτική δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι κολοσσοί της ευρωπαϊκής μπύρας

Αισιόδοξοι ότι θα ακολουθήσουν τροχιά ανάπτυξης παρά την απειλή των δασμών των ΗΠΑ παραμένουν οι μεγαλύτεροι παραγωγοί μπύρας της Ευρώπης, έπειτα από τις ικανοποιητικές τους αποδόσεις στο α’ τρίμηνο του 2025.