Η Asahi απέλυσε Ιάπωνα ηθοποιό από διαφήμιση για μπύρα άνευ, επειδή συνελήφθη μεθυσμένος

Κοινοποίηση:

Η κορυφαία ασιατική ζυθοποιία Asahi Breweries αναγκάστηκε να απολύσει τον Ιάπωνα ηθοποιό Ryo Yoshizawa από διαφήμιση για τη μπύρα χαμηλής περιεκτικότητάς αλκοόλ Super Dry Dry Crystal (3,5% ABV), επειδή ο τριαντάχρονος διέρρηξε το σπίτι του γείτονα του όντας μεθυσμένος.

Μπορεί ο Yoshizawa να αποτελεί έναν από τους πλέον δημοφιλείς ηθοποιούς της ασιατικής χώρας, όμως, η Asahi δεν δίστασε να διακόψει άμεσα τη συνεργασία τους, έπειτα από τα ευτράπελα του Ιάπωνα σταρ. Σύμφωνα με δηλώσεις αντιπροσώπου της κορυφαίας ασιατικής ζυθοποιίας στην πλατφόρμα Shiori Shimizu, η απόφαση ελήφθη, επειδή οι πράξεις του ηθοποιού θεωρήθηκαν απαράδεκτες, ενώ αποκλείστηκε το γεγονός οι πορείες των δύο πλευρών να διασταυρωθούν ξανά στο μέλλον.

Την είδηση επιβεβαίωσε τη Δευτέρα 7 Ιανουαρίου και το πρακτορείο ταλέντων στο οποίο ανήκει ο Yoshizawa, Amuse, μέσω ανακοίνωσης του, στην οποία αναφέρει ότι ο μεθυσμένος ηθοποιός «εισήλθε κατά λάθος στο διπλανό διαμέρισμα από την οικεία του». Μάλιστα, τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης υποστηρίζουν πως ο Ιάπωνας είπε στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν ότι δεν θυμάται το γεγονός, και πως νομίζει ότι μπήκε χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη του διαμερίσματος, επειδή ήταν επιτακτική ανάγκη να πάει στην τουαλέτα.

Η απόλυση του Ιάπωνα δεν πρέπει να προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση, πάντως, αφού η Asahi είναι μια εταιρεία που έχει επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στις μη αλκοολούχες ετικέτες. Υπενθυμίζεται ότι κατά τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων της για το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Atsushi Katsuki, είχε τονίσει ότι η ανάπτυξη της κατηγορίας των μη αλκοολούχων ετικετών είχε συμβάλει καθοριστικά στην αύξηση των εσόδων της. Παράλληλα, είχε θέσει ως στόχο της εταιρείας τα ποτά χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας σε αλκοόλ να αποτελούν τουλάχιστον το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας έως και το 2040. Σε πιο βραχυπρόθεσμο επίπεδο η Asahi αποσκοπεί να αυξήσει την παραγωγή των αλκοολούχων ποτών περιεκτικότητας 3,5% ABV και κάτω από 10% το 2024 σε 20% το 2030.

Στην απόφαση της εταιρείας, φυσικά, συνέβαλε και το γεγονός ότι σε μεγάλο βαθμό οι Ιάπωνες καταναλωτές στρέφονται σταδιακά όλο και περισσότερο προς πιο υγιεινές επιλογές και απομακρύνονται από τα αλκοολούχα ποτά. Σε δηλώσεις του στους Financial Times, ο Katsuki είχε πει πως η Asahi έχει σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των παγκόσμιων ανταγωνιστών της στην προσπάθεια να εκμεταλλευτεί την τάση προς μη αλκοολούχες επιλογές, αφού πέρα από μπύρες και αλκοολούχα ποτά, η εταιρεία παράγει και αναψυκτικά.

Πληροφορίες από Drinks Business και CBS News

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Heineken άνοιξε νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στη Βραζιλία

Η Heineken άνοιξε ένα νέο ζυθοποιείο αξίας πάνω από 400 εκατ. ευρώ στην περιοχή Minas Gerais στη Βραζιλία. Το ζυθοποιείο του Ολλανδικού κολοσσού αποτελεί μια από τις σημαντικότερες επενδύσεις του στην περιοχή, καθώς η εταιρεία στοχεύει στο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το παγκόσμιο αντίκτυπο της.

Άρχισε η νέα εσοδεία βυνοποιήσιμου κριθαριού από τη «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε την έναρξη της νέας εσοδείας βυνοποιήσιμου κριθαριού της για την περίοδο 2025-26 στο πλαίσιο του προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας που εφαρμόζει σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς από τον Έβρο μέχρι την Χαλκιδική και τη Λήμνο.

Heineken και Formula 1 επεκτείνουν την πολυετή συνεργασία τους

Formula 1 και Heineken δώσανε τα χέρια για επέκταση της σχεδόν δεκαετούς συνεργασίας τους με μια νέα πολυετή συμφωνία, η οποία θα δει τις ετικέτες του ολλανδικού κολοσσού να συντροφεύουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους αγώνες του πρωταθλήματος.

Προτεινόμενα

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.