Έρευνα των βελγικών αρχών κατά της AB InBev για ενδείξεις αθέμιτου ανταγωνισμού

Κοινοποίηση:

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού του Βελγίου (BCA) ξεκίνησε έρευνα κατά της AB InBev έπειτα από «σοβαρές ενδείξεις» για κατάχρηση της κυριαρχικής θέσης της στην αγορά και τη σύναψη συμφωνιών με αθέμιτους όρους. Όπως ξεκαθάρισε με ανακοίνωση της την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου, η BCA η έρευνα αφορά τις πωλήσεις προς χονδρέμπορους και λιανεμπόριο.

Η υπόθεση αποτελεί εξέλιξη καταγγελίας της Ομοσπονδίας Λιανεμπόρων Βελγικών Ποτών (FEBED), όπως ανέφερε δημοσίευμα της εφημερίδας De Tijd, βάσει της οποίας ο πολυεθνικός κολοσσός είχε προβεί σε πολλές παραβιάσεις τόσο των νομοθεσιών ανταγωνισμού του Βελγίου όσο και της Ευρώπης. Τότε ο πρώην διευθυντής της FEBED, Guy Dewulf, είχε δηλώσει πως «Η εταιρεία καταχράζεται την κυριαρχική της θέση προκειμένου να προωθήσει τη δική της επέκταση στο Βέλγιο και να αναπτύξει τις επωνυμίες της εις βάρος των υπολοίπων εταιρειών».

Έπειτα από ανάλυση της καταγγελίας, η BCA βρήκε σοβαρές ενδείξεις πιθανών παραβιάσεων της νομοθεσίας ανταγωνισμού  και υιοθεσίας αθέμιτων μέτρων, για αυτό και ξεκίνησε έρευνα κατά της εταιρείας.

Από πλευράς της πάντως η AB InBev μιλώντας στα βελγικά μέσα ενημέρωσης υπογράμμισε ότι έχει τα πιο ευέλικτα συμβόλαια αγοράς ποτών στο Βέλγιο για την πώληση των ετικετών της, αναφέροντας ότι πάντα παραμένει πιστή στη νομοθεσία της χώρας. Σε ανακοίνωση της τονίζει, επίσης, ότι το υπάρχον σύστημα εκπτώσεων στο Βέλγιο τέθηκε σε ισχύ το 2023, αφού εξετάστηκε πρώτα από τη BCA. Παράλληλα, δήλωσε ότι θα συμμετέχει ενεργά και θα βοηθήσει την έκβαση της έρευνας.

Πληροφορίες από Belganewsagency

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Προτεινόμενα

Η ΕΖΑ ποντάρει στην αύξηση τιμών για να επιστρέψει στην κερδοφορία εντός του 2026

Στα 28,669 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το 2024, έναντι 31,545 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, με την ΕΖΑ να ποντάρει στην επιστροφή στην κερδοφορία από το 2026 μέσω αύξησης της τιμής των προϊόντων της.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.