Αγγίζει τα 36 δισ. ευρώ ο τζίρος του ομίλου Heineken για το 2024, πρωταγωνιστές οι ακριβές ετικέτες

Κοινοποίηση:

Στα 35,955 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος της Heineken για το σύνολο της χρήσης 2024, με τα καθαρά έσοδα να του ομίλου να σημειώνουν οργανική ανάπτυξη ύψους 5%. Οι καλές επιδόσεις της κορυφαίας παραγωγού έφεραν επανεκτίμηση των προβλέψεων 2025, με εκτιμήσεις για οργανική αύξηση των εσόδων κατά 4%-8%.

Παράλληλα, ο όγκος πωλήσεων μπύρας της εταιρείας αυξήθηκε κατά 5%, ενώ τα λειτουργικά έσοδα της Heineken ανήλθαν στα 3,517 δισ. ευρώ, σημειώνοντας οργανική ανάπτυξη της τάξεως του 8,3%. Κατά τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Heineken, Dolf van den Brink οι όγκοι πωλήσεων του ομίλου σημείωσαν άνοδο σε όλες τις ζώνες, τόσο σε αναπτυσσόμενες όσο και ήδη ανεπτυγμένες αγορές. Περαιτέρω, οι πωλήσεις πολυτελών ετικετών αυξήθηκαν κατά 5%, με οδηγό την ομώνυμη Heineken που σημείωσε άνοδο 9%.

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της Heineken, εντός του 2024 ο όμιλος αύξησε τις επενδύσεις στις επωνυμίες του, διασφαλίζοντας την ισορροπία και τη σταθερή στήριξη του προς αυτές καθόλη τη διάρκεια τους έτους, με στόχο την ανάπτυξη τους και τη δημιουργία μιας ευρείας γκάμας προϊόντων.

Η Heineken τονίζει ότι αναμένει στο νέο έτος μακροοικονομικές προκλήσεις να έχουν αντίκτυπο στις αγοραστικές δυνατότητες των πελατών της, ειδικά στην Ευρώπη. Εντούτοις, για το σύνολο του 2025 αναμένει αύξηση τόσο του όγκου πωλήσεων όσο και του τζίρου. Πιο συγκεκριμένα, η Heineken εκτιμά πως θα υπάρξει οργανική ανάπτυξη των λειτουργικών εσόδων της μεταξύ 4% και 8%, και ανάλογη ανάπτυξη του καθαρού κέρδους.

Όπως γνωστοποίησε ο όμιλος, σκοπεύει να εφαρμόσει ένα διετές πρόγραμμα για επαναγορά των μετοχών της αξίας 1,5 δισ. ευρώ. Στην Ευρώπη τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 1,5%, ενώ τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,6%. Στην Ανατολική Ευρώπη, η Ελλάδα ήταν μεταξύ των χωρών που ηγήθηκαν της ανάπτυξης της εταιρείας, με την ετικέτα ΑΛΦΑ να βιώνει αυξημένη ζήτηση.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε άνευ και παραδοσιακές ετικέτες

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Σε νέα τοποθεσία μεταφέρεται η σερραϊκή μικροζυθοποιία Siris Craft Brewery για ενίσχυση τοπικής ταυτότητας

Η Siris Craft Brewery, η craft ζυθοποιία από τις Σέρρες που υπογράφει την Voreia, προχωρά σε ένα νέο σημαντικό κεφάλαιο: Η παραγωγή μεταφέρεται σε νέα τοποθεσία – ακόμη πιο κοντά στον αστικό ιστό της πόλης, και συγκεκριμένα στο 6ο χλμ Εθνικής Οδού Σερρών – Θεσσαλονίκης, 62100, Σέρρες.

Η Βεργίνα Alcohol Free ξεχώρισε στα πλαίσια του δεύτερου αγώνα Galatsi Night Run

Η Βεργίνα Alcohol Free ξεχώρισε στα πλαίσια του δεύτερου αγώνα Galatsi Night Run που διεξήχθη το Σάββατο 28 Ιουνίου, με τους συμμετέχοντες να έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα οφέλη της καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Προτεινόμενα

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden, στα πλαίσια της περιοδείας τους The Future Past Tour, με τους Αυστραλούς φαν του συγκροτήματος να είναι οι πρώτοι που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις ολοκαίνουργιες «Future Past» και «Strange Land».