Νέος CEO της Budweiser στην Ασία από 1η Απριλίου ο έμπειρος στο χώρο της μπύρας Kινέζος Yanjun Cheng

Κοινοποίηση:

O Yanjun Cheng θα αποτελέσει το νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο της Budweiser Brewing στην Ασία, αντικαθιστώντας τον τρέχοντα CEO και Συμπρόεδρο της εταιρείας Jan Crasps από την 1η Απριλίου 2025. O Κινέζος έχει εμπειρία 29 χρόνων στη Budweiser.

Με τη σειρά του ο Jan Crasps αποχωρεί από τον όμιλο της AB InBev έπειτα από 23 χρόνια, εφτά εκ των οποίων ήταν στη θέση του CEO και Συμπροέδρου. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AB InBev, Michel Doukeris ευχαρίστησε τον Crasps για την συνεισφορά του στην εταιρεία τις τελευταίες δύο δεκαετίες στην διάρκεια των οποίων κατείχε σημαντικούς ρόλους σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Ασία, αλλά και για τη συμβολή του στη δημιουργία ενός ισχυρού χαρτοφυλακίου στον Καναδά, την Αυστραλία και την Ασία.

Στις δηλώσεις του ο Craps τόνισε ότι είναι περήφανος για την πορεία του στην εταιρεία, η οποία του χάρισε πολλές σημαντικές στιγμές, και που τον επιβράβευσε δίνοντας του τα ηνία της επιχείρησης στην Ασία.

Από την μεριά του ο Yanjun Cheng διαθέτει 20 χρόνια στην AB InBev, στη διάρκεια των οποίων έχει υπάρξει, Υπεύθυνος Ζυθοποίησης, Προϊόντων και Διαχείρισης στην Anheuser-Busch China. Το 2005 είχε οριστεί CEO του ομίλου Harbin και από το 2009 έως το 2024 ήταν Αντιπρόεδρος Προμηθειών και Logistics για την Ασία.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει ενεργά για ακόμα μια χρονιά στα «Ανοιχτά Ζυθοποιεία»

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συμμετέχει για ακόμη μια χρονιά στην πρωτοβουλία «Ανοιχτά Ζυθοποιεία» της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών και θα υποδεχτεί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα Ευβοίας το Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου.

Προτεινόμενα

Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού

Μπύρα χωρίς αλκόολ ή απλά µια λεµονάδα;

Κανείς δεν µπορεί να πει µε βεβαιότητα αν η τάση που καταγράφεται για τα µη αλκοολούχα ποτά είναι προϊόν ωριµότητας της καταναλωτικής κοινότητας ή αποτέλεσµα τακτικών marketing, τουτέστιν πλύσης εγκεφάλου. Ωστόσο το µόνο σίγουρο είναι πως η ζήτηση για µπύρες χωρίς αλκοόλ συνεχώς αυξάνεται.