Έσοδα ρεκόρ ύψους 57 δισ. ευρώ για την κορυφαία ζυθοποιία παγκοσμίως AB InBev το 2024

Κοινοποίηση:

Με έσοδα ρεκόρ που αγγίζουν τα 57 δισ. ευρώ ολοκλήρωσε το 2024 η κορυφαία παραγωγός μπύρας παγκοσμίως AB InBev καταγράφοντας άνοδο της τάξεως του 2,7%. Εντούτοις, οι συνολικοί όγκοι πωλήσεων μπύρας μειώθηκαν κατά 1,4%, παρά την άνοδο της τάξεως 2% για αυτούς των μη αλκοολούχων ετικετών.

Για το σύνολο χρήσης 2024 ανοδικά κινήθηκαν και τα EBITDA της εταιρείας που έφτασαν κοντά στα 20 δισ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 8,2%, ενώ για το τέταρτο τρίμηνο του έτους η αντίστοιχη αύξηση ανήλθε σε 10,1% (5 δισ. ευρώ σε ποσό).

<<Η μπύρα είναι αντικείμενο πάθους για τους καταναλωτές και μια δυναμική κατηγορία σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι ισχυρές επιδόσεις μας το 2024 αποτελούν απόδειξη της σταθέρης υλοποίησης της στρατηγικής, της σκληρής δουλειάς μας και της αφοσίωσης στους ανθρώπους μας. Πετύχαμε αύξηση των EBITDA μας στα υψήλα επίπεδα των προβλέψεων μας. Επενδύουμε για την μακροπρόθεσμη επιτυχία μας και έχουμε εμπιστοσύνη στην ικανότητα μας να ηγηθούμε και να αναπτύξουμε την κατηγορία, τόνισε ο Διευθύνων Σύμοβουλος της εταιρείας Michel Doukeris.

Ισχυρή παρουσία στην Ευρώπη

Ο τζίρος της εταιρείας στην Ευρώπη σημείωσε μια μικρή μονοψήφια ανάπτυξη, καταγράφοντας αποδόσεις ανώτερες της βιομηχανίας σε 5 από τις 6 κυριότερες αγορές για την AB InBev, ενώ ανοφικά κινήθηκαν και τα EBITDA της εταιρείας. Το 57% των πωλήσεων της εταιρείας στην Ευρώπη αποτελούταν από τις premium και super premium ετικέτες της εταιρείας, και ειδικά σε αυτές των Corona και Stella Artois.

Προβλέψεις 2025

Για το τρέχων έτος η AB InBev αναμένει αύξηση των EBITDA της ύψους 4-8%, βάσει της τρέχουσας εκτίμησης της για την ύφεση και τις μακροοικονμικές συνθήκες. Στόχος της εταιρείας είναι η μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και παραμένει αισιόδοξη για την ικανότητα της να πετύχει τους στόχους της παρότι το περιβάλλον που επικρατεί στη βιομηχανία μπύρας παραμένει δυναμικό σε συγκεκριμένες αγορές.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Βεργίνα αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της νέας ΚΑΠ για τη Θράκη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις της την Τετάρτη 9 Ιουλίου ημερίδα με θέμα: «Κοινή Αγροτική Πολιτική, Ατζέντα 2025–2030». Στα πλαίσια της ημερίδας συζητήθηκε ο στρατηγικός ρόλος της ΚΑΠ για τη Θράκη με στόχο τη μετάβαση προς ένα ανθεκτικό, καινοτόμο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αγροδιατροφικό μοντέλο.

Η κορυφαία ασιατική μπύρα Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

H Eλληνική Ζυθοποιία Αταλάντης γιορτάζει την επανακυκλοφορία της μπύρας Πειραϊκή

Την επανακυκλοφορία της μπίρας “Πειραϊκή” γιόρτασε το βράδυ της Πέμπτης 10 Ιουλίου η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στον Όρμο της Αφροδίτης στον Πειραιά.

Προτεινόμενα

Τη σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε στο δέκατο Delphi Economic Forum η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Τη  σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) στα πλαίσια του 10ου Οικονομικού Forum των Δελφών, τονίζοντας παράλληλα ότι ο Έβρος αποτελεί πυλώνα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Ελλάδας.

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.