Έσοδα ρεκόρ ύψους 57 δισ. ευρώ για την κορυφαία ζυθοποιία παγκοσμίως AB InBev το 2024

Κοινοποίηση:

Με έσοδα ρεκόρ που αγγίζουν τα 57 δισ. ευρώ ολοκλήρωσε το 2024 η κορυφαία παραγωγός μπύρας παγκοσμίως AB InBev καταγράφοντας άνοδο της τάξεως του 2,7%. Εντούτοις, οι συνολικοί όγκοι πωλήσεων μπύρας μειώθηκαν κατά 1,4%, παρά την άνοδο της τάξεως 2% για αυτούς των μη αλκοολούχων ετικετών.

Για το σύνολο χρήσης 2024 ανοδικά κινήθηκαν και τα EBITDA της εταιρείας που έφτασαν κοντά στα 20 δισ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 8,2%, ενώ για το τέταρτο τρίμηνο του έτους η αντίστοιχη αύξηση ανήλθε σε 10,1% (5 δισ. ευρώ σε ποσό).

<<Η μπύρα είναι αντικείμενο πάθους για τους καταναλωτές και μια δυναμική κατηγορία σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι ισχυρές επιδόσεις μας το 2024 αποτελούν απόδειξη της σταθέρης υλοποίησης της στρατηγικής, της σκληρής δουλειάς μας και της αφοσίωσης στους ανθρώπους μας. Πετύχαμε αύξηση των EBITDA μας στα υψήλα επίπεδα των προβλέψεων μας. Επενδύουμε για την μακροπρόθεσμη επιτυχία μας και έχουμε εμπιστοσύνη στην ικανότητα μας να ηγηθούμε και να αναπτύξουμε την κατηγορία, τόνισε ο Διευθύνων Σύμοβουλος της εταιρείας Michel Doukeris.

Ισχυρή παρουσία στην Ευρώπη

Ο τζίρος της εταιρείας στην Ευρώπη σημείωσε μια μικρή μονοψήφια ανάπτυξη, καταγράφοντας αποδόσεις ανώτερες της βιομηχανίας σε 5 από τις 6 κυριότερες αγορές για την AB InBev, ενώ ανοφικά κινήθηκαν και τα EBITDA της εταιρείας. Το 57% των πωλήσεων της εταιρείας στην Ευρώπη αποτελούταν από τις premium και super premium ετικέτες της εταιρείας, και ειδικά σε αυτές των Corona και Stella Artois.

Προβλέψεις 2025

Για το τρέχων έτος η AB InBev αναμένει αύξηση των EBITDA της ύψους 4-8%, βάσει της τρέχουσας εκτίμησης της για την ύφεση και τις μακροοικονμικές συνθήκες. Στόχος της εταιρείας είναι η μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και παραμένει αισιόδοξη για την ικανότητα της να πετύχει τους στόχους της παρότι το περιβάλλον που επικρατεί στη βιομηχανία μπύρας παραμένει δυναμικό σε συγκεκριμένες αγορές.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

«Όπλο» στα χέρια των αγροτών η ψηφιακή πλατφόρμα «Έξυπνη Σπορά» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Δεδομένα σχετικά με την ψηφιακή πλατφόρμα ευφυούς γεωργίας «Έξυπνη Σπορά» παρουσίασε στα πλαίσια του «Αγρότη της Χρονιάς» ο Βασίλης Κωτούλας, προϊστάµενος του προγράµµατος συµβολαιακής γεωργίας

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.