Νέα παρτίδα Hop Welder από την μικροζυθοποιία με έδρα την Ηλιούπολη Paragon Brewery

Κοινοποίηση:
Νέα παρτίδα της ετικέτες Hop Welder ανακοίνωσε η κορυφαία μικροζυθοποιία με έδρα την Ηλιούπολη, Paragon Brewery. Πρόκειται για μια δυνατή κλασική West Coast IPA με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,7% σε συνεργασία με τη βολιώτικη Local Streets Bar.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Paragon έχει ως εξής:
Φρέσκο batch HOP WELDER Cold IPA 6.7%vol σε συνεργασία με τους Βολιώτες φίλους μας Local Streets Bar, ON TAP αλλά και σε μπουκάλι 330μλ διαθέσιμη.
Cold IPA είναι μια κλασική west coast IPA αλλά ζυμωμένη με lager μαγιά σε υψηλούς βαθμούς αντί για χαμηλούς βαθμούς όπως θα κάναμε σε άλλη περίπτωση με την lager μαγιά.
Η lager μαγιά σε συνδυασμό με τους 3 αμερικάνικους λυκίσκους που χρησιμοποιήσαμε από Yamaki Chief, Yamaki Chief Citra,Ekuanot και El Dorado την καθιστά ευκολόπιωτη με ελαφρί σώμα, ισορποιημένη πικράδα και ξηρή φρουτώδης επίγευση που σε κάνει να θέλεις να πιείς και να ξαναπιείς.
Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα