Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Κοινοποίηση:

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Για την κατασκευή της μονάδας παραγωγής στο Yucatan  αναμένεται να δημιουργηθούν περισσότερες από 300 άμεσες θέσεις εργασίας, 2.500 έμμεσες θέσεις εργασίας και 2.300 προσωρινές θέσεις εργασίας και το ζυθοποιείο πρόκειται να λειτουργήσει το 2027, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Heineken Oriol Bonaclocha.

Το Yucatan φιλοξενεί ήδη μία από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις παραγωγής μπύρας στο Μεξικό, και συγκεκριμένα το ζυθοποιείο της Grupo Modelo στη Hunucma το οποίο άνοιξε το 2017 μετά από επένδυση που ξεπέρασε σε αξία τα 385 εκατ. ευρώ. Η Cerveceria Yucateca, όπως ονομάζεται, παράγει σήμερα 220.000 κουτάκια και φιάλες μπύρας ανά ώρα για τις μάρκες Corona, Modelo, Victoria, Leon και Montejo.

Η Heineken εκτιμά  ότι η ετήσια παραγωγή της στο Μεξικό θα ανέρχεται σε 1,9 δισεκατομμύρια προϊόντα, ενώ περίπου το 14% της παραγωγής – 266 εκατομμύρια φιάλες και κουτιά – θα αποστέλλεται σε εννέα χώρες, όπως ο Καναδάς, το Πουέρτο Ρίκο, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, η Γουατεμάλα, η Κολομβία, η Χιλή, η Γαλλία και οι ΗΠΑ.

Η εταιρεία τονίζει ότι η βιωσιμότητα θα έχει κεντρικό ρόλο στη λειτουργία των νέων εγκαταστάσεων. Σύμφωνα με την παγκόσμια στρατηγική βιωσιμότητας της Heineken «Brew a Better World». Ο κολοσσός της μπύρας έχει επίσης πραγματοποιήσει επαφές με την κοινότητα, συμπεριλαμβανομένων των διαβουλεύσεων με τους ντόπιους  για να διασφαλίσει ότι το έργο λαμβάνει υπόψη τις πολιτιστικές αξίες των Μάγια και τις περιβαλλοντικές ανησυχίες.

Η Heineken διαβεβαίωσε ότι, παρά τη διαθεσιμότητα νερού στο νοτιοανατολικό Μεξικό, το νέο εργοστάσιο στο Yucatan θα έχει ως στόχο να χρησιμοποιεί μόλις δύο λίτρα νερού ανά λίτρο μπύρας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Προτεινόμενα

Βραβείο περιβαλλοντικής αριστείας απέσπασε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε στo Ζάππειο Μέγαρο, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. τιμήθηκε με το Βραβείο Περιβαλλοντικής Αριστείας από τον Οργανισμό Ευρωπαϊκού Δημοσίου Δικαίου (EPLO) και το Ινστιτούτο Κυκλικής Οικονομίας και Κλίματος, στο Circular Gaia Symposium, για τις εξαιρετικές επιδόσεις της στον τομέα της βιωσιμότητας και της κυκλικής παραγωγής.

Η ΕΖΑ φέρνει στην Ελλάδα την κορυφαία ισπανική επωνυμία μπύρας Mahou San Miguel

H Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ) ανακοινώσε τη στρατηγική της συνεργασία με τη Mahou San Miguel, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία της Ισπανίας και έναν από τους σημαντικότερους παίκτες στη βιομηχανία μπύρας της Ευρώπης.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.