Πήραν «φωτιά» τα καζάνια στο νέο ζυθοποιείο της Sigri Brewery

Κοινοποίηση:

Τη νέα της weiss ετικέτα Witty λάνσαρε η μικροζυθοποιία Λέσβου, Sigri Brewery. H ολοκαίνουργια ετικέτα παράγεται και συσκευάζεται εξ ολοκλήρου στο νεοσύστατο ζυθοποιείο της Sigri στη Μυτιλήνη και αποτελεί ωδή στη γεωλογική και παλαιοντολογική ιστορία της Δυτικής Λέσβου. Στην έμπνευση της ετικέτας συνέβαλε και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

Γνωρίζατε ότι στη Δυτική Λέσβο πριν πολλά πολλά χρόνια, υπήρχαν πανύψηλα δέντρα όπως η σεκοια , πεύκο ενώ κατοικούσαν παράξενα πλάσματα όπως δεινοθηρια αλιγάτορες και αλλά ερπετά;

Το απολίθωμα του προδεινοθηριου που βρέθηκε στο Γαβαθα Λέσβο μαρτυρά πως ήταν ένας από τους πρώτους κατοίκους του υποτροπικου δάσους της περιοχής.

Όλα αυτά πριν περίπου 16 με 20 εκατομμύρια χρόνια. Όλα χάθηκαν με την έκρηξη του ηφαιστείου! Όλα ; Ε όχι και όλα… Παιδιά από εδώ το δεινοθηριο μας η μικρή WITTY.

New Beer release: WITTY Weiss beer

Η WITTY παράγεται και συσκευάζεται εξ ολοκλήρου στο νεοσύστατο μας Ζυθοποιείο στο Σίγρι Λέσβου. Κυκλοφορεί σήμερα σε όλο το Σίγρι και από εβδομάδα στο υπόλοιπο νησί.

Ευχαριστούμε πολύ το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου για την έμπνευση της ετικέτας και λίγο περισσότερο τον Λουκά και τον Νίκο Γραμμενόπουλο για την ξενάγηση.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι καταναλωτές της γενιάς Gen Z οδηγούν την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών στις ΗΠΑ

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης αναδεικνύει τον στρατηγικό ρόλο της νέας ΚΑΠ για τη Θράκη

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. πραγματοποίησε στις εγκαταστάσεις της την Τετάρτη 9 Ιουλίου ημερίδα με θέμα: «Κοινή Αγροτική Πολιτική, Ατζέντα 2025–2030». Στα πλαίσια της ημερίδας συζητήθηκε ο στρατηγικός ρόλος της ΚΑΠ για τη Θράκη με στόχο τη μετάβαση προς ένα ανθεκτικό, καινοτόμο και περιβαλλοντικά βιώσιμο αγροδιατροφικό μοντέλο.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Προτεινόμενα