Ποντάρει στην μπύρα για να πετύχει άνοδο κερδών ο όμιλος αλκοολούχων ποτών Asahi

Κοινοποίηση:

Σε ποσό κοντά στα 7,87 δισ. ευρώ ανήλθε ο τζίρος του ομίλου ποτών Asahi στο πρώτο εξάμηνο του έτους (+0,6% σε σχέση με πέρυσι), την ώρα που τα λειτουργικά του κέρδη μειώθηκαν κατά 3,2% σε περίπου 635,33 εκατ. ευρώ.

Παρά τις χαμηλές πτήσεις ωστόσο, η Asahi ανέβασε τις εκτιμήσεις της για το σύνολο του έτους, λόγω της θετικής δυναμικής που παρατηρείται στην κατηγορία των αλκοολούχων ποτών και ειδικά της μπύρας στην Ιαπωνία, όπως υποστήριξε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Atsushi Katsuki.

«Υπάρχει μια ξεκάθαρη αναγέννηση στον χώρο της μπύρας της Ιαπωνίας και η δυναμική της Asahi για επέκταση του αποτυπώματος της στο χώρο του ζύθου αυξάνεται σταδιακά, ωθούμενη από την απήχηση των καμπανιών προώθησης της Asahi Super Dry και τις καλές πωλήσεις της THE BITTER-IST, υποστήριξε ο Katsuki.

Η μπύρα είναι εξάλλου και το προϊόν στο οποίο εστιάζει κατά κύριο ρόλο η Asahi στις διεθνείς αγορές με την Super Dry να βλέπει ανεβασμένες πωλήσεις κατά 11%, χάρη σε σημαντικές συνεργασίες του ομίλου, όπως αυτή με την Arsenal στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Προκειμένου να εκμεταλλευτεί την αυξημένη ζήτηση που βλέπει για τις μπύρες της η Asahi σκοπεύει να δώσει περισσότερη έμφαση και στις μη αλκοολούχες μπύρες. Παρότι αποτελεί μια σταθερή παρουσία στην αγορά της Ευρώπης, η παρουσία της Asahi στις ΗΠΑ παραμένει σχετικά περιορισμένοι. Όπως επεσήμανε ο όμιλος, το γεγονός ότι η αγορά μπύρας στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού είναι ευμετάβλητη, σημαίνει ότι για να αυξήσει την παρουσία του θα πρέπει να προχωρήσει σε μεγάλες επενδύσεις, κάτι το οποίο δεν σκοπεύει να κάνει προς ώρας.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Τις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης επισκέφτηκε ο Χατζιδάκης

Το επενδυτικό της πλάνο ύψους 15,5 εκατ. ευρώ για ενίσχυση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου και η επένδυση αξίας 50 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία εργοστασίου κυτοποιίας στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής βρέθηκαν στο επίκεντρο της επίσκεψης του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Κωστή Χατζιδάκη, στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου.

O αμερικανικός κολοσσός Constellation Brands μείωσε τις προβλέψεις πωλήσεων του για το 2025

Η Constellation Brands αναφέρει πως εκτιμάει μείωση των οργανικών καθαρών της πωλήσεων για το σύνολο του έτους της τάξεως του 4-6%, έναντι των νωρίτερων εκτιμήσεων της για μέγιστη μείωση έως 2%.

Προτεινόμενα

Νέα αρχή για την παραγωγή μπύρας στην Ελλάδα με την αναθεώρηση της νομοθεσίας

Σχεδόν εκατό χρόνια µετά, αυτές τις µέρες, η Ευρωπαϊκή Ένωση κρίνει την τύχη νοµοσχεδίου που κατέθεσε η Ελλάδα και αφορά στην αναθεώρηση του Βασιλικού ∆ιατάγµατος του 1922 για την παραγωγή της µπύρας στην Ελλάδα. Ήδη το σχετικό Σχέδιο Νόµου που έχει οριστικοποιηθεί από ελληνικής πλευράς, µετά από διαβούλευση τριών µηνών, έχει τεθεί υπό την κρίση της Ε.Ε. Εφόσον λοιπόν δεν υπάρξουν σχόλια, παρατηρήσεις ή ενστάσεις, το σχετικό νοµοθέτηµα θα τεθεί προς ψήφιση µε σκοπό την αλλαγή της υφιστάµενης νοµοθεσίας στον κλάδο της µπύρας στη χώρα µας.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.