Έως το 2030 µηδενικό αποτύπωµα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

του Γιώργου Λαμπίρη

Πιο συγκεκριµένα, σύµφωνα µε τον διευθύνοντα σύµβουλο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρο ∆ανιηλίδη στο πλαίσιο σχετικής ενηµέρωσης για την παρουσίαση της Έκθεσης Βιώσιµης Ανάπτυξης της εταιρείας, από το 2023 πέτυχε το ισοδύναµο της ηλεκτρικής ενέργειας να προέρχεται από ΑΠΕ ενώ για το 2024 είναι προγραµµατισµένο να ξεκινήσει µία ευρεία επενδυτική διαδικασία στο εργοστάσιο της Πάτρας προκειµένου να πετύχει την προµήθεια και θερµικής ενέργειας από ΑΠΕ µε τη δηµιουργία ενός φωτοβολταϊκού πάρκου. Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι να πετύχει µηδενικό αποτύπωµα άνθρακα έως και το 2030.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 14 του Beer & Brunch

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Alea Brewing παντρεύει μπύρα και επιστήμη

Μια ιδιαίτερη εκδήλωση που συνδυάζει μπύρα και επιστήμη ετοιμάζει η Alea Brewing Co. την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου, σε συνεργασία με το Τμήμα Αστροφυσικής του ΕΚΠΑ.

Νέα Blonde Ale μπύρα από την μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Προτεινόμενα

Το βράσιµο δεν σταµατά στο Χαλάνδρι με τις κατάλληλες συνταγές ανά εποχή

Περήφανος που συµµετείχε στην «επανάσταση της µπύρας» στην Ελλάδα, όπως παρουσιάστηκε την πενταετία 2010-2015, ανοίγοντας το πρώτο µαγαζί µε πώληση µπύρας craft, δηλώνει ο Φώτης Αναστασίου, ιδιοκτήτης της Ζυθοποιίας Αναστασίου και εκ των ιδρυτών της δηµοφιλούς Local Pub των βορείων προαστείων της Αθήνας.

Οι Ευρωπαίοι δεν κόβουν τις παραδοσιακές τους συνήθειες γύρω από το αλκοόλ σύμφωνα με τον Π.Ο.Υ

Είτε πρόκειται για τη γαλλική αδυναμία στο κρασί, είτε για τη γερμανική λατρεία για τη μπύρα, είτε για ένα ή δύο σφηνάκια αλκοόλ στις Βαλτικές χώρες, οι ευρωπαϊκές χώρες δεν φαίνεται να ξεκολλούν από τις παραδοσιακές συνήθειες κατανάλωσης αλκοόλ, έχουν διαπιστώσει οι ερευνητές.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Η επωνυμία μπύρας ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει την έμπρακτη σύνδεση της με το ελληνικό τραπέζι

Η ΜΑΜΟΣ επιστρέφει με μία καμπάνια εμπνευσμένη από την πιο αυθεντική  ελληνική εμπειρία: ένα τραπέζι γεμάτο λαχταριστά φαγητά, παγωμένη μπύρα, ατέλειωτες κουβέντες και τον Πέτρο Μάμο να εμφανίζεται τη στιγμή που το πάθος ζητά να μοιραστεί.