H Athletic Brewing διπλασιάζει την αξία της επενδύοντας σε μη αλκοολούχα ποτά

Κοινοποίηση:

Η Athletic Brewing Company, πρωταγωνιστική δύναμη στον χώρο των μη αλκοολούχων ποτών ανακοίνωσε την εξασφάλιση χρηματοδότησης ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων από την GeneralAtlantic και η αξία της εταιρείας πλέον έχει διπλασιαστεί και αγγίζει τα 800 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

H Athletic κατέχει το 19% της συνολικής αγοράς μη αλκοολούχων μπυρών των ΗΠΑ και είναι υπεύθυνη για το 32% της ανάπτυξης του συγκεκριμένου κλάδου στη χώρα, όπως φανερώνουν τα δεδομένα της NielsenIq. Στην ανακοίνωση της η εταιρεία αναφέρει πως επιθυμεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο πίνουν οι νέοι ενήλικες και να πάψει τα αρνητικά σχόλια , τονίζοντας πως το κεφάλαιο αυτό θα διατεθεί για να καλύψει την μεγάλη ζήτηση της αγοράς.

 

Αυτή τη στιγμή η Athletic Brewing αποτελεί την μεγαλύτερη ζυθοποιία που ασχολείται αποκλειστικά με την παραγωγή μη αλκοολούχων ποτών στις ΗΠΑ και είναι μια από τις 20 μεγαλύτερες ζυθοποιίες της χώρας, παρά το γεγονός πως παρέχει μόνο μη αλκοολούχες επιλογές σηματοδοτώντας μια τάση προς διαφοροποίηση στις επιλογές των καταναλωτών ανοίγοντας τον δρόμο και για άλλες επίδοξες ζυθοποιίες.

Την άνοδο της βιομηχανίας των μη αλκοολούχων ποτών επιβεβαιώνει και η ανακοίνωση του πρώτου Biergarden χωρίς αλκοόλ στο Μόναχο, πατρίδας του Oktoberfest, αλλά και η παροχή μη αλκοολούχων επιλογών από τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου, όπως είναι η Heineken.

Έρευνα της NC Solution έρχεται να τεκμηριώσει την στροφή προς την πιο υγιεινή επιλογή του καταναλωτικού κοινού αναφέροντας πως το 41% των Αμερικάνων επιχειρούν να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ τους εντός του 2024, ένα ποσοστό που είναι 7% μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2023.

Πηγή: CNBC

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο λυκίσκος πρωταγωνιστής στην Seneca της Alea Brewing

Η India Pale Lager «Seneca», που «συνδυάζει την καθαρότητα και τη φρεσκάδα της lager ζύμωσης με τον εκφραστικό χαρακτήρα των λυκίσκων Amarillo, Centennial και Motueka» αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της μικροζυθοποιίας Alea Brewing Co.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Επικεντρώνεται στις μπύρες χωρίς αλκοόλ και στα ready-to-drink προϊόντα στο Hong Kong η Carlsberg

Η Carlsberg γνωστοποίησε ότι προχωρά σε επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της στο Hong Kong σε συνέχεια συμφωνίας της με την μικροζυθοποιία Young Master νωρίτερα μέσα στο έτος, δίνοντας έμφαση σε μπύρες με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου αλκοόλ ενόψει και του «Dry January».

Προτεινόμενα

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Μπύρα από χιόνι παρασκεύασε η AB InBev

Η AB InBev προχώρησε στη δημιουργία μπύρας από χιόνι από το Highmark Stadium της Νέας Υόρκης, στα πλαίσια της χορηγίας της ομάδας Buffalo Bills που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα ράγκμπι NFL.

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.