Η Athletic Brewing Company, πρωταγωνιστική δύναμη στον χώρο των μη αλκοολούχων ποτών ανακοίνωσε την εξασφάλιση χρηματοδότησης ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων από την GeneralAtlantic και η αξία της εταιρείας πλέον έχει διπλασιαστεί και αγγίζει τα 800 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.
H Athletic κατέχει το 19% της συνολικής αγοράς μη αλκοολούχων μπυρών των ΗΠΑ και είναι υπεύθυνη για το 32% της ανάπτυξης του συγκεκριμένου κλάδου στη χώρα, όπως φανερώνουν τα δεδομένα της NielsenIq. Στην ανακοίνωση της η εταιρεία αναφέρει πως επιθυμεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο πίνουν οι νέοι ενήλικες και να πάψει τα αρνητικά σχόλια , τονίζοντας πως το κεφάλαιο αυτό θα διατεθεί για να καλύψει την μεγάλη ζήτηση της αγοράς.
Αυτή τη στιγμή η Athletic Brewing αποτελεί την μεγαλύτερη ζυθοποιία που ασχολείται αποκλειστικά με την παραγωγή μη αλκοολούχων ποτών στις ΗΠΑ και είναι μια από τις 20 μεγαλύτερες ζυθοποιίες της χώρας, παρά το γεγονός πως παρέχει μόνο μη αλκοολούχες επιλογές σηματοδοτώντας μια τάση προς διαφοροποίηση στις επιλογές των καταναλωτών ανοίγοντας τον δρόμο και για άλλες επίδοξες ζυθοποιίες.
Την άνοδο της βιομηχανίας των μη αλκοολούχων ποτών επιβεβαιώνει και η ανακοίνωση του πρώτου Biergarden χωρίς αλκοόλ στο Μόναχο, πατρίδας του Oktoberfest, αλλά και η παροχή μη αλκοολούχων επιλογών από τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου, όπως είναι η Heineken.
Έρευνα της NC Solution έρχεται να τεκμηριώσει την στροφή προς την πιο υγιεινή επιλογή του καταναλωτικού κοινού αναφέροντας πως το 41% των Αμερικάνων επιχειρούν να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ τους εντός του 2024, ένα ποσοστό που είναι 7% μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2023.
Πηγή: CNBC