H Athletic Brewing διπλασιάζει την αξία της επενδύοντας σε μη αλκοολούχα ποτά

Κοινοποίηση:

Η Athletic Brewing Company, πρωταγωνιστική δύναμη στον χώρο των μη αλκοολούχων ποτών ανακοίνωσε την εξασφάλιση χρηματοδότησης ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων από την GeneralAtlantic και η αξία της εταιρείας πλέον έχει διπλασιαστεί και αγγίζει τα 800 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

H Athletic κατέχει το 19% της συνολικής αγοράς μη αλκοολούχων μπυρών των ΗΠΑ και είναι υπεύθυνη για το 32% της ανάπτυξης του συγκεκριμένου κλάδου στη χώρα, όπως φανερώνουν τα δεδομένα της NielsenIq. Στην ανακοίνωση της η εταιρεία αναφέρει πως επιθυμεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο πίνουν οι νέοι ενήλικες και να πάψει τα αρνητικά σχόλια , τονίζοντας πως το κεφάλαιο αυτό θα διατεθεί για να καλύψει την μεγάλη ζήτηση της αγοράς.

 

Αυτή τη στιγμή η Athletic Brewing αποτελεί την μεγαλύτερη ζυθοποιία που ασχολείται αποκλειστικά με την παραγωγή μη αλκοολούχων ποτών στις ΗΠΑ και είναι μια από τις 20 μεγαλύτερες ζυθοποιίες της χώρας, παρά το γεγονός πως παρέχει μόνο μη αλκοολούχες επιλογές σηματοδοτώντας μια τάση προς διαφοροποίηση στις επιλογές των καταναλωτών ανοίγοντας τον δρόμο και για άλλες επίδοξες ζυθοποιίες.

Την άνοδο της βιομηχανίας των μη αλκοολούχων ποτών επιβεβαιώνει και η ανακοίνωση του πρώτου Biergarden χωρίς αλκοόλ στο Μόναχο, πατρίδας του Oktoberfest, αλλά και η παροχή μη αλκοολούχων επιλογών από τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου, όπως είναι η Heineken.

Έρευνα της NC Solution έρχεται να τεκμηριώσει την στροφή προς την πιο υγιεινή επιλογή του καταναλωτικού κοινού αναφέροντας πως το 41% των Αμερικάνων επιχειρούν να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ τους εντός του 2024, ένα ποσοστό που είναι 7% μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του 2023.

Πηγή: CNBC

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Diageo πούλησε στην Asahi το 65% της East African Breweries

Η Diageo, εταιρεία παραγωγής Johnnie Walker και Guinness, συμφώνησε να πουλήσει το 65% των μετοχών που κατέχει στην East African Breweries, στην ιαπωνική Asahi Holdings για 2,3 δισ. δολάρια (1,96 δισ. ευρώ). Η συμφωνία πρόκειται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2026.

Προτεινόμενα

Μπύρα με αέρα halloween από Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island ένωσε τις δυνάμεις της με την αμερικανική 450 North Brewing μετά το φεστιβάλ Corn Maze Beer Fest προκειμένου να δημιουργήσουν μια Double Dry Hopped New England IPA με άρωμα Halloween.

Τις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης επισκέφτηκε ο Χατζιδάκης

Το επενδυτικό της πλάνο ύψους 15,5 εκατ. ευρώ για ενίσχυση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου και η επένδυση αξίας 50 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία εργοστασίου κυτοποιίας στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής βρέθηκαν στο επίκεντρο της επίσκεψης του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Κωστή Χατζιδάκη, στις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου.

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.