Ένα χρόνο δυναμικών εξαγωγών γιορτάζει η βρετανική ζυθοποιία Theakston

Κοινοποίηση:

Ένα χρόνο θεαματικής ανάπτυξης στις εξαγωγές της γιορτάζει, η εμβληματική ζυθοποιία από το Γιορκσάιρ, Theakston, η οποία και συνεχίζει ακάθεκτη την ανάπτυξη της διεθνούς παρουσίας της, φέρνοντας τη μοναδική γεύση της βρετανικής ζυθοποιίας σε όλο και περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως.

Η επιτυχία της βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην επανεκκίνηση του θρυλικού Old Peculier στην αμερικανική αγορά μέσω της Iron Horse Beverage, γεγονός που επέτρεψε στην εταιρεία να επεκτείνει τις αποστολές της σε χώρες όπως Ταϊβάν, Χονγκ Κονγκ, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Ιταλία, Σουηδία, Καναδάς και Πολωνία. .

«Η Ημέρα του Γιορκσάιρ είναι η τέλεια στιγμή για να κάνουμε απολογισμό, να αναλογιστούμε και κυρίως να γιορτάσουμε τη διεθνή επιτυχία που γνωρίσαμε τους τελευταίους 12 μήνες», σημείωσε ο πρόεδρος της Theakston, Simon Theakston.

«Ως οικογενειακή επιχείρηση, είμαστε περήφανοι που βλέπουμε το προϊόν μας να απολαμβάνεται όχι μόνο στην έδρα μας τη Βόρεια Αγγλία, αλλά σε ολόκληρη τη χώρα και πέρα ​​από αυτήν. Με θαυμαστές των μπύρων μας σε όλο τον κόσμο, έχουμε την ευκαιρία όχι μόνο να τις προμηθεύσουμε αλλά και να γίνουμε πρεσβευτές για την κομητεία μας στο Γιορκσάιρ.»

«Αυτή η ικανότητα να αναδεικνύουμε τους καρπούς της γης, συμπεριλαμβανομένου του κριθαριού εξαιρετικής ποιότητας από τοπικές φάρμες, είναι τιμή που δεν χάνεται για κανέναν από εμάς εδώ στο ζυθοποιείο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος.

Η ζήτηση για τις μπύρες Theakston, ειδικά μετά την επανεκκίνηση της αγοράς στις ΗΠΑ, ήταν εντυπωσιακή. Το ενδιαφέρον από περιοχές όπως η Ταϊβάν και τα Channel Islands ενθαρρύνει την εταιρεία να συνεχίσει την ανάπτυξή της. Ο Simon Theakston τόνισε ότι η ανάπτυξη αυτή αναγνωρίζει την αφοσίωση της ομάδας ζυθοποιίας στη διατήρηση της υψηλής ποιότητας των προϊόντων τους, αλλά και την παγκόσμια φήμη της βρετανικής μπύρας.

«Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες αγορές στην οποία έχουμε εισέλθει είναι το Μεξικό, όπου το Theakston Old Peculier κερδίζει όλο και περισσότερους θαυμαστές», πρόσθεσε ο πρόεδρος.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Η Modelo προχωρά σε επενδύσεις εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της στο Μεξικό ύψους 3,17 δισ. ευρώ

Σε επενδύσεις ύψους άνω των 3,17 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό των εργοστασίων και των καταστημάτων της στο Μεξικό προχωρά η Grupo Modelo, παραγωγός της επωνυμίας Corona, αψηφώντας τις εμπορικές εντάσεις της χώρας της Λατινικής Αμερικής με τις ΗΠΑ.

Σε νέα τοποθεσία μεταφέρεται η σερραϊκή μικροζυθοποιία Siris Craft Brewery για ενίσχυση τοπικής ταυτότητας

Η Siris Craft Brewery, η craft ζυθοποιία από τις Σέρρες που υπογράφει την Voreia, προχωρά σε ένα νέο σημαντικό κεφάλαιο: Η παραγωγή μεταφέρεται σε νέα τοποθεσία – ακόμη πιο κοντά στον αστικό ιστό της πόλης, και συγκεκριμένα στο 6ο χλμ Εθνικής Οδού Σερρών – Θεσσαλονίκης, 62100, Σέρρες.