Τριήμερος εορτασμός για τα 3 χρόνια λειτουργείας της μικροζυθοποιίας Paragon

Κοινοποίηση:

Τα τρία χρόνια λειτουργίας της γιορτάζει η μικροζυθοποιία Paragon με έδρα την Ηλιούπολη, με ένα τριήμερο πάρτι γεμάτο craft δημιουργίες, φαγητό από την Carpus και μουσική από τον DJ Ritmo (την Κυριακή).

Το μενού θα είναι διαφορετικό κάθε μέρα, με την Παρασκευή να περιλαμβάνει sandwitch, το Σάββατο να περιέχει ιαπωνικό φαγητό και την Κυριακή διάφορα επιλογές όπως hot dog και pork chops. Ο τριήμερος εορτασμός θα πραγματοποιηθεί φυσικά στις εγκαταστάσεις της μικροζυθοποιίας Paragon στην οδό Λεμεσού 3 στην Ηλιούπολη.

Η Paragon είναι το δημιούργημα του Γιάννη Ψιμούλη, του Αναστάσιου Παπαδάκη και της Ελευθερίας Παπαδάκη, οι οποίο μετέτρεψαν ένα πρώην σιδεράδικο, σε μια ενδιαφέρουσα μικροζυθοποιία και tap room, όπου ρέει άφθονη η craft μπύρα. Η ζυθοποιία διακρίνεται για την αέναη διάθεση της για καινοτομία, προσφέροντας στους λάτρεις της μπύρας μοναδικές δράσεις, όπως το πρώτο τουρνουά μίνι γκολφ σε ζυθοποιείο.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από λίγες ημέρες η Paragon λάνσαρε σε συνεργασία με την ζυθοποιία Αναστασίου τον ανανεωμένο <<Άρρηκτο>> είναι μια American IPA με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% και λυκίσκους Apollo από την Hopsteiner, και Simcoe, και Bru-1 από την Yamaki Chief Hops, που τις δίνουν μια φρουτώδη, ξηρή μπύρα με γεύσεις και αρώματα από τροπικά φρούτα, κίτρο και πεύκο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ιρλανδική ζυθοποιία επιχειρεί να αναβιώσει ιστορική μπύρα 150 ετών

Η Ιρλανδική ζυθοποιία Innis & Gunn ετοιμάζεται να ανοίξει μια από τις σπανιότερες φιάλες ale στον κόσμο προκειμένου να επιχειρήσει να αναβιώσει την ιστορική μπύρα που είχε δημιουργηθεί για ένα ερευνητικό ταξίδι στην Αρκτική.

Προτεινόμενα

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο.