Τα αθλητικά δρώμενα του καλοκαιριού αυξάνουν τις πωλήσεις μπύρας στη Κίνα

Κοινοποίηση:

Η Κίνα, ηγέτιδα στην παγκόσμια παραγωγή και κατανάλωση μπύρας, αναμένεται να δει μια αναζωογόνηση στην κατανάλωση της κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, κυρίως λόγω των πολυάριθμων αθλητικών διοργανώσεων που πλησιάζουν.

Η συμβουλευτική εταιρεία CGS International προβλέπει ότι η κατανάλωση μπύρας θα σημειώσει ανάκαμψη στο δεύτερο μισό του έτους, μετά από μια εκτιμώμενη μείωση των όγκων πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο σε σχέση με το 2023. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού, σε συνδυασμό με τον ζεστό καιρό, αναμένεται να ενισχύσουν τη ζήτηση για μπύρα.

Οι αναλυτές της CGS, Lei Yang και Sun Feifei, επισημαίνουν ότι οι αυξημένες πωλήσεις premium μπύρας σε χώρους εστίασης και ψυχαγωγίας θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη του τομέα.

Η κινεζική βάση δεδομένων QiChaCha αναφέρει ότι τα μπαρ και τα καταστήματα διακοσμίθηκαν με θεματικά προϊόντα γύρω από το Euro 2024, και προσέφεραν γεύματα με θεματική το ποδόσφαιρο για να επωφεληθούν από τη φρενίτιδα γύρω από το τουρνουά. «Το Ευρωπαϊκό Κύπελλο πυροδότησε τημεγαλύτερη κατανάλωση μπύρας», δήλωσε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι η βιομηχανία μπύρας της Κίνας έχει αρχίσει και κατευθύνεται όλο και πιο πολύ προς πιο premium προσφορές. Η διοργάνωση σημείωσε τεράστια επιτυχία στην Κίνα, καθώς περισσότεροι από 187 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τη μεγάλη ποδοσφαιρική διοργάνωση. Αποτέλεσε δηλαδή κινητήριο μοχλό στην αύξηση της κατανάλωσης μπύρας.

Οι Sun και Lei αναμένουν ότι η τάση προς την premium μπύρα θα αυξήσει τα περιθώρια κέρδους των ζυθοποιείων, βοηθούμενη από τις χαμηλότερες τιμές του κριθαριού. Σύμφωνα με στοιχεία από την κινεζική τελωνειακή υπηρεσία και έρευνες της CGS, η μέση τιμή του εισαγόμενου κριθαριού μειώθηκε κατά 30% από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, στα 273 δολάρια ανά τόνο. Αυτή η τάση προβλέπεται να συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του 2024.

Εκτός από τις χαμηλότερες τιμές του κριθαριού και των υλικών συσκευασίας, η βιομηχανία μπύρας της Κίνας αναμένεται να επωφεληθεί από την όλο και μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων.

Η ανάκαμψη της βιομηχανίας μπύρας δεν περιορίζεται μόνο στην Κίνα. Μια έκθεση του Reuters τον Μάιο ανέφερε ότι οι παγκόσμιες ζυθοποιίες προβλέπεται να πουλήσουν περισσότερη μπύρα φέτος, μετά από αρκετά τρίμηνα πτώσης. Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, κατέγραψε την πρώτη τριμηνιαία αύξηση των όγκων πωλήσεών της εδώ και πάνω από ένα χρόνο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024. Η Carlsberg ανέφερε επίσης υψηλότερους όγκους την ίδια περίοδο, μετά από αρκετά τρίμηνα καθοδικής πορείας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg, Jacob Aarup-Andersen, δήλωσε ότι οι ζυθοποιίες θα ενισχυθούν από γεγονότα όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού «Αναμένουμε θετική αύξηση του όγκου πωλήσεων στο μέλλον», ανέφερε ο Aarup-Andersen, τονίζοντας ότι η μάρκα θα επωφεληθεί ιδιαίτερα από την αύξηση των πωλήσεων στην Ασία.

Στον απόηχο του ευρωπαϊκού κυπέλλου οι προβλέψεις του Andersen φαίνεται να βγαίνουν αληθινές και με το παραπάνω, καθώς χωρίς να υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα τα επίσημα στοιχεία, υπήρξε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις μπύρας κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Μάλιστα στη Γερμανία, η Deutsche Bahn ανέφερε ότι οι πωλήσεις μπύρας στα τρένα της διπλασιάστηκαν στις πρώτες έξι ημέρες του τουρνουά, με τους επιβάτες να καταναλώνουν πάνω από 44.500 λίτρα μπύρας.

Πηγή: CNBC

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Προτεινόμενα

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας κυκλοφορεί η «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας συστήνεται η νέα ετικέτα «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Πρόκειται για μια βρετανικού τύπου pale ale με έντονη πικράδα και περιεκτικότητα αλκοόλ 5,2%. Παράγεται με τη σύγχρονη ποικιλία λυκίσκου Olicana που αναπτύχθηκε από το πρόγραμμα ανάπτυξης λυκίσκου της Charles Faram και κυκλοφόρησε στο εμπόριο το 2014. Όπως αναφέρει η Ζυθοποιία Αναστασίου η εν λόγω ποικιλία λυκίσκου είναι γνωστή για τις έντονες γεύσεις τροπικών φρούτων όπως μάνγκο, γκρέιπφρουτ και φρούτο του πάθους, καθώς και για νότες εσπεριδοειδών και βοτάνων.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Συνεργασία με άρωμα Hollywood, παντρεύουν μπύρα με καφέ Tom Holland και Robert Downey Jr.

Οι αστέρες του Χόλιγουντ, Tom Holland και Robert Downey Jr. ανακοίνωσαν ότι προχωρούν μια συνεργασία που συνδυάζει την μη αλκοολούχα μπύρα και τον καφέ. Η πρωτοβουλία αυτή προέκυψε από τη μακροχρόνια φιλία των δύο ηθοποιών και συνδυάζει τη μάρκα Bero του Tom Holland με την εταιρεία Happy Coffee του Robert Downey Jr.

Σε χαμηλό 30ετιας βρέθηκαν οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο, οι πωλήσεις μπύρας στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 6,3% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια λίτρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε την Παρασκευή 1η Αυγούστου η ομοσπονδιακή στατιστική υπηρεσία Destatis.