Ακάθεκτη συνεχίζει την πορεία της η κορυφαία ζυθοποιός AB InBev

Κοινοποίηση:

Χαμόγελα πρέπει να δημιουργεί στους επενδυτές της AB InBev η οικονομική της έκθεση για το δεύτερο τρίμηνο, με την κορυφαία βέλγικη ζυθοποιεία να ξεπερνά τις προβλέψεις των αναλυτών, σημειώνοντας μια άνοδο 10,2% στα κέρδη της, έναντι των εκτιμώμενου 8,3%, την ώρα που οι βασικοί ανταγωνιστές της φαίνεται να δυσκολεύονται να ανταπεξέλθουν στα προβλήματα της αγοράς.

Οι μέτοχοι της εταιρείας βλέπουν τα νούμερα αυτά ως μια επιστροφή στην κανονικότητα μετά την περίοδο της πανδημίας και της σημαντικής αύξησης του κόστους που δημιούργησε, αλλά και της σταδιακής άρσης του μποϊκοτάζ που είχαν επιβάλλει οι ΗΠΑ στο κορυφαίο brand της, Bud Light.

O CEO της εταιρείας, Michel Doukeris, δήλωσε ότι η απόδοση της AB InBev στο πρώτο εξάμηνο του 2024 είναι ενθαρρυντική, γεγονός που δεν φαίνεται από τις μετριοπαθείς στις προβλέψεις της εκτιμώντας πως οι συνολικές στο τέλος της χρονιάς τα έσοδα θα σημειώσουν μια άνοδο μεταξύ του 4% και του 8%.

Σε αντίθετο μήκος κύματος βρίσκεται η βασική ανταγωνιστής της AB InBev, Heineken, με τις μετοχές της εταιρείας να πέφτουν κατά 9% στις 29 Ιουλίου, και τις προβλέψεις της να είναι χαμηλότερες από αυτές των αναλυτών, αφού όπως ανέφερε δεν μπόρεσε να επιτύχει την αύξηση των πωλήσεων που ανέμενε εξαιτίας της κακοκαιρίας.

Τον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής βίωσε και η AB InBev, με την εταιρεία να δηλώνει πως η κακοκαιρία επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις της στην σημαντική αγορά της οδηγώντας σε πτώση των εσόδων της κατά 15,2% και μείωση του όγκου των εξαγωγών της στην αγορά της ασιατικής χώρας κατά 10,4%.

Αρνητικά ήταν τα νούμερα της βέλγικης εταιρείας και στην αγορά της Αργεντινής, όπου ο όγκος των εξαγωγών της έπεσε κατά 20% και της Αμερικής, όπου το μποϊκοτάζ έριξε την Bud Light από την κορυφή των προτιμήσεων του κοινού και μείωσε τα έσοδα της επιχείρησης κατά 0,6%.

Προβληματισμό δημιουργούν στην εταιρεία και τα στοιχεία που δείχνουν πως οι νεότερες γενιές μειώνουν την κατανάλωση αλκοόλ, με την διευθύνων σύμβουλο της Diageo, Debra Crew, να δηλώνει πως τα μέλη της Gen Z στην Αμερική προτιμούν την αγορά κοκτέιλ και spirits ποτών, γεγονός που δείχνει την αποστροφή της νεολαίας προς τα παραδοσιακά αλκοολούχα ποτά.

Με πληροφορίες από Reuters, European Super Market

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Δέκα χρόνια γιορτάζει ο Αλχημιστής με επετειακή ετικέτα σε συνεργασία με την Strange Brew

Τα δέκα χρόνια λειτουργίας του συμπληρώνει το beer bar «Αλχημιστής» στην Πετρούπολη και τα γιορτάζει με το λανσάρισμα μιας επετειακής old school Double IPA σε συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Strangew Brew. H πρώτη παρουσίαση της «Τhe Alchemist», όπως ονομάζεται η νέα ετικέτα, έγινε το Σάββατο 5 Ιουλίου και η επίσημη κυκλοφορία της είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα 7 Ιουλίου.

Όλα τα κιλά και τιμή 21 λεπτά για το κριθάρι ανακοίνωσε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Το σύνολο της φετινής παραγωγής, για όλα τα κιλά που παραδίδει ο παραγωγός, και στην προσυμφωνημένη τιμή των 21 λεπτών ανά κιλό, που τυγχάνει και η καλύτερη τιμή στην αγορά, θα απορροφήσει και φέτος η ΒΕΡΓΙΝΑ από τους παραγωγούς βυνοποιήσιμου κριθαριού, με τους οποίους συνεργάζεται στο πλαίσιο του μοντέλου της συμβολαιακής καλλιέργειας, χωρίς πλαφόν στα παραδοτέα κιλά. Η μέση στρεμματική απόδοση ανήλθε στα 470 κιλά ανά στρέμμα, «σημαντική επίδοση» όπως προσδιορίστηκε  από τον επικεφαλής Γεωπόνο της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Α.Ε. (ΒΕΡΓΙΝΑ) κ. Χ. Αραμπατζόγλου.

Προτεινόμενα

Tο Οktoberfest έρχεται ξανά στο Χαλάνδρι στην αυλή της ζυθοποιίας Αναστασίου

Η μικρή ζυθοποιία των βορείων προαστίων έχει ζυθοποιήσει γερμανικού τύπου συνταγές αποκλειστικά για την εκδήλωση, καθώς θα παρουσιάσει και την νέα της συνεργατική συνταγή. Από την εκδήλωση δεν θα λείπει και ένα απολαυστικό μενού με γερμανικές λιχουδιές.

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις του αμερικανικού κολοσσού της μπύρας Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.