Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden

Κοινοποίηση:

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden, στα πλαίσια της περιοδείας τους The Future Past Tour, με τους Αυστραλούς φαν του συγκροτήματος να είναι οι πρώτοι που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις ολοκαίνουργιες «Future Past» και «Strange Land».

Οι δύο νέες μπύρες που έρχονται να προστεθούν στην συλλογή του εμβληματικού heavy metal συγκροτήματος, αποτελούν προϊόν συνεργασίας με την ζυθοποιεία Nomad Brewing Co. Η Future Past αποτελεί μια craft lager με περιεκτικότητα 3,5% αλκοόλ, ενώ η Strange Land είναι μια θολή IPA, με περιεκτικότητα 4,5% ABV.

Τα αποκαλυπτήρια των νέων ετικετών θα πραγματοποιηθούν ως μέρος προωθητικών ενεργειών του συγκροτήματος, στην μπυραρία The Shoe στο Perth της Αυστραλίας, την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου, ενώ θα συνοδεύσουν το βρετανικό συγκρότημα σε όλους τους σταθμούς της περιοδείας τους στην Ωκεανία, και θα παρευρεθούν στο μπαρ The Lady Daly στην Αδελαϊδα την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου, στην pub του ξενοδοχείου Young & Jacksons στην Μελβούρνη, την Παρασκευή 6 και το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, στο κατάστημα Bluenose Betty στην περιοχή Brisbane, την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου, και καταληκτικός σταθμός θα είναι το Σίντνεϊ και συγκεκριμένα η μπυραρία The Locker Room, την Τρίτη 12 και την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου.

Όποιος παρευρεθεί στις συγκεκριμένες εκδηλώσεις θα έχει επίσης την δυνατότητα να προμηθευτεί από νωρίς το merchandise που επιθυμεί γλιτώνοντας τις ομολογουμένως τεράστιες ουρές που συνήθως συναντώνται στις συναυλίες των βρετανών, και θα έχει την ευκαιρία να γνωριστεί με άλλους οπαδούς του συγκροτήματος πριν από τις πολυαναμενόμενες συναυλίες των Iron Maiden στην Αυστραλία, που θα σημάνουν την επιστροφή τους στην χώρα έπειτα από σχεδόν μία δεκαετία, και την περιοδεία του album, «Book of Souls» το 2016.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Επίσημη αναγνώριση ως στοιχείο άυλης πολιτισμικής κληρονομιάς για μπύρα στην Τσεχία

Ως στοιχείο άυλης πολιτισμικής κληρονομιάς αναγνωριστηκέ η μπύρα και οι παραδοσιακές μέθοδοι παραγωγής της από το Υπουργειο Πολιτισμού της Τσεχίας. Έτσι, ο κλάδος του ζύθου

Aύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου της Heineken

Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken αναβάθμισε το guidance για τα κέρδη της για ολόκληρο το έτος τη Δευτέρα, παρά το γεγονός ότι έχασε τις εκτιμήσεις για το εξάμηνο και κατέγραψε μια απομείωση 874 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή της να υποχωρεί περί το 6%. Η παραγωγός της κορυφαίας σε πωλήσεις lager στην Ευρώπη ανέφερε αύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου, κάτω από την πρόβλεψη των αναλυτών για 13,2%.