Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden

Κοινοποίηση:

Δύο νέες ετικέτες της μπύρας Trooper ανακοίνωσαν οι Iron Maiden, στα πλαίσια της περιοδείας τους The Future Past Tour, με τους Αυστραλούς φαν του συγκροτήματος να είναι οι πρώτοι που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις ολοκαίνουργιες «Future Past» και «Strange Land».

Οι δύο νέες μπύρες που έρχονται να προστεθούν στην συλλογή του εμβληματικού heavy metal συγκροτήματος, αποτελούν προϊόν συνεργασίας με την ζυθοποιεία Nomad Brewing Co. Η Future Past αποτελεί μια craft lager με περιεκτικότητα 3,5% αλκοόλ, ενώ η Strange Land είναι μια θολή IPA, με περιεκτικότητα 4,5% ABV.

Τα αποκαλυπτήρια των νέων ετικετών θα πραγματοποιηθούν ως μέρος προωθητικών ενεργειών του συγκροτήματος, στην μπυραρία The Shoe στο Perth της Αυστραλίας, την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου, ενώ θα συνοδεύσουν το βρετανικό συγκρότημα σε όλους τους σταθμούς της περιοδείας τους στην Ωκεανία, και θα παρευρεθούν στο μπαρ The Lady Daly στην Αδελαϊδα την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου, στην pub του ξενοδοχείου Young & Jacksons στην Μελβούρνη, την Παρασκευή 6 και το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου, στο κατάστημα Bluenose Betty στην περιοχή Brisbane, την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου, και καταληκτικός σταθμός θα είναι το Σίντνεϊ και συγκεκριμένα η μπυραρία The Locker Room, την Τρίτη 12 και την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου.

Όποιος παρευρεθεί στις συγκεκριμένες εκδηλώσεις θα έχει επίσης την δυνατότητα να προμηθευτεί από νωρίς το merchandise που επιθυμεί γλιτώνοντας τις ομολογουμένως τεράστιες ουρές που συνήθως συναντώνται στις συναυλίες των βρετανών, και θα έχει την ευκαιρία να γνωριστεί με άλλους οπαδούς του συγκροτήματος πριν από τις πολυαναμενόμενες συναυλίες των Iron Maiden στην Αυστραλία, που θα σημάνουν την επιστροφή τους στην χώρα έπειτα από σχεδόν μία δεκαετία, και την περιοδεία του album, «Book of Souls» το 2016.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στηρίζει ως χορηγός το ZIRIA Music Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., με την μπύρα ΒΕΡΓΙΝΑ, ανακοίνωσε τη χορηγία της στο ZIRIA Music Festival 2025, ένα από τα πιο διαδραστικά φεστιβάλ, που επιστρέφει δυναμικά από τις 28 έως τις 30 Αυγούστου στο Χιονοδρομικό Κέντρο Ζήρειας.