Το όγδοο Beer Fabrica Festival φέρνει στο προσκήνιο την μπύρα Ευρυτανίας

Κοινοποίηση:

Το φεστιβάλ μπύρας Beer Fabrica Festival επιστρέφει για όγδοη φορά και φέρνει στο προσκήνιο την μπύρα Ευρυτανίας, φιλοξενώντας τις ετικέτες της μικροζυθοποιίας Καρπενησίου, Carpinus από την Κυριακή 6 Οκτωβρίου έως και την Τρίτη 8 Οκτωβρίου.

Για χάρη της εκδήλωσης που διεξάγεται στις Συκιές, θα υπάρχουν στον χώρο πέντε βαρελίσιες μπύρες και 2 εμφιαλωμένες ετικέτες. Συγκεκριμένα, οι μπύρες που θα μπορούν να απολαύσουν οι παρευρισκόμενοι είναι οι εξής:

Βαρέλια

-Pale Ale περιεκτικότητας 6,8% ABV

-New England I.P.A περιεκτικότητας 5,8% ABV

-Rye I.P.A. περιεκτικότητας 6,5% ABV

-Spruce Saison περιεκτικότητας 8,3% ABV

-Cherry Saison περιεκτικότητας 4,6% ABV

Μπουκάλια

-Smoked Amber Ale περιεκτικότητας 7% ABV

-Wit (Belgian Weiss) περιεκτικότητας 6,1% ABV

Παράλληλα με τις μπύρες της ζυθοποιίας Carpinus στον χώρο της εκδήλωσης θα υπάρχουν, φυσικά, και φαγητά με «άρωμα» Καρπενησίου. Πιο συγκεκριμένα, όσοι παρευρεθούν στην εκδήλωση θα μπορούν να δοκιμάσουν πατάτες τηγανιτές με φρέσκα μυρωδικά και Π.Ο.Π. «Τσαλαφούτη», δύο διαφορετικά σάντουιτς με σύγκλινο Καρπενησίου και φιλέτο καπνιστής πέστροφας.

H μικροζυθοποιία Ευρυτανίας με έδρα το Καρπενήσι, Carpinus, αποτελεί το πνευματικό παιδί του ιδρυτή της Νίκου Αντωνόπουλου. Το όνομα της προέρχεται από το φυλλοβόλο δέντρο Γάβρος, που είναι πολύ κοινό στην περιοχή και φημολογείται ότι έδωσε το όνομα του στην πρωτεύουσα της Ευρυτανίας. Η Carpinus αποτελεί την πρώτη μικροζυθοποιία της Ευρυτανίας και τα τελευταία χρόνια αποτελεί σταθερή παρουσία στα μεγαλύτερα φεστιβάλ του εγχώριου ζύθου, όπως φανερώνει η παρουσία της στο 4ο Peloponnese Beer Festival στην Καλαμάτα, στο 7ο Thessaloniki Beer Festival και στο τελευταίο Athens Beer Festival στην Δημοτική αγορά της Κυψέλης.

Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η AB InBev ψάχνει χρυσό deal ως επίσημος χορηγός της UEFA

Η AB InBEV βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ευρωπαϊκή ομοσπονδία ποδοσφαίρου UEFA προκειμένου να πετύχει μια συμφωνία που θα της επιτρέψει να γίνει ο επίσημος χορηγός όλων των διασυλλογικών διοργανώσεων ανδρών της από το 2027 έως και το 2033.

Η Carlsberg παρασκεύασε τη μικρότερη μπύρα στον κόσμο

Η Carlsberg σε συνεργασία με το ερευνητικό ινστιτούτο RISE, την εταιρεία Glaskomponent και μια καλλιτέχνη μινιατουρών παρουσίασε την μικρότερη μπύρα στον κόσμο. Στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι μέσω του μικρού μεγέθους της μπύρας και του μη αλκοολούχου περιεχομένου της να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να πίνουν με έναν πιο υπεύθυνο τρόπο. 

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Προτεινόμενα

Εκτινάχθηκαν κατά 57% τα EBITDA της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για το έτος 2024

Σε ανοδική τροχιά κινήθηκαν σε γενικές γραμμές τα οικονομικά αποτελέσματα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) το 2024, με τα EBITDΑ της να σημειώνουν εκκωφαντική αύξηση της τάξεως του 57% σε 2,8 εκατ. ευρώ.

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.