Με «αέρα» Ατλαντικού η νέα ετικέτα της νομαδικής ζυθοποιίας Seven Island Brewery

Κοινοποίηση:

Με «αέρα» Ατλαντικού συστήνεται η νέα ετικέτα της νομαδικής ζυθοποιίας από την Κέρκυρα, Seven Islands Brewery, σε συνεργασία με την αμερικανική 3 Sons Brewing.

Ο λόγος για την σκουρόχρωμη imperial stout «G.O.O», συντομογραφίας για το God of Oceans, που παράγεται από τον συνδυασμό 7 διαφορετικών βυνών και διακατέχεται από το πάθος  των δύο ζυθοποιίων για την ζύμωση ποιοτικών μπυρών. Το γέννημα της διεθνούς συνεργασίας είναι μια μπύρα που διακατέχεται από σειρά μοναδικών αρωμάτων και γεύσεων, όπως μπανάνα, καραμέλα, καφέ και σοκολάτα προσδίδοντας της έναν συνδυασμό καπνιστού και συνάμα γλυκού προφίλ.

Με ονομασία «Βασιλιάς των Ωκεανών» την συσκευασία της νέας ετικέτας δεν θα μποτούσε να κοσμεί άλλος παρά ο θεός της θάλασσας Ποσειδώνας κρατώντας την εμβληματική του τρίαινα. Στην ελληνική μυθολογία ο ολύμπιος θεός διοικούσε την θάλασσα και χαρακτηριζόταν για τον αδυσώπητο και απρόβλεπτο χαρακτήρα του, όπως και τα νερά που βρισκόντουσαν υπό την ευθύνη του. Αυτόν τον τολμηρό και έντονο χαρακτήρα προσπάθησαν να δώσουν στην ετικέτα τους η Seven Island και η 3 Sons Brewing.

Η ανακοίνωση της ετικέτας πραγματοποιήθηκε από τα Νησιά Φερόε, όπου και είχαν βρεθεί για το διεθνές φεστιβάλ μπύρας Mikkeller Beer Celebration Faroe Islands (MBCFI) που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Torshavn. Στην φετινή εκδήλωση παρευρέθηκαν 25 διεθνής ζυθοποιίες τόσο από την Ευρώπη όσο και από την άλλη μεριά του Ατλαντικού.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Από τον τόπο της και για τον τόπο της η μπύρα Carpinus

Η craft σκηνή βρίσκεται σε περίοδο άνθισης στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, µε πολλές µικροζυθοποιίες να δηµιουργούνται σε κάθε γωνιά της χώρας. Σε αυτές  ανήκει και η Carpinus, µια µικρή µονάδα παραγωγής ζύθου,  που έχει ως στόχο να αναδείξει τον γαστρονοµικό χαρακτήρα της Ευρυτανίας και που συµµετέχει σταθερά σε όλες τις διοργανώσεις του χώρου.

Αύξηση πωλήσεων και ικανοποιητικές επιδόσεις για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης το 2024

Θετικό ήταν το πρόσημο στο 2024 για τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης. Η ελληνική ζυθοποιία πέτυχε μικρή αύξηση ύψους 2,1% των καθαρών εσόδων από τις πωλήσεις της, τα οποία ανήλθαν σε 31.249.376,57 ευρώ, έναντι 30.609.506,27 ευρώ το 2023.

Επέστρεψε με νέα εμφάνιση η συνεργατική ετικέτα μπύρας NEIPA «Ωκυρρόη»

Σε νέα συσκευασία επέστρεψε η συνεργατική New England IPA (NEIPA) «Ωκυρρόη» από τις Ζυθοποιιές Αναστασίου και Πηνειού. Πρόκειται για μια φρέσκια μπύρα NEIPA που διακρίνεται από λυκίσκους Motueka, Galaxy και Citra και έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 5,5% ABV. Στη γεύση της διακρίνονται αρώματα ροδάκινου και τροπικών φρούτων ενώ το χρώμα της είναι θολό κίτρινο.

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.