Δεν προβλέπεται να τελειώσει σύντομα η συνεργασία του ολλανδικού κολοσσού της μπύρας Heineken με τον ποδοσφαιρικό σύλλογο Feyenoord, που επεκτάθηκε μέχρι και το 2030.
Η επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών που, ήδη, μετράει τριάντα χρόνια, θα δει την Heineken να επεκτείνει την παρουσία της και στην γυναικεία ομάδα του ολλανδικού συλλόγου. Στα πλαίσια της συμφωνίας δεν προβλέπεται μόνο η παρουσία των αλκοολούχων και μη ετικετών της Heineken στις κερκίδες του «Stadion Feijenoord», αλλά και από κοινού δράσεις για την βελτίωση της εμπειρίας των φιλάθλων της ομάδας πριν, κατά την διάρκεια και μετά το πέρας των αγώνων τους.
Ο διευθυντής του τμήματος διαφήμισης της Feyenoord, Ruud van der Knaap, στάθηκε στις δηλώσεις τους στον άρρηκτο δεσμό που επικρατεί μεταξύ των δύο πλευρών αναφέροντας χαρακτηρίστηκα ότι όταν κάτι είναι καλό δεν χρειάζεται αλλαγή, και πως οι εμπειρία αμφότερων συνεργατών αναμφίβολα θα μπορέσει να βελτιώσει την εμπειρία των θεατών.
Από πλευράς του, ο γενικός διευθυντής της Heineken στην Ολλανδία, Martin Schuurman, τόνισε πως πλέον η Heineken αποτελεί συνώνυμο του ποδοσφαίρου με την παρουσία της να είναι αισθητή από τα ερασιτεχνικά γήπεδα, έως και το πλέον υψηλό επίπεδο του Champions League και υπογράμμισε ότι ανυπομονεί για την συνέχεια της μακροετούς συνεργασίας τους που χαρακτηρίζεται από την αμοιβαία εμπιστοσύνη και την επιτυχία.
Για να γιορτάσει την ανανέωση της συνεργασίας τους η Heineken θα λανσάρει 1908 συλλεκτικά ποτήρια μπύρας, νούμερο που αντιστοιχεί στο έτος ίδρυσης της Heineken, που θα φέρουν την επιγραφή «Deliciously Bright, Hand in Hand».