Με επαναγορά μετοχών αντιμετωπίζει τις μειωμένες πωλήσεις μπύρας γ’ τριμήνου η AB InBev

Κοινοποίηση:

Μειωμένες ήταν οι πωλήσεις της κορυφαίας παραγωγού μπύρας στον κόσμο AB InBev για το τρίτο τρίμηνο του 2024, με τα έσοδα και τους όγκους εξαγωγών της στις κορυφαίες αγορές της Κίνας, του Μεξικού και των ΗΠΑ να παρουσιάζουν πτώση.

Εντούτοις, η AB InBev ανέβασε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους, αναφέροντας ότι θα προχωρήσει σε επαναγορά των μετοχών της αξίας 1,84 δισ. ευρώ στους επόμενους 12 μήνες. Αισιόδοξος παρέμεινε ο CEO του ομίλου, Michel Doukeris που τόνισε ότι αναμένει να δει τα EBITDA της εταιρείας να αυξάνονται μεταξύ 6% και 8%, σε αντίθεση με το 4%-8% που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη.

Συγκεκριμένα, στο τρίτο τρίμηνο του 2024 η Ab InBev είδε μια ανάπτυξη της τάξεως του 7,1% στα EBITDA της, νούμερο σημαντικά χαμηλότερο από τις προβλέψεις των αναλυτών για άνοδο σε ποσοστό 8,6%. Παράλληλα, τα έσοδα της εταιρείας είδαν μια αύξηση της τάξεως του 2,1% (έναντι προβλέψεων 3,4%), με τους όγκους εξαγωγών της, όμως, να ακολουθούν αντίθετη πορεία και να πέφτουν κατά 2,4% (οι ειδικοί ανέμεναν πτώση του 0,4%).

Πτώση σε σημαντικές αγορές

 Σε μεγάλο βαθμό η μείωση των εσόδων του ομίλου οφείλεται στο γεγονός ότι η παρουσία των μπυρών της στην σημαντική αγορά των ΗΠΑ φαίνεται να κλονίζεται με τις πωλήσεις προς χονδρεμπόρους να πέφτουν κατά 0,2% και προς μεταπωλητές κατά 3%, χωρίς, όμως, να δίνεται κάποιος λόγος για την εν λόγω πτώση.

Μικρή μείωση είδε η AB InBev και στην αγορά του Μεξικού, μιας σημαντικής αγοράς για τον κορυφαίο όμιλο μπύρας που είναι μεταξύ άλλων παραγωγός της μπύρας Corona. Τέλος, την πλάτη προς τις ετικέτες της εταιρείας φαίνεται να γυρίζουν οι Κινέζοι καταναλωτές με τον όγκο των πωλήσεων προς την αγορά της ασιατικής χώρας να πέφτει κατά 14,2% και την αντίστοιχη αξία τους κατά 16,1%.

Πληροφορίες από ESM Magazine

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης συγκέντρωσε τα βλέμματα στο World of Beer Festival

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης με πρωταγωνιστή τη Βεργίνα ήταν μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στο World of Beer Festival που έλαβε χώρα στην Τεχνόπολη το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Το περίπτερο της εταιρείας μαγνήτισε τα βλέμματα και απέδειξε πως αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους δυνάμεις της εγχώριας βιομηχανίας ζύθου.

Διατηρεί τα σκήπτρα της για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας η Corona

Για δεύτερη διαδοχική χρονιά η Corona αναδεικνύεται η πιο πολύτιμη επωνυμία μπύρας παγκοσμίως σύμφωνα με την έκθεση BrandZ Global 2025 της ερευνητικής εταιρείας Kantar. Για το επίτευγμα αυτό σημαντική είναι η συμβολή της μη αλκοολούχας Corona Cero.

Προτεινόμενα

Πτώση 4,9% στα 7,78 δισ. ευρώ για τζίρο Heineken στο α’ τρίμηνο 2025, θετικό το αποτύπωμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Μειωμένος κατά 4,9% στα 7,784 δισ. ευρώ ήταν ο τζίρος του ομίλου Heineken στο α’ τρίμηνο 2025. Εντούτοις, οι προβλέψεις της εταιρείας για οργανική ανάπτυξη 4-8% στο σύνολο του έτους δεν μεταβλήθηκαν.