Δύο νέες μπύρες από κατάλοιπα ψωμιού λανσάρει η βρετανική αλυσίδα supermarket Aldi

Κοινοποίηση:

Δύο νέες μπύρες από κατάλοιπα ψωμιού λανσάρει η βρετανική αλυσίδα supermarket Aldi, σε μια απόπειρα να μειώσει την σπατάλη φαγητού που συνδέεται με την δραστηριότητα της, και οι οποίες θα προστεθούν στην γκάμα προϊόντων της επωνυμίας The Hop Foundry που της ανήκει.

Οι δύο νέες ετικέτες παράγονται σε συνεργασία με τις ζυθοποιίες Freedom Brewery, με την οποία λανσάρει την ετικέτα «Misfits Summer Fruits» με κατάλοιπα φρούτων όπως ράσμπερι, και την Toast Brewing, η οποία ανέλαβε την παρασκευή της «Another Round Session IPA», αξιοποιώντας περισσευούμενες φέτες ψωμιού από την επωνυμία της Aldi, Tiger.

Όπως αναφέρει η Aldi, μέσω αυτής της κίνησης η βρετανική αλυσίδα θα αξιοποιήσει για την παραγωγή μπύρας περίπου τέσσερις χιλιάδες φέτες ψωμιού και περίπου έναν τόνο φρούτων, που ειδάλλως θα κατέληγαν στα σκουπίδια.

Η γενική διευθύντρια του τμήματος αγορών της Aldi UK, Julie Ashfield, δήλωσε ότι η εταιρεία αναζητά διαρκώς τρόπους να βελτιώσει την βιωσιμότητα της, υποστηρίζοντας ότι η συνεργασία με τις Toast Brewing και Freedom Brewery θα συμβάλλει όχι μόνο στην μείωση της σπατάλης φαγητού, αλλά και στην υποστήριξη των Βρετανών προμηθευτών προσφέροντας στους πελάτες της καινοτόμα βιώσιμα προϊόντα. Τέλος, ανέφερε ότι οι μπύρες αυτές αποτελούν το τέλειο παράδειγμα για το πως μέσω της συνεργασίας μπορούν να παραχθούν μπύρες εξαιρετικής ποιότητας, με χαμηλότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Με πληροφορίες από foodbev.com

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν Guinness και Van Leeuwen

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Προτεινόμενα

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Επιστρέφει στον «θρόνο» της η Corona Extra

Μετά από έναν χρόνο απουσίας, η Corona Extra απέκτησε ξανά τον τίτλο του πολυτιμότερου brand στον χώρο της μπύρας, που της είχε «κλέψει» η Heineken για το 2023, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή άνοδο της εμπορικής της αξίας κατά 40% και 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια,γεγονός που την καθιστά την πιο γρήγορα ανερχόμενη εταιρεία μπύρας παγκοσμίως, όπως υποστηρίζει η ερευνητική εταιρεία Brand Finance.