Η Corona Cero κατοχυρώνει εισάγει όρο για ξεκούραση στα συμβόλαια χορηγούμενων αθλητών της

Κοινοποίηση:

Η σημαντικότερη από άποψη αξίας επωνυμία μπύρας στον κόσμο, Corona, εισάγει έναν στα συμβόλαια της με αθλητές που έχουν ως  χορηγό την μη αλκοολούχα ετικέτα Corona Cero, έναν όρο που θα τους επιτρέπει να ξεκουραστούν και να περάσουν περισσότερο χρόνο με την οικογένεια τους.

Το «Relaxation Clause» όπως αποκαλείται ο νέος όρος  ξεκούρασης που κατοχυρώνει η Corona Cero στα συμβόλαια των αθλητών της έχει ως στόχο να «ενθαρρύνει τους ανθρώπους να απολαύσουν τις στιγμές και να συνδεθούν με την φύση» όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Η νέα πρωτοβουλία της Corona Cero έρχεται λίγο καιρό μετά από την ανάδειξη της ως πρώτη χορηγό μπύρας σε Ολυμπιακούς Αγώνες, και ήδη αποτελεί μέρος όλων των συμφωνιών της με αθλητές, όπως ο Βραζιλιάνος σέρφερ Gabriel Medina, που συμμετείχε στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά και με τους ολυμπιονίκες Evie Richards, Tatiana Weston Webb, Marco Grimalt, Mariana Pajon και Tatjana Smith.

Με την εισαγωγή του νέου όρου στα συμβόλαια των αθλητών, η διάρκεια τους αναμένεται να επεκταθεί κατά τουλάχιστον μια εβδομάδα, ώστε να εμπεριέχεται επαρκής χρόνος για ξεκούραση. Στην σημασία της εν λόγω κίνησης στάθηκε με τις δηλώσεις του ο Medina αναφέροντας πως για έναν αθλητή είναι κομβικό να ακούει το σώμα του και να αντιλαμβάνεται πότε πρέπει να ξεκουράζεται.

Η αντιπρόεδρος της Corona Global, Clarissa Pantoja, τόνισε ότι η Corona πιστεύει στην σημασία της ξεκούρασης και της ισορροπίας και για αυτό με την είσοδο του νέου όρου ξεκούρασης μένει πιστή στην μακρά ιστορία της, όπου παροτρύνει τους ανθρώπους να ξεκουραστούν και να απολαύσουν την φύση, προσφέροντας στους αθλητές  περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους.

Η Corona Cero αποτελεί μια από τις δημοφιλέστερες μη αλκοολούχες ετικέτες παγκοσμίως και διατίθεται σε 40 αγορές, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα, και αποτελεί μια εκ των σημαντικότερων εταιρειών που συμμετέχουν στην προσπάθεια προώθησης της μετριοπαθούς κατανάλωσης αλκοόλ

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παράγει αξία για την ΑΜΘ η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, στόχος η ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας

Τις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ιωάννης Ζαμπούκης μαζί με την ομάδα Αντιδημάρχων του την Πέμπτη 29 Μαΐου. Στο επίκεντρο της επίσκεψης ήταν η συζήτηση για μελλοντικές συνέργειες σε όλα τα επίπεδα, στον τομέα του τουρισμού, της γαστρονομίας και ανάδειξης τοπικών προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας και βιώσιμης ανάπτυξης.

Προτεινόμενα

Πρωτότυπη θήκη για κινητά από την Heineken για αντιμετώπιση του εθισμού στα social media

Μια πρωτότυπη θήκη για κινητά με την οποία αποσκοπεί να δώσει λύση στο πρόβλημα του εθισμού στα social media στη διάρκεια κοινωνικών εξόδων, σε συνεργασία με τη Σουηδή εφευρέτη, Simone Giertz, ως μέρος της καμπάνιας #SocialOffSocials.

Η βιομηχανία μπύρας της Γερμανίας αναζητά λύσεις στον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής

Λυκίσκους ανθεκτικούς στην κλιματική αλλαγή εξετάζει η Γερμανία, με την πρώτη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας να καλλιεργεί πειραματικά νέα φυτά εντός ενός θερμοκηπίου που