Σε premium και μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας

Κοινοποίηση:

Στις πολυτελείς και τις μη αλκοολούχες ετικέτες επενδύουν οι κολοσσοί της βιομηχανίας της μπύρας, Heineken και Molson Coors προκειμένου να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις νέες τάσεις της αγοράς και στην αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Αμφότερες οι εταιρείες στις οικονομικές τους καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν τις προηγούμενες εβδομάδες εξέφρασαν ξεκάθαρα την πρόθεση τους να δώσουν περισσότερη έμφαση στις πιο ακριβές ετικέτες τους βλέποντας τις συνολικές πωλήσεις της βιομηχανίας να πέφτουν. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα οι πωλήσεις μπύρας του περασμένου έτους μειώθηκαν κατά 2,9% σύμφωνα με στοιχεία της αλυσίδας τραπεζών TD Cowen.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Molson Coors, Gavin Hattersley, σε σχόλια του στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας υπογράμμισε ότι ο αμερικανικός κολοσσός έκλεισε τέσσερις επωνυμίες craft ετικετών που σημείωσαν χαμηλές επιδόσεις προκειμένου να δώσει περισσότερη έμφαση στα κορυφαία brands της, όπως η Blue Moon.

Με τη σειρά της, η Heineken επιδιώκει να επεκτείνει τη γκάμα προϊόντων της πέρα από τις παραδοσιακές της ετικέτες, δίνοντας περισσότερη έμφαση στις premium μπύρες και στις μη αλκοολούχες ετικέτες, με τις πωλήσεις της Heineken 0.0 να αυξάνονται ταχύτερα από αυτές της παραδοσιακής Heineken, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η Wall Street Journal.

Η δεύτερη κορυφαία ζυθοποιία από άποψη πωλήσεων παγκοσμίως ανακοίνωσε αύξηση των λειτουργικών κερδών κατά 8,3% το 2024, με τα καθαρά έσοδα να μειώνονται κατά 1,8%.

Ο Dolf van den Brink, Διευθύνων Σύμβουλος της Heineken, δήλωσε στις οικονομικές καταστάσεις του ομίλου τόνισε ότι η εταιρεία πιστεύει ότι η επένδυση σε πιο ακριβές ετικέτες και οι επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία μπορούν να τη βοηθήσουν να ξεπεράσει τα προβλήματα της κατηγορίας το επόμενο έτος.

Σε σημείωμά του προς τους επενδυτές, ο αναλυτής της Bank of America, Andrea Pistacchi, τόνισε ότι η στρατηγική της εταιρείας που παρουσιάστηκε στις οικονομικές της καταστάσεις ήταν καθησυχαστική και έτυχε καλής υποδοχής μετά από συνεχόμενα απογοητευτικά αποτελέσματα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Με μια stong bitter ετικέτα έκανε ποδαρικό το νέο ζυθοποιείο της Μυτιληνιάς Sigri Brewery

Η stong bitter ετικέτα «To Know Us Bitter» αποτελεί την πρώτη μπύρα που παράχθηκε στο ζυθοποιείο της Sigri Brewery. Η νέα ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Μυτιλήνη διαθέτει περιεκτικότητα αλκοόλ 6% και θα διατίθεται σε κουτάκι 440ml και σε βαρέλι.

Τη σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε στο δέκατο Delphi Economic Forum η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης

Τη  σημασία της συμβολαιακής γεωργίας ανέδειξε η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) στα πλαίσια του 10ου Οικονομικού Forum των Δελφών, τονίζοντας παράλληλα ότι ο Έβρος αποτελεί πυλώνα στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της Ελλάδας.