«Σκοτεινά» Χριστούγεννα με την νέα συνεργατική ετικέτα της νομαδικής μικροζυθοποιίας Seven Island

Κοινοποίηση:

Με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο μπαίνει σε εορταστικό κλίμα η νομαδική μικροζυθοποιία από την Κέρκυρα, Seven Island Brewery, με μια ετικέτα που φέρνει μια πιο «σκοτεινή» αισθητική στην εύθυμη εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.

Πιο συγκεκριμένα σε συνεργασία με την αμερικανική ζυθοποιία Common Dialect, η Seven Island λανσάρει την ετικέτα Frozen Darkness, μια imperial pastry strout περιεκτικότητας 11%, με αρώματα που θυμίζουν το εορταστικό κλίμα, ήτοι μελομακάρονα, cinnamon buns και μήλο, αλλά και μια πικράδα που ταιριάζει στην επιβλητική φιγούρα του τρομακτικού χιονάνθρωπου που δεσπόζει στην ετικέτα.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Seven Island, η Frozen Darkness χρησιμοποιεί εφτά διαφορετικούς λυκίσκους, συνδυάζοντας μια μπισκοτένια βάση με ψητούς, σσοκολατένιους και dark crystal λυκίσκους δημιουργώντας μια τολμηρή αλλά και συνάμα σκοτεινή εορταστική ετικέτα. Παράλληλα, η συνεργατική μπύρα υπόσχεται ότι η κάθε γουλιά αποτελεί μια ξεχωριστή εμπειρία διαφορετικών γεύσευν και αρωμάτων που συνδέονται με τα Χριστούγεννα, ακολουθούμενα από έντονες γεύσεις σοκολάτας και ένα ψητό και γλυκό προφίλ.

Η <<σκοτεινή>> ετικέτα της μικροζυθοποιίας από την Κέρκυρα αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους επιθυμούν μια εναλλακτική επιλογή από το φωτεινό και χαρούμενο κλίμα των γιορτών και προτιμούν να δώσουν στις γιορτές ένα πιο σκοτεινό και μυστήριο χρώμα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Περιορισμένης έκδοσης παγωτό λανσάρουν Guinness και Van Leeuwen

Στο λανσάρισμα ενός περιορισμένης έκδοσης παγωτού προχωρά η Guinness σε συνεργασία με τη γαλακτοβιομηχανία Van Leeuwen. Η συνεργασία αποτελεί φόρο τιμής στις διαφημίσεις «Lovely Day for Guinness» της ζυθοποιίας που κυκλοφορούσαν τη δεκαετία του 1950, αλλά παράλληλα κατά την κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo αποτελεί και ένα νέο τρόπο για τους καταναλωτές να απολαύσουν την αγαπημένη τους Imperial Stout.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Προτεινόμενα

Ντεμπούτο στο ποδόσφαιρο η Guinness, 4ετης συνεργασία με Premier League

Η Guinness αποτελεί την επίσημη μπύρα της Premier League για την επόμενη τετραετία, με την συνεργασία να έχει ξεκινήσει ήδη στα γήπεδα του αγγλικού πρωταθλήματος, ενώ η Guinness 0.0 είναι η επίσημη μη αλκοολούχα επιλογή των οπαδών που θα παρευρεθούν στους αγώνες του κορυφαίου πρωταθλήματος στον κόσμο.

Η Budweiser επενδύει σε εγκαταστάσεις αξίας 268,7 εκατομμυρίων ευρώ για παραγωγή στις ΗΠΑ

Η κορυφαία επωνυμία της AB InBev, Budweiser, προχωράει στην κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αξίας 268,7 εκατ. ευρώ στο Οχάιο των ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προωθήσει την παραγωγή ετικετών για την αγορά της Αμερικής εντός των συνόρων της.

Δύο νομάδες ζυθοποιοί με αγάπη για τον τόπο τους

Δύο νοµάδες ζυθοποιοί που γνώρισαν την τέχνη της µπύρας κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο εξωτερικό, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάµεις τους δηµιουργώντας τη µικροζυθοποιία Πρεβέζης, µε την ονοµασία «Local Heros».