Αξιοσημείωτη αύξηση 14% σε επίπεδα ρεκόρ για τις πωλήσεις μη αλκοολούχων μπυρών στην Αγγλία

Κοινοποίηση:

Σε πρωτοφανή για την Μεγάλη Βρετανία ύψη αναμένονται οι πωλήσεις των μη αλκοολούχων μπυρών που υπολογίζονται για το 2024 στις 140 εκατ. πίντες. Το νούμερο αυτό αποτελεί ρεκόρ για το Ηνωμένο Βασίλειο και είναι κατά 14% υψηλότερο από το αντίστοιχο περσινό (120 εκατ. πίντες), όπως δείχνουν τα στοιχεία της ένωσης British Beer & Pub Association..

Με την περίοδο των Χριστουγέννων να πλησιάζει, οι πωλήσεις των μη αλκοολούχων ετικετών στις βρετανικές μπυραρίες αναμένεται να δουν σημαντική άνοδο, ακολουθώντας το παράδειγμα του 2023, όπου το 12% του συνόλου των πωλήσεων πραγματοποιήθηκε κατά την συγκεκριμένη περίοδο. Η ζήτηση για μπύρες με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα αλκοόλ στην Βρετανία διαρκώς αυξάνεται και πλέον το 86% των μπυραριών στο νησί προσφέρουν στους καταναλωτές τις συγκεκριμένες ετικέτες, έναντι μόλις 77,8% το 2019.

Την ανοδική τάση για μπύρες άνευ αλκοόλ κοιτούν να εκμεταλλευτούν και οι μεγάλες δυνάμεις της μπύρας που δραστηριοποιούνται στην βρετανική αγορά, με την Asahi να επιδιώκει να αυξήσει το μερίδιο της στην αγορά των μπυρών χωρίς αλκοόλ κατά 20% μέχρι το 2030. Άξιο αναφοράς είναι ότι στην Αγγλία ως μη αλκοολούχες ετικέτες χαρακτηρίζονται όσες έχουν περιεκτικότητα μέχρι 0,05% ABV, ενώ σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες το αντίστοιχο ποσοστό είναι στο 0,5%.

Προκειμένου η κατηγορία των μη αλκοολούχων μπυρών να αυξήσει ακόμα περισσότερο το μερίδιο της στην αγορά και για να επιτευχθεί ακόμα περισσότερη καινοτομία, η CEO της British Beer & Pub Association, Emma McClarkin τόνισε ότι πρέπει το ποσοστό της περιεκτικότητας να ευθυγραμμιστεί στο επίπεδο άλλων χωρών. Με την άποψη αυτή συμφωνεί και ο ιδρυτής μιας εκ των κορυφαίων επωνυμιών μη αλκοολούχων μπυρών στην Αγγλία, Lucky Saint, Luke Boase.

Πληροφορίες από Drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρώπη

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Προτεινόμενα