Αξιοσημείωτη αύξηση 14% σε επίπεδα ρεκόρ για τις πωλήσεις μη αλκοολούχων μπυρών στην Αγγλία

Κοινοποίηση:

Σε πρωτοφανή για την Μεγάλη Βρετανία ύψη αναμένονται οι πωλήσεις των μη αλκοολούχων μπυρών που υπολογίζονται για το 2024 στις 140 εκατ. πίντες. Το νούμερο αυτό αποτελεί ρεκόρ για το Ηνωμένο Βασίλειο και είναι κατά 14% υψηλότερο από το αντίστοιχο περσινό (120 εκατ. πίντες), όπως δείχνουν τα στοιχεία της ένωσης British Beer & Pub Association..

Με την περίοδο των Χριστουγέννων να πλησιάζει, οι πωλήσεις των μη αλκοολούχων ετικετών στις βρετανικές μπυραρίες αναμένεται να δουν σημαντική άνοδο, ακολουθώντας το παράδειγμα του 2023, όπου το 12% του συνόλου των πωλήσεων πραγματοποιήθηκε κατά την συγκεκριμένη περίοδο. Η ζήτηση για μπύρες με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα αλκοόλ στην Βρετανία διαρκώς αυξάνεται και πλέον το 86% των μπυραριών στο νησί προσφέρουν στους καταναλωτές τις συγκεκριμένες ετικέτες, έναντι μόλις 77,8% το 2019.

Την ανοδική τάση για μπύρες άνευ αλκοόλ κοιτούν να εκμεταλλευτούν και οι μεγάλες δυνάμεις της μπύρας που δραστηριοποιούνται στην βρετανική αγορά, με την Asahi να επιδιώκει να αυξήσει το μερίδιο της στην αγορά των μπυρών χωρίς αλκοόλ κατά 20% μέχρι το 2030. Άξιο αναφοράς είναι ότι στην Αγγλία ως μη αλκοολούχες ετικέτες χαρακτηρίζονται όσες έχουν περιεκτικότητα μέχρι 0,05% ABV, ενώ σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες το αντίστοιχο ποσοστό είναι στο 0,5%.

Προκειμένου η κατηγορία των μη αλκοολούχων μπυρών να αυξήσει ακόμα περισσότερο το μερίδιο της στην αγορά και για να επιτευχθεί ακόμα περισσότερη καινοτομία, η CEO της British Beer & Pub Association, Emma McClarkin τόνισε ότι πρέπει το ποσοστό της περιεκτικότητας να ευθυγραμμιστεί στο επίπεδο άλλων χωρών. Με την άποψη αυτή συμφωνεί και ο ιδρυτής μιας εκ των κορυφαίων επωνυμιών μη αλκοολούχων μπυρών στην Αγγλία, Lucky Saint, Luke Boase.

Πληροφορίες από Drinks Business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μπαίνει δυναμικά στο φθινόπωρο με μια νέα Hazy IPA ετικέτα η μικροζυθοποιία Alea Brewing

Έντονα φρουτώδη χαρακτήρα και απαλή πικράδα στο τελείωμα διακρίνουν τη νέα Hazy IPA της Alea Brewing Co. η οποία μπαίνει δημιουργικά στο φθινόπωρο. Η πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας ετικέτας θα πραγματοποιηθεί στο Last Row στο Μαρούσι.

Προτεινόμενα

Οι καταναλωτές της γενιάς Gen Z οδηγούν την άνθιση των μη αλκοολούχων ετικετών

Οι μη αλκοολούχες ετικέτες συνεχίζουν να βλέπουν σημαντική ανάπτυξη εντός του 2025, σύμφωνα με στοιχεία της κορυφαίας εμπορικής ένωσης μπύρας της Αμερικής, Beer Institute, με τους καταναλωτές της γενιάς Gen Z να είναι αυτοί  που φαίνεται να τις έχουν αγκαλιάσει σε μεγαλύτερο βαθμό.

Τη σφραγίδα της Ζυθοποιίας Αναστασίου φέρει η µπύρα «Φλύα»

Τη σφραγίδα της Ζυθοποιίας Αναστασίου φέρει η µπύρα «Φλύα», ένα συσκευασµένο προϊόν ζύθου, που σύµφωνα µε τους ανθρώπους της µικροζυθοποίας του Χαλανδρίου είναι αποτέλεσµα πολύµηνης έρευνας και προσπάθειας.

Επεκτείνεται στο κρασί η παλαιότερη ζυθοποιία της Αγγλίας

Η παλαιότερη βρετανική ζυθοποιία, Shepherd Neame, που μετρά περισσότερα από 300 χρόνια παρουσίας στον χώρο της μπύρας, ανακοίνωσε την είσοδο της στον κλάδο του κρασιού, με την νέα της συλλογή να αποτελεί προϊόν συνεργασίας με το οινοποιείο Balfour Winery.