Καμπάνια της Diageo για προώθηση της ασφαλούς κατανάλωσης αλκοόλ και την αποφυγή οδήγησης υπό μέθη

Κοινοποίηση:

Υπό το μήνυμα «Take a Minute. Make a Plan» ο όμιλος Diageo, παραγωγός της κορυφαίας imperial stout παγκοσμίως, Guinness, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας νέας καμπάνιας που προτρέπει τους οπαδούς να αποφύγουν την οδήγηση για την επιστροφή τους από αθλητικές εκδηλώσεις, όταν έχουν καταναλώσει αλκοόλ.

Στην καμπάνια συμμετέχουν από κοινού η Diageo North America, το NFL (αμερικανικό πρωτάθλημα ράγκμπι), η Uber και ο οργανισμός Mothers Against Drunk Driving. Το όνομα της καμπάνιας «Take a Minute» έρχεται έπειτα από στοιχεία ότι ο μέσος οπαδός του NFL σκέφτεται για τουλάχιστον 690 λεπτά το αγαπημένο του άθλημα σε εβδομαδιαία βάση, ενώ μόνο ένας στους 12 θεατές αγώνων βρίσκονται πάνω από το επιτρεπόμενο όριο για την ασφαλή επιστροφή στο σπίτι έπειτα από έναν αγώνα. Έτσι μέσω της ονομασίας οι συνεργαζόμενες εταιρείες θέλουν να δείξουν ότι ακόμα και ένα λεπτό σκέψης για την ασφαλή οργάνωση του ταξιδιού επιστροφής έπειτα από κατανάλωση είναι αρκετό για να αποφύγει δυστυχήματα που σχετίζονται με οδήγηση σε κατάσταση μέθης. Άξιο αναφοράς είναι ότι η κίνηση αυτή έρχεται έπειτα από την αύξηση των εταιρειών αλκοολούχων ποτών που συνεργάζονται.

Η εκτελεστική αντιπρόεδρος σε θέματα εταιρικών σχέσεων της Diageo North America, τόνισε ότι σκοπός της καμπάνιας είναι να προωθήσει την υπεύθυνη κατανάλωση και να εμπνεύσει τους θεατές να καταναλώνουν υπεύθυνα, αλλά και να οργανώνουν εκ των προτέρων την επιστροφή τους.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ισχυρή κοινωνική προσφορά της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης με πληθώρα δράσεων το περασμένο έτος

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παραμένει σταθερά αφοσιωμένη στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, πρωτοστατώντας σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης που έχουν ουσιαστικό

Προτεινόμενα

Η Ζυθοποιία Αναστασίου ταξιδεύει στην Σάμο και συνεργάζεται με την Samos Beer

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer αποχαιρετούν το καλοκαίρι, και υποδέχονται το φθινόπωρο με ένα διήμερο φεστιβάλ μπύρας, προαναγγέλλοντας, παράλληλα, την συνεργασία τους που θα φέρει την «γένεση» μιας νέας ετικέτας.