Δύο νέες μπύρες από κατάλοιπα ψωμιού λανσάρει η βρετανική αλυσίδα supermarket Aldi

Κοινοποίηση:

Δύο νέες μπύρες από κατάλοιπα ψωμιού λανσάρει η βρετανική αλυσίδα supermarket Aldi, σε μια απόπειρα να μειώσει την σπατάλη φαγητού που συνδέεται με την δραστηριότητα της, και οι οποίες θα προστεθούν στην γκάμα προϊόντων της επωνυμίας The Hop Foundry που της ανήκει.

Οι δύο νέες ετικέτες παράγονται σε συνεργασία με τις ζυθοποιίες Freedom Brewery, με την οποία λανσάρει την ετικέτα «Misfits Summer Fruits» με κατάλοιπα φρούτων όπως ράσμπερι, και την Toast Brewing, η οποία ανέλαβε την παρασκευή της «Another Round Session IPA», αξιοποιώντας περισσευούμενες φέτες ψωμιού από την επωνυμία της Aldi, Tiger.

Όπως αναφέρει η Aldi, μέσω αυτής της κίνησης η βρετανική αλυσίδα θα αξιοποιήσει για την παραγωγή μπύρας περίπου τέσσερις χιλιάδες φέτες ψωμιού και περίπου έναν τόνο φρούτων, που ειδάλλως θα κατέληγαν στα σκουπίδια.

Η γενική διευθύντρια του τμήματος αγορών της Aldi UK, Julie Ashfield, δήλωσε ότι η εταιρεία αναζητά διαρκώς τρόπους να βελτιώσει την βιωσιμότητα της, υποστηρίζοντας ότι η συνεργασία με τις Toast Brewing και Freedom Brewery θα συμβάλλει όχι μόνο στην μείωση της σπατάλης φαγητού, αλλά και στην υποστήριξη των Βρετανών προμηθευτών προσφέροντας στους πελάτες της καινοτόμα βιώσιμα προϊόντα. Τέλος, ανέφερε ότι οι μπύρες αυτές αποτελούν το τέλειο παράδειγμα για το πως μέσω της συνεργασίας μπορούν να παραχθούν μπύρες εξαιρετικής ποιότητας, με χαμηλότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Με πληροφορίες από foodbev.com

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Με ρεκόρ συμμετοχών έρχεται στις 9 Μαΐου η απονομή των βραβείων Greek Beer Awards 2025

Με 130 και πλέον συμμετοχές από Ελλάδα, Μεσόγειο, Ανατολική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο διεθνής διαγωνισμός ζύθου Greek Beer Awards 2025, ο οποίος διοργανώνεται από το 2017, επιβεβαιώνει τη διαρκή ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας και την ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού τόσο των ελληνικών μικροζυθοποιείων όσο και των ξένων.

H Eλληνική Ζυθοποιία Αταλάντης γιορτάζει την επανακυκλοφορία της μπύρας Πειραϊκή

Την επανακυκλοφορία της μπίρας “Πειραϊκή” γιόρτασε το βράδυ της Πέμπτης 10 Ιουλίου η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στον Όρμο της Αφροδίτης στον Πειραιά.

Ισχυρή κοινωνική προσφορά της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης με πληθώρα δράσεων το περασμένο έτος

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παραμένει σταθερά αφοσιωμένη στην υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών, πρωτοστατώντας σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης που έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο. Το 2024 αποτέλεσε ακόμα