Οι καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να φέρουν την άνοδο της βιομηχανίας ζύθου των ΗΠΑ

Κοινοποίηση:

Η αυξημένη ζήτηση για πολυτελής και καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα ώθησης για την βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, που το τελευταίο διάστημα βρίσκεται σε διαρκή ύφεση.

Σύμφωνα με νέα δεδομένα της πιο πρόσφατης έκθεσης αγοράς της ερευνητικής εταιρείας Research and Markets που εξετάζει την βιομηχανία ζύθου της Αμερικής, οι τάσεις για νέες γεύσεις και για πολυτελείς ετικέτες, σε συνδυασμό με την ευκολία προμήθειας που προσφέρει η διαδικτυακή αγορά, αναμένεται να αποτελέσουν κινητήρια δύναμη της αγοράς των ΗΠΑ για τα επόμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα η ώθηση από την αυξημένη ζήτηση για πολυτελείς μπύρες, νέες γεύσεις και η διαδικτυακή αγορά αναμένεται να ανέλθει κατά την περίοδο αναφοράς 2023-28 στα 25,885 δισ. ευρώ ακολουθώντας έναν ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 4,61%.

Τα δεδομένα της έρευνας είναι αρκετά ενθαρρυντικά για την αγορά μπύρας των ΗΠΑ, που όπως δείχνουν τα τελευταία στοιχεία της κορυφαίας εταιρείας παροχής πληροφοριών για την βιομηχανία ζύθου της Αμερικής, Beer Marketers’ Insight (BMI), χαρακτηρίζεται από την χαμηλότερη κατανάλωση από την δεκαετία του 1990, με τις εξαγωγές να έχουν πέσει κατά 5% για τα πρώτα τρία τρίμηνα του περσινού έτους.

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η βιομηχανία μπυρών των ΗΠΑ, υπάρχουν κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις όπως η κορυφαία παραγωγός εταιρεία στην άλλη μεριά του Ατλαντικού, Constellation Brands, χάρη στις επωνυμίες της Modelo Especial και Corona, δείχνοντας πως υπάρχει ακόμα «σφυγμός» για τους Αμερικάνους καταναλωτές.

Έτσι, παρότι ξοδεύει λιγότερα χρήματα και καταναλώνει μικρότερες ποσότητες μπύρας ο μέσος Αμερικάνος δεν φαίνεται να εγκαταλείπει τις αγαπημένες του επωνυμίες, καθιστώντας προφανές ότι υπάρχουν ακόμα προοπτικές ανάπτυξης, αρκεί οι εταιρείες να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των καταναλωτών.

Αυτό ουσιαστικά τονίζει και η έκθεση της Research and Markets που αναφέρει ότι η αυξημένη ζήτηση για πολυτελείς ετικέτες, η όλο και αυξανόμενη εξάρτηση από την τεχνολογία και η ανάπτυξη της διαδικτυακής αγοράς μπύρας είναι οι καθοριστικοί παράγοντες για την επίτευξη της προόδου της βιομηχανίας. Όπως και σε παγκόσμιο επίπεδο, ενδιαφέρουσα προοπτική ανάπτυξης αποτελούν οι μπύρες με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα αλκοόλ, αλλά και ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός συνεργασιών και εξαγορών που αναμένεται να αυξήσουν σημαντικά την ζήτηση στην αγορά.

Με πληροφορίες από drinks business

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Νέα δυνατή Imperial Stout παρουσιάζει η Seven Island Brewery

Η μικροζυθοποιία Seven Island Brewery ανακοίνωσε το νέο κεφάλαιο της σειράς «Dark Ages» με την καινούργια δυνατή Imperial Stout «Wicked Wizard», η οποία έχει περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και αρώματα από cheese cake με φυστικοβούτυρο.

Καθοδική τάση για τις premium μπύρες στο πρώτο εξάμηνο 2025

Έπειτα από τέσσερα χρόνια σταθερής ανάπτυξης, ο όγκος πωλήσεων μπυρών κατηγορίας premium και πάνω μειώθηκαν στο πρώτο μισό του 2025 με αισθητές μειώσεις να παρατηρούνται σε σημαντικές αγορές όπως η Κίνα, η Βραζιλία και οι ΗΠΑ, αλλά με μικρότερες αγορές να προσφέρουν μια χαραμάδα αισιοδοξίας, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία IWSR.

Προτεινόμενα

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.