Μπύρα αφιερωμένη στην Ναυμαχία της Μυκάλης ετοιμάζει η Samos Beer

Κοινοποίηση:

Την παραγωγή της συλλεκτικής μπύρας «Στενό Μυκάλης» ετοιμάζει η ελληνική ζυθοποιία Samos Beer, με αφορμή τα 200 χρόνια από την ιστορική ναυμαχία.

Η συλλεκτική έκδοση, αποτελεί μια Imperial Stout με πλούσια γεύση, αρώματα σοκολάτας και καφέ, μακριά επίγευση, εμπεριέχει 10,5% αλκοόλ και αποτελεί την, κατα δήλωση της, σημαντικότερη απόπειρα της εταιρείας μέχρι στιγμής. Η παραγωγή της μπύρας είναι περιορισμένη και όποιος θέλει να την δοκιμάσει θα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα στο ζυθοποιείο. Η «Στενό Μυκάλης» διατίθεται μόνο σε κουτάκια των 440ml.

Σύντομη ιστορική ανασκόπηση

Η επέτειος της Ναυμαχίας της Μυκάλης (6 Αυγουστου 1824) αποτελεί μια από τις σημαντικότερες, αν όχι τη σημαντικότερη, της Σάμου. Στα στενά της Μυκάλης ο ελληνικός στόλος κατόρθωσε να συντρίψει τα τουρκικά πλοία και να αποτρέψει μια νέα σφαγή αντίστοιχη των Ψαρών. Στην μάχη αυτή οι Τούρκοι έχασαν τουλάχιστον 1.000 άνδρες και δεν επιχείρησαν ποτέ ξανά εισβολή στο νησί. Καθότι η νίκη συνέπεσε με την γιορτή της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, ο τότε πολιτικός ηγέτης και στρατιωτικός του νησιού, Λυκούργος Λογοθέτης και η Γενική Συνέλευση των Σαμίων αποφάσισαν να συνδέσουν τα δύο γεγονότα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία για Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%. 

Προτεινόμενα

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Στιγμές χαλάρωσης για τους παίκτες της Μπάγερν στο Oktoberfest ενόψει Λεβερκούζεν

Οι παίκτες της Μπάγερν Μονάχου για ακόμα μια φορά τίμησαν το Oktoberfest, φορώντας ειδικά σχεδιασμένες παραδοσιακές ενδυμασίες που παραπέμπουν στην πολιτιστική κληρονομιά του ιστορικότερου θεσμού