Ο Αμερικανικός κολοσσός της μπύρας Constellation Brands μείωσε τις προσδοκίες των πωλήσεων της για την επόμενη τριετία, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι σχεδιάζει να πουλήσει τις επωνυμίες κρασιών της στον όμιλο The Wine Group.
Οι καθαρές πωλήσεις μπύρας, και κυρίως των premium μεξικάνικων επωνυμιών της εταιρείας, Modelo και Corona, παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητες στο τρίμηνο στα 1,70 δισ. δολάρια.
Τα μικτά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 7% σε σχέση με πέρυσι στα 1,032 δισ. ευρώ. Η εταιρεία ανακοίνωσε λειτουργικές ζημίες ύψους 132,3 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με λειτουργικά κέρδη ύψους 610,8 εκατ. ευρώ το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.
Παρά τις ανησυχίες ότι οι μεξικανικές επωνυμίες της Constellation θα πληγούν σκληρά από τους δασμούς του Τραμπ, αλλά επειδή η μπύρα υπόκειται στην τριμερή εμπορική συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ, Καναδά και Μεξικού, το κόστος για τους Αμερικάνους καταναλωτές θα αυξηθεί κατά 10% για τους Αμερικανούς καταναλωτές, εκτός αν η εταιρεία και οι διανομείς της απορροφήσουν τις όποιες επιπτώσεις.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Bill Newlands, δήλωσε σχετικά με τις επιδόσεις της εταιρείας ότι «Έχοντας το νου μας στο μέλλον, εντός ενός σκληρού κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος, λαμβάνουμε αποφασιστικές δράσεις που αποσκοπούν στη συνέχιση της υποστήριξης των κορυφαίων επωνυμιών μπύρας μας, στην επαναφορά της βάσης κόστους και στον επαναπροσδιορισμό του χαρτοφυλακίου προϊόντων μας».
Οι μετοχές της Constellation έχουν χάσει σχεδόν το ένα τρίτο της αξίας τους στη διάρκεια του τελευταίου 12μηνου, αλλά η εταιρεία επιδιώκει να ενισχύσει την αξία τους αυξάνοντας το μέρισμα κατά 1% και ξεκινώντας ένα περαιτέρω πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών.