Η τεχνητή νοημοσύνη αρωγός στη βελτίωση της γεύσης της μπύρας

Κοινοποίηση:

Οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης φαίνεται πως θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον της βιομηχανίας του ζύθου. Επιστήμονες ανά τον κόσμο ήδη έχουν ξεκινήσει να αξιοποιούν μοντέλα τεχνητής μάθησης, όχι μόνο για να επιτύχουν την καλύτερη δυνατή γεύση, αλλά για να προβλέψουν την αντίδραση των καταναλωτών.

Πιο συγκεκριμένα, η Αυστραλή επιστήμονας Niusha Shafiabady μέσω αλγορίθμων εξετάζει διάφορους παράγοντες που συνδέονται με την ποιότητα της μπύρας, όπως η διάρκεια παραμονής του αφρού στη κορυφή ή το pH του ποτού. Αναλύοντας 284 διαφορετικά αρχεία δεδομένων που αφορούν τη γραμμή παραγωγής, η Αυστραλή έχει καταφέρει φαινομενικά να βρει τα στοιχεία εκείνα που απαιτούνται για την παρασκευή της ιδανικής μπύρας.

Οι αλγόριθμοι της Shafiabady εξέτασαν δεδομένα από 36 παραμέτρους, όπως την διαδικασία φιλτραρίσματος, τις θερμοκρασίες που επικρατούσαν στα διάφορα στάδια της παραγωγής, την περιεκτικότητα σε αλκοόλ, την πικράδα και πολλά ακόμα δεδομένα. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «Ο παραγωγός ήθελε να επιλέξει ποιο είδος λυκίσκου ή σιταριού να επιλέξει, γνωρίζοντας ότι αποθηκεύονται σε διαφορετικά σιλό. Μέσω του AI κατάφερα να αναπαραστήσω τα χαμένα δεδομένα, γνωστοποιώντας στον παραγωγό τις παραμέτρους που είναι πιο σημαντικές για την παραγωγή ποιοτικής μπύρας και το πόσο γευστικό εν τέλει θα είναι το τελικό προϊόν, χωρίς καν να έχει παραχθεί ακόμα».

Η Shafiabady δεν είναι η μόνη που έχει αντιληφθεί τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνητή νοημοσύνη στους ζυθοποιούς. Στο Βέλγιο, ομάδα επιστημόνων μέσω χημικών και αισθητικών αναλύσεων 250 διαφορετικών ετικετών εκπαιδεύουν μοντέλο μηχανικής μάθησης, ώστε να μπορούν να προβλέψουν την γεύση της παραγόμενης μπύρας και της πιθανής απήχησης τους στους καταναλωτές. Μέσω του επιστημονικού τους άρθρου «Προβλέποντας και βελτιώνοντας τη σύνθετη γεύση της μπύρας μέσω της μηχανικής μάθησης», υποστηρίζουν ότι για κάθε μπύρα εξετάζουν περισσότερες από 200 χημικές ιδιότητες, και έπειτα προχωρούν σε ανάλυση με τη βοήθεια ενός πάνελ ειδικών που δοκιμάζουν τα αποτελέσματα, και χαρτογραφούν δεδομένα από παραπάνω από 180 χιλιάδες κριτικές πελατών μέσω 10 διαφορετικών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης.

Πληροφορίες Hello Future

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παράγει αξία για την ΑΜΘ η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, στόχος η ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας

Τις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ιωάννης Ζαμπούκης μαζί με την ομάδα Αντιδημάρχων του την Πέμπτη 29 Μαΐου. Στο επίκεντρο της επίσκεψης ήταν η συζήτηση για μελλοντικές συνέργειες σε όλα τα επίπεδα, στον τομέα του τουρισμού, της γαστρονομίας και ανάδειξης τοπικών προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας και βιώσιμης ανάπτυξης.

Προτεινόμενα

Αθήνα και Βόλος ενώνουν τις δυνάμεις τους για το λανσάρισμα της νέας συνεργατικής ετικέτας Φόλος

Χαλάνδρι, Ηλιούπολη και Βόλος, ή αλλιώς μικροζυθοποιία Αναστασίου, Paragon Brewery και Local Streets ένωσαν τις δυνάμεις τους για την παραγωγή της νέας συνεργατικής ετικέτας Φόλος.

Κερδίζουν έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι μπύρες με άρωμα και ιδιαίτερες γεύσεις

Ακολουθώντας την τάση της αγοράς για αρωματικά ποτά, οι ζυθοποιοί έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους προς την παραγωγή μπυρών με αρώματα, όπως προέκυψε από το συνέδριο International Beer Strategies Conference στην Πορτογαλία.