Επετειακή ετικέτα trooper για τα 50 χρόνια ιστορίας λανσάρουν οι Βρετανοί Iron Maiden

Κοινοποίηση:

Με το λανσάρισμα της επετειακής ετικέτας <<Run For Your Lives Tour Edition>> γιορτάζουν το μισό αιώνα ιστορίας τους οι θρύλοι του Heavy Metal, Iron Maiden. Η ονομασία της ετικέτας οφείλεται, φυσικά, στην ομώνυμη περιοδεία του συγκροτήματος που ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο, και περιλαμβάνει επιτυχίες των Βρετανών από τα πρώτα 9 άλμπουμ τους (Iron Maiden-Fear of the Dark).

Την παραγωγή της νέας lager του συγκροτήματος έχει αναλάβει η ζυθοποιία Crew Republic, και, όπως, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση η ολοκαίνουργια ετικέτα Trooper αποσκοπεί να αποτελέσει κάτι το φρέσκο και τολμηρό. Πρόκειται για μια χρυσαφένια μπύρα με έντονη πικράδα και ελαφριές νότες εσπεριδοειδών. Η περιεκτικότητα της σε αλκοόλ είναι 5%.

Την ετικέτα κοσμεί η χαρακτηριστική μασκότ του συγκροτήματος, Eddie, με τη νέα εμφάνιση που έχει επιλεχθεί για την περιοδεία <<Run For Your Lives>>. Λόγω του ότι είναι μια επετειακή, συλλεκτική ετικέτα θα παραχθούν μόλις 40 παλέτες παγκοσμίως, οι φαν του συγκροτήματος που θέλουν να τη δοκιμάσουν πρέπει να δείξουν γρήγορα αντανακλαστικά, με τις προπαραγγελίες να έχουν ξεκινήσει. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη του Μάη.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Προτεινόμενα

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις μπύρες χωρίς αλκοόλ εξετάζουν οι ειδικοί παγκοσμίως

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις πωλήσεις των μπυρών χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας αλκοόλ εξετάζουν ειδικοί, ισχυριζόμενοι πως η κατανάλωση τους από ανήλικους μπορεί να οδηγήσει μελλοντικά στον αλκοολισμό.

«Όπλο» στα χέρια των αγροτών η ψηφιακή πλατφόρμα «Έξυπνη Σπορά» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Δεδομένα σχετικά με την ψηφιακή πλατφόρμα ευφυούς γεωργίας «Έξυπνη Σπορά» παρουσίασε στα πλαίσια του «Αγρότη της Χρονιάς» ο Βασίλης Κωτούλας, προϊστάµενος του προγράµµατος συµβολαιακής γεωργίας