Περιορισμένης έκδοσης πλήρως «ηλεκτρική» μπύρα λανσάρουν Carlsberg και Einride

Κοινοποίηση:

Στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης μη αλκοολούχας ετικέτας που παρασκευάζεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και μεταφέρεται από πλήρως ηλεκτρικά μέσα αξιοποιώντας τεχνολογία AI προχωρούν η Carlsberg Σουηδίας και η μεταφορική εταιρεία Einride.

Το λανσάρισμα της «Ηλεκτρικής Μπύρας», όπως ονομάζεται η περιορισμένης έκδοσης ετικέτα, συμπίπτει με την επέκταση της συνεργασίας των δύο εταιρειών, η οποία περνά πλέον στη δεύτερη φάση της. Στα πλαίσια της συνεργασίας, αναμένεται ότι η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης της Einride θα χρησιμοποιείται για την τροφοδότηση των εργασιών μεταφοράς της Carlsberg σε ποσοστό 35-40% στα νοτιότερα και δυτικότερα μέρη της Σουηδίας.

Η ιδρύτρια και αναπληρώτρια CEO της Einride, Linnea Kornehed Falck, τόνισε σχετικά με τη συγκεκριμένη κίνηση ότι «Η Carlsberg έχει μια μακρά κληρονομιά στο χώρο της ζυθοποίησης, και τώρα την προωθεί ένα βήμα πιο μπροστά με νέες ηλεκτρικές τεχνολογίες που αναθεωρούν τον τρόπο μεταφοράς αγαθών.  Η εν λόγω καμπάνια φέρνει εις πέρας και αναδεικνύει τις δυνατότητες σύζευξης παράδοσης και καινοτομίας».

Η περιορισμένης έκδοση μη αλκοολούχα ετικέτα διαθέτει ένα κωδικό QR, με το σκανάρισμα του οποίου «ξεκλειδώνονται» δεδομένα για τη διαδικασία παραγωγής της μπύρας και τους δρόμους από τους οποίους πραγματοποιήθηκε η μεταφορά της στη Σουηδία.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πτώση 4,9% στα 7,78 δισ. ευρώ για τζίρο Heineken στο α’ τρίμηνο 2025, θετικό το αποτύπωμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Μειωμένος κατά 4,9% στα 7,784 δισ. ευρώ ήταν ο τζίρος του ομίλου Heineken στο α’ τρίμηνο 2025. Εντούτοις, οι προβλέψεις της εταιρείας για οργανική ανάπτυξη 4-8% στο σύνολο του έτους δεν μεταβλήθηκαν.

Προτεινόμενα

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις μπύρες χωρίς αλκοόλ εξετάζουν οι ειδικοί παγκοσμίως

Την επιβολή ηλικιακών περιορισμών στις πωλήσεις των μπυρών χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας αλκοόλ εξετάζουν ειδικοί, ισχυριζόμενοι πως η κατανάλωση τους από ανήλικους μπορεί να οδηγήσει μελλοντικά στον αλκοολισμό.

Δεκαετής συνεργασία γενημμένη στο Άμστερνταμ ανάμεσα σε Ajax και Heineken

Η Heineken θα αποτελέσει την επίσημη χορηγό μπύρας του Ajax για την επόμενη δεκαετία. Μέσω της συνεργασίας αυτής οι κορυφαίες αλκοολούχες και άνευ επωνυμίες της Heineken θα είναι αυτές που σερβίρονται αποκλειστικά στις κερκίδες της Johan Cruijff ArenA.

Η βιομηχανία μπύρας της Γερμανίας αναζητά λύσεις στον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής

Λυκίσκους ανθεκτικούς στην κλιματική αλλαγή εξετάζει η Γερμανία, με την πρώτη δύναμη της παγκόσμιας βιομηχανίας μπύρας να καλλιεργεί πειραματικά νέα φυτά εντός ενός θερμοκηπίου που