Στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης μη αλκοολούχας ετικέτας που παρασκευάζεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και μεταφέρεται από πλήρως ηλεκτρικά μέσα αξιοποιώντας τεχνολογία AI προχωρούν η Carlsberg Σουηδίας και η μεταφορική εταιρεία Einride.
Το λανσάρισμα της «Ηλεκτρικής Μπύρας», όπως ονομάζεται η περιορισμένης έκδοσης ετικέτα, συμπίπτει με την επέκταση της συνεργασίας των δύο εταιρειών, η οποία περνά πλέον στη δεύτερη φάση της. Στα πλαίσια της συνεργασίας, αναμένεται ότι η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης της Einride θα χρησιμοποιείται για την τροφοδότηση των εργασιών μεταφοράς της Carlsberg σε ποσοστό 35-40% στα νοτιότερα και δυτικότερα μέρη της Σουηδίας.
Η ιδρύτρια και αναπληρώτρια CEO της Einride, Linnea Kornehed Falck, τόνισε σχετικά με τη συγκεκριμένη κίνηση ότι «Η Carlsberg έχει μια μακρά κληρονομιά στο χώρο της ζυθοποίησης, και τώρα την προωθεί ένα βήμα πιο μπροστά με νέες ηλεκτρικές τεχνολογίες που αναθεωρούν τον τρόπο μεταφοράς αγαθών. Η εν λόγω καμπάνια φέρνει εις πέρας και αναδεικνύει τις δυνατότητες σύζευξης παράδοσης και καινοτομίας».
Η περιορισμένης έκδοση μη αλκοολούχα ετικέτα διαθέτει ένα κωδικό QR, με το σκανάρισμα του οποίου «ξεκλειδώνονται» δεδομένα για τη διαδικασία παραγωγής της μπύρας και τους δρόμους από τους οποίους πραγματοποιήθηκε η μεταφορά της στη Σουηδία.