Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Κοινοποίηση:

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Αυτό που την καθιστά ιδιαίτερη είναι η ουσία καψαϊκίνη, ένα δραστικό συστατικό των πιπεριών τσίλι, η οποία είναι χημικό ερεθιστικό και παράγει αίσθηση καψίματος σε οποιονδήποτε ιστό με τον οποίο έρχεται σε επαφή.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

H νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής συνταγής μας «Κάψα» είναι γεγονός και…καίει!!!

Συνδυάσαμε φρέσκους αμερικάνικους λυκίσκους (Cascade, Citra, Simcοe) με ένα μοναδικό μείγμα καυτερών πιπεριών και το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα μοναδικό.

Η αιτία βρίσκεται στην ουσία καψαϊκίνη που είναι δραστικό συστατικό των πιπεριών τσίλι, τα οποία είναι φυτά και ανήκουν στο γένος “Καψικόν”. Είναι χημικό ερεθιστικό και παράγει αίσθηση καψίματος σε οποιονδήποτε ιστό με τον οποίο έρχεται σε επαφή.

Η “Κάψα” είναι μια απολαυστικά πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A με 6,3% ABV. και σας περιμένει να την ανακαλύψετε!!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Οι δασμοί Τραμπ γκρεμίζουν τις πωλήσεις της Constellation Brands

Υποτονικές πωλήσεις, χαμηλότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών, σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας Constellation Brands στο α’ τρίμηνο του οικονομικού της έτους. Ο όμιλος αποδίδει τις χαμηλές τις πτήσεις κυρίως στις πολιτικές δασμών του Αμερικανού προέδρου, Ντόναλντ Τραμπ στο αλουμίνιο και τις εισαγωγές μπύρας.Πιο συγκεκριμένα, η Constelation Brands σημείωσε πωλήσεις ύψους περίπου 2,14 δισ. ευρώ, έναντι προβλέψεων των αναλυτών για πωλήσεις 2,167 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που τελείωσε στις 31 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε το χρηματιστήριο του Λονδίνου.

Οι Γερμανοί ζυθοποιοί στρέφονται σε μη αλκοολούχες και παραδοσιακές ετικέτες για να κερδίσουν τους καταναλωτές

Σε μεταβατική φάση βρίσκεται η βιομηχανία ζύθου της Γερμανίας, με τις μη αλκοολούχες μπύρες και ετικέτες με ιστορία και παράδοση, όπως αφιλτράριστες Zwickel ή θολές Kellerbier να είναι αυτές που κερδίζουν το ενδιαφέρον των εγχώριων καταναλωτών. Κυριότερος λόγος για αυτήν την αλλαγή είναι ότι η εγχώρια κατανάλωση πέφτει, με τους Γερμανούς ζυθοποιούς να αναγκάζονται να ακολουθήσουν τις νέες παγκόσμιες τάσεις.

Σε νέα τοποθεσία μεταφέρεται η σερραϊκή μικροζυθοποιία Siris Craft Brewery για ενίσχυση τοπικής ταυτότητας

Η Siris Craft Brewery, η craft ζυθοποιία από τις Σέρρες που υπογράφει την Voreia, προχωρά σε ένα νέο σημαντικό κεφάλαιο: Η παραγωγή μεταφέρεται σε νέα τοποθεσία – ακόμη πιο κοντά στον αστικό ιστό της πόλης, και συγκεκριμένα στο 6ο χλμ Εθνικής Οδού Σερρών – Θεσσαλονίκης, 62100, Σέρρες.

Προτεινόμενα

Νέα παρτίδα της New England IPA ετικέτας «Στέντωρ» από την Ζυθοποιία Αναστασίου

Νέα παρτίδα της New England IPA ετικέτας «Στέντωρ» ανακοίνωσε η  Ζυθοποιία Αναστασίου σε συνεργασία με τη μικροζυθοποιία Χίου. Η «Στέντωρ» είναι μια ζουμερή, χυμώδης New England IPA με περιεκτικότητα αλκοόλ 6%, και εξαιρετικό μείγμα λυκίσκων.

Ζυθοποιία Αναστασίου και Samos Beer παρουσιάζουν τη συνεργατική ετικέτα «Θαλλώ»

Η English golden ale «Θαλλώ» είναι το γέννημα της νέας συνεργασίας της Ζυθοποιίας Αναστασίου με την Samos Beer. Πρωταγωνιστής της ετικέτας με περιεκτικότητα αλκοόλ 4,5% είναι η βρετανική ποικιλία λυκίσκου Harlequin.

Στην πρώτη 3άδα των βραβείων καινοτομίας EWWR η Golden Ale της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών βραβείων για καινοτόμες προσπάθειες μείωσης απορριμμάτων EWWR βρίσκεται η μπύρα «Golden Ale» της Ζυθοποιίας Αναστασίου, η οποία ζυθοποιήθηκε με υπολείμματα ψωμιού της έτερης εταιρείας του Χαλανδρίου Bread BC. Η τελική επιλογή των νικητών θα γίνει στο Leeuwarden  της Ολλανδίας στις 12 Ιουνίου.