Δράσεις προώθησης υπεύθυνης κατανάλωσης από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

Σε ενεργές δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε μεγάλα μουσικά events του καλοκαιριού προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχοντας ως όχημα την μη αλκοολούχα Mythos 0.0%.

Πιο συγκεκριμένα μέσα από μια στοχευμένη και βιωματική δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού, η προωθητική ομάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και του Mythos 0.0% συμμετείχε στο EJEKT Festival, στις συναυλίες του ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ και του Bloody Hawk σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μοιράζοντας ατομικά αλκοτέστ μίας χρήσης συνοδευόμενα από ενημερωτικά έντυπα που εξηγούσαν με σαφήνεια τους κινδύνους που συνδέονται με την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Η διανομή των αλκοτέστ πραγματοποιήθηκε στο τέλος κάθε εκδήλωσης με στόχο την προσωπική ευαισθητοποίηση γύρω από την κατανάλωση αλκοόλ και την οδική ασφάλεια. Με τη βοήθεια αναλυτικών οδηγιών, οι οδηγοί μπορούσαν να διαπιστώσουν εύκολα και άμεσα αν παρέμεναν εντός των επιτρεπτών ορίων, καθώς το τεστ έδινε αποτελέσματα μέσα σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα.

Η δράση συνοδεύτηκε από τη διανομή στο κοινό του νέου προϊόντος μπύρας Mythos 0.0%, με μηδενική περιεκτικότητα αλκοόλ, ενισχύοντας το μήνυμα ότι η διασκέδαση μπορεί να συμβαδίζει με την υπεύθυνη κατανάλωση.

Η δράση κατάφερε να φέρει το μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης σε τουλάχιστον 30.000 άτομα τα οποία επισκέφθηκαν την ειδική κατασκευή του Mythos 0.0%, με 3.000 οδηγούς να δοκιμάζουν επί τόπου το ατομικό τους αλκοτέστ, κάνοντας μια προσωπική επιλογή ασφάλειας.

Η Μαρία Ηλιοπούλου, Communications Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η αποστολή μας δεν περιορίζεται μόνο στην παραγωγή ποιοτικής μπύρας. Εξίσου σημαντικό για εμάς είναι να ενθαρρύνουμε την υπεύθυνη κατανάλωση και να διασφαλίζουμε ότι τα προϊόντα μας απολαμβάνονται με σύνεση. Η δράση μας στα καλοκαιρινά μουσικά events ήταν μια ακόμη ευκαιρία να μεταφέρουμε αυτό το μήνυμα με βιωματικό τρόπο, ενισχύοντας την πρόληψη και την προσωπική ευθύνη, εκεί που η διασκέδαση συναντά τις καθημερινές μας επιλογές.»

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.

Μείωση εκπομπών άνθρακα 19% την τελευταία 6ετία πέτυχε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Πιστή στον Εταιρικό της Σκοπό να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει την Ετήσια Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024, αναδεικνύοντας την πρόοδό και τα αποτελέσματά της στους τρεις πυλώνες ESG: Περιβάλλον, Κοινωνία και Εταιρική Διακυβέρνηση. Σε μία χρονιά αυξημένων προκλήσεων για τον κλάδο, ο απολογισμός επιβεβαιώνει τη διαχρονικά επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και αναδεικνύει τη δέσμευσή της να λειτουργεί με υπευθυνότητα, συνέπεια και μακροπρόθεσμη προοπτική, επισημαίνει η σχετική ανακοίνωση.

Πήραν «φωτιά» τα καζάνια στο νέο ζυθοποιείο της μυτιληνιάς μικροζυθοποιίας Sigri Brewery

Τη νέα της weiss ετικέτα Witty λάνσαρε η μικροζυθοποιία Λέσβου, Sigri Brewery. H ολοκαίνουργια ετικέτα παράγεται και συσκευάζεται εξ ολοκλήρου στο νεοσύστατο ζυθοποιείο της Sigri στη Μυτιλήνη και αποτελεί ωδή στη γεωλογική και παλαιοντολογική ιστορία της Δυτικής Λέσβου. Στην έμπνευση της ετικέτας συνέβαλε και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.

Προτεινόμενα

Πώς κατάφερε να ξεχωρίσει το Alea Craft Beer Festival

Σε μία πληθώρα από εκδηλώσεις γύρω από την μπύρα που γίνονται κάθε χρόνο στη χώρα μας, η ομάδα της Alea Brewing Co. κατάφερε να διοργανώσει ένα φεστιβάλ διαφορετικό από τα άλλα.